Parantumislupaukset

Anonyymi

On se vaan kumma juttu, kun TV7 saa laillisesti lähettää joka ikinen päivä tuntikaupalla ohjelmia, joissa lupaillaan sairauksien parantuvan täydellisellä huuhaalla.

Heikkoja ihmisiä yritetään pääsääntöisesti suojella valehtelulta, mutta näitä itse itsensä pastoreiksi julistaneita koijareita ei näytetä saavan kuriin millään.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa jargoniaa ja paskan puhumista suoltaa Nelonen kahdella eri kanavalla aamuisin kolme tuntia. Saavat puhua mitä halauvat ja neuvoa miten haluavat kenenkään sitä valvomatta. Ihmeparannuksia ja lupauksia ja sairauksista parannetaan energian lähettämisen voimalla ja tarkoitus on vain saada ihmiset uskomaan älyttömyyskiin ja tarkoitus saada rahat pois heikoilta, sairailta ja onnettomilta. Tällaista ryöstöä ja harhaoppisuutta ei kukaan valvo. Heti kun jokin tuo yhtiölle rahaa, kaikki on sallittua. Seuraavaksi varmaan studioon raahataan ilmielävä enkeli tai saunatonttu jonka kanssa voi sitten puhua "järkeviä". Riittää kun väitetään kovasti niiden olevan oikeita. Puhelun hinta vain 10€/min.

      • Anonyymi

        Älkää ihmeesså sijoittako, ei saa tuottoa, raha menee aivan muuhun..Huuhaa hommaa!!


    • Anonyymi

      Valittamisesi perustuu kuvitelmaan, että mediassa puhutaan aina totta.
      Herää pahvi.
      Valehteleminen ei ole laitonta paitsi oikeudessa todistajana. Syytetynkään ei tarvitse puhua itseään vastaan.

      • Anonyymi

        Jos valehtelu olisi laitonta, meistä jokainen olisi vankilassa. Ihan jokainen. Mutta kun uskovaiseksi itseään väittävä valehtelee tietoisesti, on se vähintäänkin törkeä teko. Paitsi että laitontahan sekään ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos valehtelu olisi laitonta, meistä jokainen olisi vankilassa. Ihan jokainen. Mutta kun uskovaiseksi itseään väittävä valehtelee tietoisesti, on se vähintäänkin törkeä teko. Paitsi että laitontahan sekään ei ole.

        Seuraa poliittinen vastuu äänestettäessä.

        ***
        Mediakriittisyyttä pitää olla


    • Anonyymi

      Ei se ole tyhmä joka pyytää, se on tyhmä joka maksaa. Tämä sanonta pätee erityisen hyvin näihin suorana lähetettäviin rukousohjelmiin.

    • Anonyymi

      Hölmöimmän eväät syödään ensin.
      Jumala osaa parantaa pitkät varpaankynnet ja hikan. Se on paljon se.
      Näiden ammattirukoilijoiden palkka tulee näiltä humpuukiin uskovilta.
      Rahastusopas pyörii ruudun alareunassa.
      Näkyy jäävän iso pinkka rukousanomuksia lähettämättä taivaaseen. Urakkarukouksen saattamana pyynnöt polkaistaan taipaleelle.
      Mutta minne kaatopaikalle päätyvät nämä pyhiksi leimatut papyrukset?
      Siinä mietittävää.

    • Anonyymi

      Tv 7 tarjoaa ihmeparantumisia.
      Irronneet jalat palaavat paikoilleen rahan voimalla. Jos taika ei toimi, et ole riittävän syvällä uskonpaskassa.

      • Anonyymi

        No, terve ihminen ymmärtää että nämä seurakuntien parantajat ovat valehtelijoita. Kuten ovat heidän pyhättönsä seurakuntalaisetkin. He ovat harhaanjohdettuja, mediasirkuksen aivopesemiä, totuudesta vieroitettuja.
        Kaikki paska, kuten agape-rakkaudet, kolmiyhteisyydet sun muut, mitä ei ole Raamatussa mainittu, on ihmisten mielikuvituksen rakentamia omia mieltymyksiä ja epäjumalia.
        Terve järki pitää valehtelijoiden mielipiteet omalla tasollaan. Niihin ei tule lähteä mukaan eikä tukea millään lailla.
        Raamatussa on kaikki, kaikki muu selittely on selittelyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe