..Haluaisin kysyä onko tanssi syntiä teidän helluntailaisten mielestä?
tanssista..?
24
903
Vastaukset
- Herkkää
mikä nyt ei olis synti helluntailaisten mielestä.
>>Kirjoitat-
>>mikä nyt ei olis synti helluntailaisten mielestä.
//1 Kor. 6:12
"Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
//1 Kor. 10:23
"Kaikki on luvallista", mutta ei kaikki ole hyödyksi; "kaikki on luvallista", mutta ei kaikki rakenna!.
Kaikki on siis luvallista!
Kaikki vaan ei ole hyödyksi!
Jokainen päättää tuon asian itse!
Kyseessä ei siis ole helluntailainen oppi, vaan Raamatun sanoman ohjeistus toimia omantunnon mukaan, koroittaako tekemisellään Jumalaa vaiko "maailmaa" jossa ei ole Jumalan henkeä!
Siunausta! ;)- mielipiteeni
TaistoRa kirjoitti:
>>Kirjoitat-
>>mikä nyt ei olis synti helluntailaisten mielestä.
//1 Kor. 6:12
"Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
//1 Kor. 10:23
"Kaikki on luvallista", mutta ei kaikki ole hyödyksi; "kaikki on luvallista", mutta ei kaikki rakenna!.
Kaikki on siis luvallista!
Kaikki vaan ei ole hyödyksi!
Jokainen päättää tuon asian itse!
Kyseessä ei siis ole helluntailainen oppi, vaan Raamatun sanoman ohjeistus toimia omantunnon mukaan, koroittaako tekemisellään Jumalaa vaiko "maailmaa" jossa ei ole Jumalan henkeä!
Siunausta! ;)Tanssi ei ole syntiä,vaan se on mukava liikuntamuoto ja saa tanssia omaksi ilokseen.
Minä olen uskova ihminen ja minä tykkään tanssia. - Saa
mielipiteeni kirjoitti:
Tanssi ei ole syntiä,vaan se on mukava liikuntamuoto ja saa tanssia omaksi ilokseen.
Minä olen uskova ihminen ja minä tykkään tanssia.Ei tanssi ole syntiä! Se on liikuntamuoto musiikin tahdissa ja samalla sosiaalinen tapahtuma. Itse käyn paljon tanssilavoilla. En toki osaa hyvin tanssia, mutta kuuntelen mielelläni musiikkia ja laulua sekä keskustelen muitten ihmisten kanssa. Ei kaikki lavoilla kulkevat tanssi ja valta osa siellä on täysin selvin päin. Monilla on vaan väärät käsitykset ja ennakkoluulot lavoista ja siellä kulkevista ihmisistä.
- taas kerran
Saa kirjoitti:
Ei tanssi ole syntiä! Se on liikuntamuoto musiikin tahdissa ja samalla sosiaalinen tapahtuma. Itse käyn paljon tanssilavoilla. En toki osaa hyvin tanssia, mutta kuuntelen mielelläni musiikkia ja laulua sekä keskustelen muitten ihmisten kanssa. Ei kaikki lavoilla kulkevat tanssi ja valta osa siellä on täysin selvin päin. Monilla on vaan väärät käsitykset ja ennakkoluulot lavoista ja siellä kulkevista ihmisistä.
Vai käyvät siellä vaan rupatellen toistensa kanssa. On se vaan kumma kun minä olen ollut työelämässä jo 25 vuotta ja aina kun on ollut jokin tapahtuma tai vaikkapa koulutus tai Lapinmatka yms. niin olen ollut ainut joka on ollut selvin päin. Ihmettelen jos nyt yht`äkkiä tanssipaikat olisivat muuttuneet niin tavattoman siveellisiksi. Heh, heh, eivät kaikki juo. Kylläpäs on kommenttia kerrakseen. Vai ei muka tanssipaikat ole syntisiä paikkoja? Luulosairas on se henkilö joka kertoi olevansa uskova ja käy tanssipaikoilla. Luulla olevansa uskossa ei ole sama kuin olla uskossa.
