Nyt taitaa persuja harmittaa, kun vaalit siirrettiin. Tosin en ymmärrä, miksi. Kaikkien turvallisuuden vuoksi tämä oli hyvä päätös. Persut voisivat vähän miettiä niitäkin, jotka joutuvat siellä vaalitoimitsijoiden pöydän takana istumaan. Siinä tulee eteen kaiken maailman pärskijöitä ja kulkutautimyönteisiä, jotka välittävät tuon taivaallista muista ihmisistä. Mutta jos sattuu tauti iskemään, niin kyllä ollaan valittamassa kun ei hoitoa saa ja muut menee edelle ja rokotustakin pitää odottaa.
Kuntavaalit
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
huhtikuussa tartuntoja saattaa olla200 päivässä mutta kesäkuussa800kpl
liikkumisaktiivisuuden kasvaessa ja termarien kannatus 15 prossaaa- Anonyymi
Rantapuiston luokalleenjäänyt kommari
- Anonyymi
missä viipyy demarien lupaamat 11000 tartuntaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä viipyy demarien lupaamat 11000 tartuntaa
Onko meille luvattu että hillttömästä Ruotsista tulee 12000 koronaa päivässä
- Anonyymi
kuntavaaliehdokkaiden asettelussa näkyy pyrky maakuuntavaltuustoon
koska vanhoja puolueveijaareita on asetettu ehdolleÄ
ÄÄNESTÄKÄÄ NYT UUSIA EHDOKKAITAjotta pääsemme eteenpäin
puhtain voimin - Anonyymi
Oivassa porataan huonoista teistä miksi kepu ei pidä huolta maakuntien teistä
vaan lähettää rahat Italiaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949