Mitkä kaksi elokuvaa?

Elokuvassa toinen ihminen "sukeltaa " toisen "uneen" ja molemmat ihmiset ovat vierekkäin sängyllä joihinkin piuhoihin kytkettynä ja "unessa" joku iso valkoinen pallo pomppii sitä miestä kohti ja jos en väärin muista, niin tämä mies ei saa saa siinä "unessa" törmätä toiseen itseensä vai oliko kaveriinsa ettei käy huonosti/tai ei herää ollenkaan/pääse pois..

Sitten toinen elokuva:

Elokuvassa on joku pieni poika joka pelaa äitinsä antamalla koripallolla tms sen aikaa kun äitinsä on kaupassa, äitin huomio kiinnittyy hetksi muualle,jolloin tämä pikkupoika jää auton alle...
Jos en väärin tätäkään muista niin äiti haluaa viedä poikansa kloonattavaksi tms.

Noihin kahteen haluaisin tietää vastauksen,kiitos😊

10

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan kauheita?!?Tietäsikö joku tällaisen leffan jossa opiskelijat tuovat kouluesitelmään kondorikotkan joka oksentaa kaikkien päälle jäi vähän kesken joskus.

      • Kannattaisiko aloittaa oma keskustelu aihe tms eikä tässä mun jutussa kysellä!!??


      • Anonyymi

        Korppikotkan kolme päivää (1975) uusintaversio, jossa yksinäisellä opiskelijalla on kolme päivää aikaa selvittää, miksi kaikki muut koululaiset luokassa (korjaan etäopetuksessa zoomailevat) ovat kuolleet?

        📼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korppikotkan kolme päivää (1975) uusintaversio, jossa yksinäisellä opiskelijalla on kolme päivää aikaa selvittää, miksi kaikki muut koululaiset luokassa (korjaan etäopetuksessa zoomailevat) ovat kuolleet?

        📼

        Erittäin hyvä yritys mutta kauhu genreä enemmänkin...


    • Anonyymi

      Jos haluu saada,on pakko myös antaa.

      • Anonyymi

        Mun mottoni oikeessa elämässä.


    • Anonyymi

      Unitutkimuksiin liittyviä elokuvia ovat ainakin Dreamscape, The Cell 1 &2, Inception ja tietty Elm Street -kauhuleffasarja, mutta enpä muista niissä olleen ihan tuollaisia kohtauksia.

      Tapaturmaisesti kuolleen lapsen henkiinherättäminen ja lapsen paluu muuttuneena on mukana niin monessa b-luokan kauhuleffassa, että sekin on aika laaja alue haettavaksi noilla vinkeillä.

      📼

      • En tiiä mistä se pallo juttu tuli mulle mieleen,mutta toi Inception ainakin oli mitä hain :)


      • Anonyymi
        Leeni88 kirjoitti:

        En tiiä mistä se pallo juttu tuli mulle mieleen,mutta toi Inception ainakin oli mitä hain :)

        No jopas jotakin! Toivottavasti nyt muistat sen aina ja ikuisesti 😊

        Inceptionissa tietysti hyrrä on tärkeämpi juttu kuin mikään pallo...

        Sitten täytyy vaan jonkun vielä keksiä, mikä tuo toinen leffa olisi, niin internet ei halkea...
        4 pisteen vihje?

        📼


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jopas jotakin! Toivottavasti nyt muistat sen aina ja ikuisesti 😊

        Inceptionissa tietysti hyrrä on tärkeämpi juttu kuin mikään pallo...

        Sitten täytyy vaan jonkun vielä keksiä, mikä tuo toinen leffa olisi, niin internet ei halkea...
        4 pisteen vihje?

        📼

        Joo,hain sen kuvan Googlen kuva haulla ja tallensin sen kuvan😁 Tosta toisesta elokuvasta tein uuden aloituksen,jos ois selkeämpi 😅


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3400
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1909
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      39
      1699
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1552
    Aihe