- Saa
taas kerran kirjoitti:
Vai käyvät siellä vaan rupatellen toistensa kanssa. On se vaan kumma kun minä olen ollut työelämässä jo 25 vuotta ja aina kun on ollut jokin tapahtuma tai vaikkapa koulutus tai Lapinmatka yms. niin olen ollut ainut joka on ollut selvin päin. Ihmettelen jos nyt yht`äkkiä tanssipaikat olisivat muuttuneet niin tavattoman siveellisiksi. Heh, heh, eivät kaikki juo. Kylläpäs on kommenttia kerrakseen. Vai ei muka tanssipaikat ole syntisiä paikkoja? Luulosairas on se henkilö joka kertoi olevansa uskova ja käy tanssipaikoilla. Luulla olevansa uskossa ei ole sama kuin olla uskossa.
...vaan tiedetään, että ollaan uskossa! Jeesuksen sovitustyö on kohdallani täyttä totta. Olen Hänelle elämäni antanut jo aika nuorena ja vaeltanut Jeesuksen seurassa jo kymmeniä vuosia. Ylistän Jeesustani päivittäin ja rukoilen! Paljon olen saanut myöskin rukousvastauksia. Jossinun työporukkasi juopotteelee, niin sitä ei pidä yleistää. Minä taidan kuitenkin tuntea asioita nk. "sisältä päin" paremmin, kuin moni muu luulottelija!
- huoska
Saa kirjoitti:
...vaan tiedetään, että ollaan uskossa! Jeesuksen sovitustyö on kohdallani täyttä totta. Olen Hänelle elämäni antanut jo aika nuorena ja vaeltanut Jeesuksen seurassa jo kymmeniä vuosia. Ylistän Jeesustani päivittäin ja rukoilen! Paljon olen saanut myöskin rukousvastauksia. Jossinun työporukkasi juopotteelee, niin sitä ei pidä yleistää. Minä taidan kuitenkin tuntea asioita nk. "sisältä päin" paremmin, kuin moni muu luulottelija!
vai luulet sinä ettei minulla ole kokemusta koko suomen työporukoista ja koko suomen moraalista. Kyllä sinä huoska huostat nyt täyttä palturia, että suomalaiset nyt yht`äkkiä olisi tulleet kovin raittiiksi tai kohtuukäyttäjiksi. Kyllä huoska nyt kannattaisi huostella jossain muualla noita perättömiä tarinoitasi. Jos todella uskot kirjoittamaasi niin epäilen sitten myös oletko uskossakaan vai esiinnytkö täällä vain valkeuden vaatteissa ja olet jotain muuta. Älä vaan koskaan enää uskottele kenellekään, että tanssipaikat olisivat siveellisiksi muuttuneet ja tunnusta suoraan vaan kenen oma olet. Jos saatanan oma niin voi tunnustaa rehellisesti ja sitten kun tulee uskoon niin tunnusta Jeesus. Kahta tietä ei ole keksitty.
- Saa
huoska kirjoitti:
vai luulet sinä ettei minulla ole kokemusta koko suomen työporukoista ja koko suomen moraalista. Kyllä sinä huoska huostat nyt täyttä palturia, että suomalaiset nyt yht`äkkiä olisi tulleet kovin raittiiksi tai kohtuukäyttäjiksi. Kyllä huoska nyt kannattaisi huostella jossain muualla noita perättömiä tarinoitasi. Jos todella uskot kirjoittamaasi niin epäilen sitten myös oletko uskossakaan vai esiinnytkö täällä vain valkeuden vaatteissa ja olet jotain muuta. Älä vaan koskaan enää uskottele kenellekään, että tanssipaikat olisivat siveellisiksi muuttuneet ja tunnusta suoraan vaan kenen oma olet. Jos saatanan oma niin voi tunnustaa rehellisesti ja sitten kun tulee uskoon niin tunnusta Jeesus. Kahta tietä ei ole keksitty.
