Tässä pian 40 vanhana ukkona sitä miettii miten kaikki menikin niin päin helvettiä, kuin jostain komediasta :D oikein oppikirjan mukaan, sata nolla päin vittua joka ikinen asia ja henkäys ja askel. Naurettavaa luuseriutta, kaikesta pakkotaistelusta huolimatta. Mitä enempi yritti sitä pahemmaksi asiat aina meni. Pelkkää epionnistumista, pienintäkin yksityiskohtaa myöden.
Olisi ny perkele ees jossain onnistunu, edes kerran :D mutta ei.
Tavallaan ihan sama, mutta silti harmittaa välillä
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa lapsesta piteän luetaan Aku Ankkaa, samaan aikaan kun amerikka on enemmän "Mikki Hiiri" XD
- Anonyymi
Olet ottanut julkkiksista mallia.
Hullu saa olla loppu elämän jos niitä tottelee
Riihimäen hullusta kun otat mallia niin olet
aina hullu. Älä apinoi julkimoita.
Ala ihmisiksi, aikuinen mies.
- Anonyymi
Vai että ukkona. Kunhan rypistelet vielä toiset saman verran niin sitten voit puhua itsestäsi ukkona ja sillä toisella puoliskolla voi elämäkin asettua paremmin uomiinsa.
- Anonyymi
Kannattaako katsoa taakseen ja huokailla mennyttä? Auttaako se mitään?
Käänny ympäri ja katso eteenpäin! Tulevaisuus on sinun käsissäsi. Jos haluat pelkkää p-tä, sitä tulet saamaan koska siihen olet asennoitunut. Jos taas haluat etsiä hyvää ja opetella löytämään sitä jäämättä jumiin menneeseen, elämä näyttää täysin toisenlaiselta.
Jos olet vakaasti päättänyt olla pessimistinen ja jumiutua nurjaan puoleen, tee se toki jos siitä nautit. Sillä melkoisen nurjamielinen ihminen olet jos pidät itseäsi nelikymppisenä vanhana ukkona! Jos noin ajattelee en ihmettele että elämä käy raskaaksi. - Anonyymi
Terveisiä eläkkeellä olevalta hieman vanhemmalta naiselta. Ei uraa, ei lapsia. Ei varallisuutta. Käytännössä ei siis mitään sellaista, mikä tekee ihmisestä arvokkaan tai ainakin arvostettavan ihmisen. Naisellahan arvo laskee pohjamutiin kuin vaihdevuodet on saavutettu. Lisämausteensa tähän muutenkin rajoitettuun elämään antaa korona, joka rajoittaa vielä lisää.
On meitä siis muitakin. Kukin kärsii ja kärventelee omassa loosissaan, luusereitten yhteisöä kukaan tuskin saa aikaiseksi perustaa. Luulemme olevamme yksilöllisiä menestyksen väliinputoajia, mutta olemme osa epäonnistujien yhteisöä. Joka ei tosin yhteisöllisyyttä tunne. - Anonyymi
Mutta on olemassa Jeesus jonka ritosn juurelle jokainen luuserinanitseään pitävä kelpaa. Kun vain pyytää "Jeesus tule liiserin sydämen".
Jo rakastavat vanhemmat ovat lapsena kironneet omat lapsensa vaikka suutus päissään: ei einusta mitään tule, ei sulla mikään onnistu.
Kyllä sinä hajottaa osaat mutta ei korjata, turhaa siet yrität ei se sulla onnistu kuitenkaan, nämä on rakastavien vanhempin lapsilleen antamia kirouksia jotka pitää heti pyytää anteeksi, ja alkaa kehua hyvin sie korjasit senkin, sekin onnistui, eli kääntää toisin päin. muuten kiroukset syöpyvät lasten mieliin ja he lopettavat kaiken ennen kuin ovat edes aloittaneet.
Neuvo on tämä, rukoile: rakas Jeesus anna anteeksi rakastaville vanhemmilleni että he osaamatomina lannistivat ja Herra Jeesus vapauta minun sieluni, sydämeni, muistini, kaikista niistä vanhempien solvauksia joista en ole päässyt eroon ja ne ovat seuranneet minua koko elämäni, vapauta herra Jeesus minut niistä ja älä anna minun muistaa niitä ja Jeesus sinun vieressäsi annan ne ristin puuulle kannettavaksi ja sinun veressä puhdistettavaksi, ettei ne enää vaivaa elämääni. Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384