Onko kukaan saanut lainaa Pariisista..verkkosivut ovat asialliset..mutta he pyytävät etumaksua..voiko näihin luottaa?
Laina ulkomailta
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman muuta näihin voi luottaa. Lähetä vaan kaikki tilitietosi ja salasanasi aivan tuntemattomille ulkolaisille. Kyllä ne hoitaa sun raha-asiat tästä eteenpäin, älä huoli. Sä lainaat rahaa mutta sun pitää maksaa etumaksu?????
- Anonyymi
Minä sain, samalla tuli kauan päälle ihan ranskalainen vaimo, tosin vähän "tumma"
- Anonyymi
Lainan etukäteismaksu, notary fee, insurance, mitä tahansa on laitonta etukäteen. Osuuspankki huomasi minulta tällaisen, pysäytti maksun ja kertoi minulle. Laita sähköposti niin kerron tilanteen tarkemmin.
- Anonyymi
... Tämä oman muistin mukaan: yksityishenkilölainamtarjoajaa ei koske(?), mutta jos insurance tuli joltain yhteisöltä/yritykseltä ja pyysi etukäteismaksua, on laiton.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618