Ja silloin vapisevat Helvetin portitkin, koska Jeesus nimessä on kaikki valta ja voima!
Outoa on, että sinä sitä vastoin alat nimitellä (muka) uskovaisena ihmisenä toista palstalle kirjoittajaa. Eiköhän olisi aika laantua vihastasi ja nimittelystäsi ja tehdä parannus Jeesksen tulisilmien edessä!! - niin kovaa
Saa kirjoitti:
Ja silloin vapisevat Helvetin portitkin, koska Jeesus nimessä on kaikki valta ja voima!
Outoa on, että sinä sitä vastoin alat nimitellä (muka) uskovaisena ihmisenä toista palstalle kirjoittajaa. Eiköhän olisi aika laantua vihastasi ja nimittelystäsi ja tehdä parannus Jeesksen tulisilmien edessä!!lanteitasi heilutellen, että helvetin portitkin vapisevat. Toivottavasti eivät kuitenkaan ilosta vastaanottaen vaan jos teet parannuksen kuolleista teoista niin vapisevat kun menet taivaaseen. Nyt kyllä helvetin portit eivät vapise uskosi tähden. Ei kellekään uskovalle ole koskaan annettu valtaa kerskailla ihmisille maailman riennoissa elämisestä vaan jos menemmekin maailmaan hetkeksi niin parannuksen kautta on pääsy isän luokse. Minä en siksi koskaan enkä milloinkaan tuomitsekaan ketään kadotukseen vaan olen aina sanonut, että homotkin voivat päästä taivaaseen kunhan tekevät parannuksen. Myös tanssilavoista kerskaava voi saada anteeksi ja päästä vielä taivaaseen, mutta silloin on huonosti asiat jos kerskaa uskovana tanssipaikoista. Silloin jos ei nopeasti käännä takaisin Jeesuksen luokse niin menee aivan varmasti tosi pohjalle.
- Sivusta seurannut
huoska kirjoitti:
Taitaa sulla viirata päästä pahan kerran! Toinen kirjoittaa oman kantansa ja sinä alat mollata ja sättiä! Eiköhän sun nyt liene parasta ottaa vihdoin ne mielenterveyslääkkeesi ja mennä hoitoon!
En tosin ole Helluntailainne, mutta entinen sellainen. Nyk. sanan julistja.
Jos tanssii oman puolisosa kanssa kotona, mikäs siinä ja jos tansii ylistystä Herralle hengellisillä sanoilla.
Mutta maailmallisiin tanssipaikkoihin meno on sitten himoilla pelaamista, ei saa tulla edes haureellista ajatusta kertaakaan, joten synnin vaara ainakin ajatuksissa on hyvin suuri. Sellaisia paikkoja siis pitää karttaa.
Parasta siis on kysyä raamatun neuvo, joka on tässä eikä esim "Tanssivien helluntailaisten oma neuvo"
1.Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei seiso syntisten tiellä eikä istu, missä pilkkaajat istuvat,
2.vaan Herran sanan opetus* on hänen ihastuksensa, ja hän tutkistelee sitä päivät ja yöt!
3.Hän on kuin veden ääreen istutettu puu, joka antaa hedelmänsä ajallaan ja jonka lehti ei lakastu. Kaikki, mitä hän tekee, menestyy.
4.Niin eivät jumalattomat! He ovat kuin akanat, joita tuuli ajaa.
5.Siksi jumalattomat eivät kestä tuomiolla eivätkä
syntiset vanhurskaiden seurassa.
6.Herra tuntee vanhurskaiden tien, mutta jumalattomien tie vie kadotukseen*.
[Jumalan Kansan Raamattu: Ps. 1:1-6]
Olen Jumalan lähettämänä ollut ravintolassa evankeliumin hommissa ja mm. keskustellut pöydässä jossa erään seurakunnan jäsenet ovat alkoholi paukulla siellä, tästä syystä ei vastausta pidä kysyä ihmiseltä, vaan etsiä se raamatusta.
