Puhelin on turha

Anonyymi

Turhia kuluja vain siitä. Halvin liittymä on 7,90 euroa kuussa. Mutta kun en ole soittanut kenellekään yli puoleen vuoteen, olen maksanut turhasta lähes 50 euroa.

Ainoa syy miksi pidän puhelinta on sen tuoma turva ja pankkiin ei pääse ilman pankin lähettämää tekstiviestiä.

Hätäkeskukseenhan voi soittaa ilman liiittymääkin mutta jos auto vaikka hajoaa. Ei kukaan pysähdy auttamaan nykyään.

9

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin no ei se turha sitten ole jos tarvit sitä pankin ja auton takia. Pitää vain kärsiä ja maksaa.

• Anonyymi

Saattaapi olla että sitä rahaa on mennyt muihinkin turhuuksiin...

Itse olen nyt elänyt noin 500 euroa / kk menoilla tämän vuoden puolella, eikä se puhelinmaksu, 10€/kk ole pahemmin häirinnyt.

Eikös prepaid ole halvempi kuin tuo 7,90/kk.

• Anonyymi

Mulla on puhelimessa kaikki. Netti, elokuvat yms. Näille typerille palstoillekin kirjoittelen puhelimella.

• Anonyymi

Sen vähän minkä tiedän, niin aika moni on päätynyt samaan ratkaisuun, että on vain yksi kännykkä ja siinä netti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen vähän minkä tiedän, niin aika moni on päätynyt samaan ratkaisuun, että on vain yksi kännykkä ja siinä netti.

Ilmeisesti olette sen verran nuoria, ettei ikänäkö vaivaa. Jossain vaiheessa on aika rasittavaa tihrustella mikroskooppisen pieneltä ruudulta, kun läppärinkin teksti on liian pientä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olette sen verran nuoria, ettei ikänäkö vaivaa. Jossain vaiheessa on aika rasittavaa tihrustella mikroskooppisen pieneltä ruudulta, kun läppärinkin teksti on liian pientä.

paina control nappula pohjaan ja sen jälkeen merkkiä niin monta kertaa että alat näkemään mitä tässä lukee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on iskenyt jo tuo ikänäkö ja käytän puhelimessa suurempaa fonttikokoa kuin oletusarvo. Hyvin olen pärjännyt kun silmälasit ovat ajantasalla. Ei kai kukaan ikänäköinen edes yritä lukea nettitekstiä ilman silmälaseja. Niin ja kannattaa ostaa joku muu kuin omppupuhelin niin saa suuremman näytön.

• Anonyymi

Mä toivon, että ne mua kohtaan väärin käyttäytyneet ihmiset olis tappanut mut mieluummin. Tällainen elämä on kauheaa, kun on kaikki usko parempaan viety. Kaikki usko maailma oikeudenmukaisuuteen. Kaikki usko elämään. Tää on niin kauheeta etten kestä. Mä luulen oikeesti, että kaikille olisi vaan parasta, jos mä hyppään junan alle. Mulla ei ole merkitystä eikä minkäänlaista arvoa.

• Anonyymi

Minulla on vuosia ollut prepaid, tosin oikea liittymä tulisi halvemmaksi, mutten halua sitoutua, vältän säännöllisiä maksuja.

Pankki hyväksyy prepaid-liittymän numeron siinä kuin muunkin, ainakin oma pankkini. Prepaid vanhenee, jos siihen ei ole ladannut tiettyyn aikaan lisää puheaikaa (olisikohan vuosi). Eli hiukan on käytettävä sitäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      193
      2444
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      92
      1734
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      186
      1508
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1415
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1239
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      44
      1164
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      43
      1030
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      98
      929
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      51
      857
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      855
    Aihe