Kenen tilan kimpussa eläinaktivistit on ottakaa asianajaja avuksi

Anonyymi

7

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jarkko Ketelä Seinäjoen Foto-Formasta suosittelee dokumentointiin esimerkiksi DJI-minikameroita. Ne kulkevat mukana vaikka rintataskussa, eivätkä ne tarvitse opiskelua. Virta päälle ja nauhoitusnapista dokumentointi käyntiin. Automatikkaa pitää huolen oikeasta valotuksesta ja sisäinen erinomainen gimbaali pitää kuvan vakaana.

Kämmeneen mahtuvat kamerat maksavat 300 euron molemmin puolin. Voit myös kiinnittää kameran pannalla otsaan tai kypärään.

Osmo Action on minikokoinen. Se kestää kylmää, se on iskunkestävä ja vedenpitävä.
      https://www.fotoforma.fi/product/4269/dji-osmo-action

Osmo Pocket on helppo ja vaivaton käyttää. Siinä on iso kuvakenno ja valovoimainen objektiivi, joka takaa kirkasta kuvaa myös vaativissa olosuhteissa. Kulkee kädessä kuin pieni taskulamppu.
      https://www.fotoforma.fi/product/5489/uutuus-dji-osmo-pocket-2

• Anonyymi

Taistelija kehiin, hän osaa laatia jopa tyytymättömyyden ilmaisuja ja loppulausuntojaj lisäyksineen. Susiasiantuntijaki Hän on. Ketunkin oli kerran nähnyt.

• Anonyymi

Jotenkin tuntuu että hän toistelee itseään, öpaut 25 v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että hän toistelee itseään, öpaut 25 v

Oletteko kaksoset?

• Anonyymi

Erkki Aho tarvitsisi pronssisen näköispatsaan kaupungintalon edustalle ja hänelle tulisi myöntää Kalajoen kunniakansalaisen arvonimi. Olisi korkea aika Kalajoenkin alkaa osoittaa kunnioitusta ja arvoantoa kautta aikain suoraselkäisimmälle ja moraalisilta arvoiltaan puhtaalle entiselle kuntapoliitikolle ja yrittäjälle.

• Anonyymi

Ei ole kauan entinen kuntapoliitikko.

• Anonyymi

Lähteekö taas mukkaan?! No ääni sille ja Kalajoki taas nousuun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109