"Toiset ekonomistit ovat eri mieltä. Heidän mukaan Bidenin elvytyspaketti on niin valtava, että se puskee USA:n tuotannon yli kaikkien järkevien ennusteiden yli, aiheuttaen paljon korkeampaa inflaatiota kuin mitä FED toivoo.
Michael Burryn tapaan Singer varoittaa hyperinflaation mahdollisuudesta: “Tulevista ongelmista antavat signaalia seuraavien tekijöiden yhdistelmä: huonolaatuiset arvopaperit, ällistyttävät arvostukset, rehellisten tuottojen niukkuus, aktiivisten treidereiden ymmärryksen vähyys ja makrotaloudelliset näkymät, jotka eivät ole niin ruusuisia kuin monet uskovat.”
Singer päättää kirjeensä toteamalla, ettei “kukaan Amerikassa ole nähnyt, tai osaa edes kuvitella, miltä tosiasiallinen luottamuksen menetys näyttäisi.” Bitcoiniin hän ei luota lainkaan ja varoittaa, ettei tällä kertaa kannata odottaa tyypillistä kriisinjälkeistä karhumarkkinaa."
https://www.sijoitustieto.fi/sijoitusartikkelit/inflaatiopeikko-kurkkii-kulman-takaa
Tämä ei pääty enää hyvin
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136