Pelkäsin kuolevani viranomaisten käsissä

Anonyymi

"”Pelkäsin kuolevani viranomaisten käsissä” – Iisalmen ’koronaepäilty’ Merike Sirelpuu jättänyt useita rikosilmoituksia
Julkaistu 12.03.2021 09:06, 106 lukukertaa

Iisalmelainen naisyrittäjä Merike Sirelpuu kertoo nyt ensimmäistä kertaa itse kokemuksestaan julkisuuteen, joka kuulostaa lähinnä kidutukselta. Hän kohtasi poliisin voimatoimet "koronaepäiltynä" ja hänet suljettiin sairaalaan, joka nostatti skandaalin viime viikolla. Sirelpuu on jättänyt useita rikosilmoituksia valtakunnansyyttäjälle. ..

Lisäksi se, kuinka poliisi on tarkoitushakuisesti käytttänyt tiedotusvälineitä tilanteesta julkisuudessa annetun kuvan rakentamisessa, paljastaa minulle ja kaikille tässä maassa asuville, minkälaiseksi tämä pandemiaksi kutsuttu eriskummallinen tilanne on muodostunut Suomessa.

Jokainen tähän tapahtumaketjuun osallistunut on syyllistynyt harkitsemattomiin ylilyöviin tekoihin. Minulle se kertoo myrkyllisestä ilmapiiristä, joka on nyt saatava pois Suomesta. Jokainen voi yrittää asettua asemaani.

Minusta on annettu julkisuuteen kuva, jossa minut on leimattu vastuuntunnottomaksi taudin levittäjäksi. Julkisuudessa on annettu kuva, että olisin pakoillut testiä ja mahdollisesti tartuttanut yli 100 ihmistä. Nämä tiedot ovat lähtöisin poliisilta. Tämä on täysin kohtuutonta toimintaa poliisilta, johon media on lähtenyt mukaan.

Selvyyden vuoksi totean, että olen välittomästi siirtynyt oma-aloitteisesti karanteeniin sen jälkeen, kun sain tiedon joogatunnilleni osallistuneen henkilon positiivisesta PCR-testituloksesta. Lisäksi totean, että olen ollut koko ajan, ja olen edelleen oireeton.

Olen erikseen sopinut poliisin kanssa meneväni itse PCR-testiin karanteeniajan umpeuduttua. Minulle käsittämättömästä syystä poliisit
tulivat kuitenkin ennaltailmoittamatta pidättämään minut väkivaltaisesti, laittoivat käteni käsiraudoissa selkäni taakse ja pakottivat minut poliisiautoon perheeni silmien edessä. .."
"

https://mvlehti.net/2021/03/12/pelkasin-kuolevani-viranomaisten-kasissa-iisalmen-koronaepailty-merike-sirelpuu-jatti-useita-rikosilmoituksia/

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Idiootti virulainen. Ei ole ollut pienintäkään syytä kieltäytyä testistä, jokainen altistunut pitää jäljittää, eikä kaikille edes tule oireita vaikka olisi korona. Muuttakoon takaisin viroon, siellä on sille sopiva ilmapiiri ja tauti leviää ihan eri tavalla.

• Anonyymi

Luulee jotta Viron lait pätee täällä vaan kun ei päde. Ei tule saamaan kun laskun oikeudenkäyntikuluista itselleen ja ketä vastaan se muka tehnyt rikosilmoituksen.Kunnan johtava tartuntatautilääkäri tehnyt päätöksen ja poliisit ovat vain avustaneet asiassa eli voi tehdä vain valituksen läkäristä joka määrännyt pakkotestaukseen ei muita.Varmaan ei edes käsitellä vaan syyttäjä ilmoittaa ettei nosteta mitään kannetta.

• Anonyymi

Niinpä, Suomessa olisi tartunnat yhtä korkealla jos kaikki olisi yhtä leväperäisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      101
      2456
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      225
      2006
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      176
      1792
    4. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      40
      1437
    5. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      103
      1359
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1138
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      278
      869
    8. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      64
      778
    9. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      55
      730
    10. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      181
      723
    Aihe