18.Älkää juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä.
19.Puhukaa keskenänne psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle.
20.Kiittäkää aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.
21.Olkaa toisillenne alamaisia Kristuksen pelossa.
[Jumalan Kansan Raamattu: Ef. 5:18-21]
Eli se ratkaisee, mikä sydämesi tila on. Jos sinulla on pelkästään hyvät tarkoitukset Jumalan Sanan mukaan, ja teet vaikka teatteria, jossa on pelastussanoma ja siellä on pala tanssia, ei se mitään. Daavidkin tanssi. Hän tanssi ilosta ja ylisti herraa. Mutta maailmallisen musiikin tanssipaikat ja ravintolat eivät ole tarkoitetut seurusteluun uskovaisille eikä tanssiin liioin." ..Haluaisin kysyä onko tanssi syntiä teidän helluntailaisten mielestä?"
Kysymys myös paljasta kirjoittajasta jotakin.
- Kirjoittaja ei vielä osaa Jumalan Sanaa, hen ei ehkä ole vielä lukenut edes muutamaan kertaan Uutta TEstamenttia.
- Sydämnen tila pitäisi olla vakuuttuneempi Jumalan puoleen, niin, että ihminen ei edes ajattele synnin tekoa, hän kitkee sellaiset ajatukset pois.
13.Sillä jokainen maitoa nauttiva on kokematon vanhurskauden sanassa, koska on lapsi.
14.Vahva ruoka taas on aikuisia varten, niitä, joiden aistit ovat tottumuksesta harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta.
[Jumalan Kansan Raamattu: Hepr. 5:13-14]- ei-hellari
..että olen uskovainen ihminen. En kylläkään kuulu mihinkään karismaattiseen liikkeeseen, olen luterilainen ja Jumalani on armollisempi ja rakastavampi kuin sinun ilmeisesti on. Kysyin tanssista koska en ymmärrä niitä jotka lukevat sen synniksi. Itse olen tanssinut balettia ja hiphoppia enkä näe siinä mitään pahaa. Nautin yhä tanssista erittäin paljon, tykkään käydä tanssinäytöksiä katsomassa ja olenkin sitä mieltä että tanssiminen on Jumalan ylistämistä, Hän loi meille jalat että voisimme tanssia. Ja siitä kun kerrot että " Sydämen tilan pitäisi olla vakuuttuneempi Jumalan puoleen, niin, että ihminen ei edes ajattele synnin tekoa,hän kitkee sellaiset ajtukset pois"
Just... Sinun jumalasi ilmeisesti pelastaa vain synnittömät ihmiset, mutta minun Jumalani on syntisten Jumala. Ei ole synnitöntä ihmistä. Eikä tuskin ole syntiä ajatella onko joku asia syntiä, ja kysyä siitä ihmisiltä.. - Saa
ei-hellari kirjoitti:
..että olen uskovainen ihminen. En kylläkään kuulu mihinkään karismaattiseen liikkeeseen, olen luterilainen ja Jumalani on armollisempi ja rakastavampi kuin sinun ilmeisesti on. Kysyin tanssista koska en ymmärrä niitä jotka lukevat sen synniksi. Itse olen tanssinut balettia ja hiphoppia enkä näe siinä mitään pahaa. Nautin yhä tanssista erittäin paljon, tykkään käydä tanssinäytöksiä katsomassa ja olenkin sitä mieltä että tanssiminen on Jumalan ylistämistä, Hän loi meille jalat että voisimme tanssia. Ja siitä kun kerrot että " Sydämen tilan pitäisi olla vakuuttuneempi Jumalan puoleen, niin, että ihminen ei edes ajattele synnin tekoa,hän kitkee sellaiset ajtukset pois"
Just... Sinun jumalasi ilmeisesti pelastaa vain synnittömät ihmiset, mutta minun Jumalani on syntisten Jumala. Ei ole synnitöntä ihmistä. Eikä tuskin ole syntiä ajatella onko joku asia syntiä, ja kysyä siitä ihmisiltä.....ex helari ja kanssasi täysin samaa mieltä. Tanssi ei ole syntiä. Jeesus ja apostolit eivät missään kohden mainitse edes sanaa tanssi, koska se oli tuolloin ja on edelleenkin juutalaisten keskuudessa hyvin yleistä. Jos Jeesus olisi sen todennut synniksi, niin totta kai Hän olisi varoittanut siitä samoin kuin myös apostolit kirjeissään!
