Minulla on tällainen ongelma, että oikeuteen on toimitettu asiakirja joka ei pidä paikkaansa, jonka lisäksi asiakirjan ilmeisesti, siis ilmeisesti, laatinut henkilö tulee todistamaan oikeuteen.
En siis tiedä mitään muuta kuin että asiakirja on toimitettu oikeuteen, ja että yksi henkilö on tulossa oikeuteen todistamaan asiakirjan sisällön mukaisesti.
Olen itse salaa nauhoittanut keskusteluja eri yhteyksistä, joiden pohjalta voin itse todistaa että asiakirjan sisältö siis ei vastaa todellisia tapahtumia, ja saan asiaan tukea myös muilta puolueettomilta tajoilta, jotka ovat laatineet täysin päinvastaisia asiakirjoja.
Miten tässä tulisi menetellä?
Todistaja tulee valehtelemaan oikeuteen
Anonyymi
0
97
Luetuimmat keskustelut
- 1041065
- 661010
- 67502
- 47473
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8436Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112431- 13420
- 42412
Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?
Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön83391- 15386