Itselläni on paljon hyviä ystävia tanssivissa ihmisissä ja pikkusisareni ja -veljeni kiertävät ympäri Suomea lavoilla ja tanssiravintoloissa laulamassa. Olen ollut paljon mukana ja nähnyt sen mitä lavoilla tapahtuu. Olen joutunut toteamaan, että luulojen ja omien aivoitusten perusteella monet uskovat ovat näkemässä tanssipaikoissa kaikenlaisia "mörköjä". - fri
ei-hellari kirjoitti:
Just... Sinun jumalasi ilmeisesti pelastaa vain synnittömät ihmiset, mutta minun Jumalani on syntisten Jumala. Ei ole synnitöntä ihmistä. Eikä tuskin ole syntiä ajatella onko joku asia syntiä, ja kysyä siitä ihmisiltä..että oletko sitä mieltä,ettei synnistä tarvitse ihmisen tehdä parannusta ja olisko tarpeen ottaa huomioon mahdollisuus myös hyljätä synti,vai oletko sitä mieltä ,että Jumala tekee parannuksen .
Eikös asia ole niinkin ,että meillä on omat mieli halumme ja jotkut niistä ei miellytä Jumalaa,voisko jotkut niistä olla synnin nimellä olevia tekoja. - fri
Saa kirjoitti:
...ex helari ja kanssasi täysin samaa mieltä. Tanssi ei ole syntiä. Jeesus ja apostolit eivät missään kohden mainitse edes sanaa tanssi, koska se oli tuolloin ja on edelleenkin juutalaisten keskuudessa hyvin yleistä. Jos Jeesus olisi sen todennut synniksi, niin totta kai Hän olisi varoittanut siitä samoin kuin myös apostolit kirjeissään!
Itselläni on paljon hyviä ystävia tanssivissa ihmisissä ja pikkusisareni ja -veljeni kiertävät ympäri Suomea lavoilla ja tanssiravintoloissa laulamassa. Olen ollut paljon mukana ja nähnyt sen mitä lavoilla tapahtuu. Olen joutunut toteamaan, että luulojen ja omien aivoitusten perusteella monet uskovat ovat näkemässä tanssipaikoissa kaikenlaisia "mörköjä".en ole kanssasi läheskään samaa mieltä.
Aita on katsos toisilla hiukan eri korkuinen eri asioissa.
Itselleni aita on matalampi juuri tanssi paikoilla.
Voin istua siellä missä ryypätään,eikä se minua vedä juomaan,vaikka entinen juoppo olenkin.
Vaan tanssi lavat ovat minulle paikka johon en mielelläni himojani mene herätteleen.
Katsos kun on ei ole välttämätöntä mennä paikkoihin missä ja mihin Jumalan henki ei kehoita menemään.
Kaikki on luvallista,mutta kaikki ei rakenna. - Saa
fri kirjoitti:
en ole kanssasi läheskään samaa mieltä.
Aita on katsos toisilla hiukan eri korkuinen eri asioissa.
Itselleni aita on matalampi juuri tanssi paikoilla.
Voin istua siellä missä ryypätään,eikä se minua vedä juomaan,vaikka entinen juoppo olenkin.
Vaan tanssi lavat ovat minulle paikka johon en mielelläni himojani mene herätteleen.
Katsos kun on ei ole välttämätöntä mennä paikkoihin missä ja mihin Jumalan henki ei kehoita menemään.
Kaikki on luvallista,mutta kaikki ei rakenna....mielikuvitus siis on muka itseään uskovana pitävillä! Itselleni ei edes tanssiessa tule mieleen mitään saastaista ja rumaa. Myöskin kaikki ystäväartistini ovat sangen puhtaita mielen alueelta. Eipä heidän suustaan kuulu milloinkaan mitää rumaa, ei! Sitä vastoin helarien suusta kuulee rietasta ja rumaa puhetta ja jopa kirosanoja!
- että ex
Saa kirjoitti:
...ex helari ja kanssasi täysin samaa mieltä. Tanssi ei ole syntiä. Jeesus ja apostolit eivät missään kohden mainitse edes sanaa tanssi, koska se oli tuolloin ja on edelleenkin juutalaisten keskuudessa hyvin yleistä. Jos Jeesus olisi sen todennut synniksi, niin totta kai Hän olisi varoittanut siitä samoin kuin myös apostolit kirjeissään!
Itselläni on paljon hyviä ystävia tanssivissa ihmisissä ja pikkusisareni ja -veljeni kiertävät ympäri Suomea lavoilla ja tanssiravintoloissa laulamassa. Olen ollut paljon mukana ja nähnyt sen mitä lavoilla tapahtuu. Olen joutunut toteamaan, että luulojen ja omien aivoitusten perusteella monet uskovat ovat näkemässä tanssipaikoissa kaikenlaisia "mörköjä".hellari. On naurettavaa, että tossa aiemmin kerroit, että olet antanut elämäsi aikaa sitten Jeesukselle ja nyt kerrot että olet ex hellari. Lankeemuksiesi tähden siis erosit helluntaiseurakunnasta vai erotettiinko.
- että oot
Saa kirjoitti:
...mielikuvitus siis on muka itseään uskovana pitävillä! Itselleni ei edes tanssiessa tule mieleen mitään saastaista ja rumaa. Myöskin kaikki ystäväartistini ovat sangen puhtaita mielen alueelta. Eipä heidän suustaan kuulu milloinkaan mitää rumaa, ei! Sitä vastoin helarien suusta kuulee rietasta ja rumaa puhetta ja jopa kirosanoja!
pukeutuneena valkeuden vaatteisiin. Olisit nyt jo ennemmin kertonut että olet saatanan puolella. Kommenttisi kyllä ovat jo paljastaneet sinut. Kyllä saatana on ovela.
- kyllikki
että ex kirjoitti:
hellari. On naurettavaa, että tossa aiemmin kerroit, että olet antanut elämäsi aikaa sitten Jeesukselle ja nyt kerrot että olet ex hellari. Lankeemuksiesi tähden siis erosit helluntaiseurakunnasta vai erotettiinko.
Minä olen myös uskossa ja olen sitä mieltä että tanssi ei ole syntiä.
Raamatussa on myös kirjoitettu että David myös tanssi ja ylisti Jumalaa.
Eiköhän ennen vanhan testamentin ihmiset tanssineet yhdessä ja myös kun nuoripari meni naimisiin niin siellä tanssittiin ja iloitiin yhdessä.Ei Raamatussa puhuta mitään tanssimisesta ja ei kielletä tanssimasta.
Monet uskovat ovat tiukkapipoja ja nähdään niitä "mörköjä" joka paikassa.Tanssi ei synnytä himoja ja monet uskovat tuomitsevat tanssin synniksi ja varoittelee että tanssi synnyttää himoja,silloin varoittajalla itsellään täytyy olla tosi likainen mielikuvitus.
Minä kiertelen tanssilavoilla ja tykkään tanssia ja nautin tanssimisesta täysin ja tanssin ihan omaksi ilokseni. - Saa
että oot kirjoitti:
pukeutuneena valkeuden vaatteisiin. Olisit nyt jo ennemmin kertonut että olet saatanan puolella. Kommenttisi kyllä ovat jo paljastaneet sinut. Kyllä saatana on ovela.
...Jeesus saanut sinut puhdistaa vihastaja katkeruudesta? Minä olen Jeesuksen oma ja Hänen verellänsä pesty! Eihän sielunvihollinen kestä Jeesus nimeä ja Hänen sovitustyötään! Minua ei ole erotettu, vaan itse olen lähtenyt helareista. En ole langennut syntiin, vaikka minusta yritettiin juoruin ja panetteluin sellasta soopaa puhuakin! Helluntaiseurakunnissa pitäisi tehdä parannus juoruamisesta, panetelusta ja kaikiikaisista kielen ja mielen synneistä!
- nykyisellä
Saa kirjoitti:
...Jeesus saanut sinut puhdistaa vihastaja katkeruudesta? Minä olen Jeesuksen oma ja Hänen verellänsä pesty! Eihän sielunvihollinen kestä Jeesus nimeä ja Hänen sovitustyötään! Minua ei ole erotettu, vaan itse olen lähtenyt helareista. En ole langennut syntiin, vaikka minusta yritettiin juoruin ja panetteluin sellasta soopaa puhuakin! Helluntaiseurakunnissa pitäisi tehdä parannus juoruamisesta, panetelusta ja kaikiikaisista kielen ja mielen synneistä!
tyylilläsi saa kovin hyvin todistetuksi ettei vika olisi ollut sinussa. Kun saa synnit anteeksi niin Jeesus vapauttaa riettaista tanssipaikoista ja jos ei heti pääsekään vapaaksi tai lankeaa niin on mahdollisuus tulla takaisin. Sinä et kuitenkaan tunne katumusta ja tämä on se pointti jota tarkoitan. Uskottelu jota yrität itsellesi todistella, että uskova voi käydä paikoissa missä pilkkaajat istuvat niin ei anna puoltoa Raamatusta. En ole yhtään parempi kuin sinäkään, mutta minulla on kuitenkin tullut synnintunto ja olen tehnyt parannuksen. Ei kannata luulla, että todistelisin omaa paremmuuttani. Päinvastoin, sinä olet parempi kuin minä, mutta Jeesuksen silmissä taas se on parempi joka tulee synnintuntoon ja tekee parannuksen kuten Daavid. Miksi Daavidista sanottiin, että hän oli Jumalan mielenmukainen ihminen? Siksi, että Daavid NÖYRTYI Jumalan edessä ja TEKI PARANNUKSEN.
- tyhmä surkimus
kyllikki kirjoitti:
Minä olen myös uskossa ja olen sitä mieltä että tanssi ei ole syntiä.
Raamatussa on myös kirjoitettu että David myös tanssi ja ylisti Jumalaa.
Eiköhän ennen vanhan testamentin ihmiset tanssineet yhdessä ja myös kun nuoripari meni naimisiin niin siellä tanssittiin ja iloitiin yhdessä.Ei Raamatussa puhuta mitään tanssimisesta ja ei kielletä tanssimasta.
Monet uskovat ovat tiukkapipoja ja nähdään niitä "mörköjä" joka paikassa.Tanssi ei synnytä himoja ja monet uskovat tuomitsevat tanssin synniksi ja varoittelee että tanssi synnyttää himoja,silloin varoittajalla itsellään täytyy olla tosi likainen mielikuvitus.
Minä kiertelen tanssilavoilla ja tykkään tanssia ja nautin tanssimisesta täysin ja tanssin ihan omaksi ilokseni.DAAVIDHAN TANSSI JUMALALLE eikä siinä sanota että tanssi kapakoissa, bubeissa, tanssilavoilla. Älä ennen houri kun luet mitä Raamattu sanoo.
- stb
se riippuu tanssista ja tanssi paikasta. Jumalalle tanssiminen on Raamatullista, seka oman aviopuolisonsa kanssa tanssiminen ei ole syntia. Muu "kihnuti kihnuti" tanssiminen ei ole hyva, ja varsinkin jos tapahtuu tuntemattoman henkilon kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433434Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172642Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3822588Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821767- 861415
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs701005- 74965
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27799Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4744