Eka kerta! Seksipommi Erika Vikman sai kylmää kyytiä Tampereella - "Raikas syntinen!!!"

Erika Vikman on räväkkä persoona, joka tunnetaan seksiä tihkuvasta imagostaan. Artistilta sujuu poseeraus tilanteessa kuin tilanteessa, vaikka pakkasessa ja vaikka pipo päässä: https://www.suomi24.fi/viihde/eka-kerta-seksipommi-erika-vikman-sai-kylmaa-kyytia-tampereella-raikas-syntinen?s24

197

15947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erika on kuuma, vaikka pakkasessa. Ja taitava artisti, todellakin huima pakkaus kaikenkaikkiaan. Hyvä, ettei enää hengaa Dannyn kanssa, vanhan riippakiven.

      • Anonyymi

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Onkohan Erikakin itse alkanut täällä kehumaan itseään, kuten Torppa?
        Kukaan muu ei voi noita kuvia kehua! Yäk!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Erikakin itse alkanut täällä kehumaan itseään, kuten Torppa?
        Kukaan muu ei voi noita kuvia kehua! Yäk!

        Näin taitaa olla, saman huomaa huonoissa nettifirmoissa kun omistajat kehuu röhniään.
        Vois tää eerikaJoku olla ihan seksykin, kun keksis oman tyylin ja puvustus olis muuta kuin pilapuodista tilattu, tuo mulle mieleen ne ilmapallosta taitellut lelut. Enempi vilauttelu kuin että on kuin ankerias paistin pannulla tehois.


      • Anonyymi

        Tämä osaamaton pullero ei sävähhdytä edes meitä peräkammarin poikia. Siirry pois julkisuudesta, koska se on naurettavaa. En panis. Mokaat myös tamperelaisia. Muuta pois. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Voi voi, kateus vie kalatkin "naapurin lammesta", Erika Wikman todellakin oikein tihkuu seksikkyyttä, esim. siinä mikäse nyt olikaan se musiikkiarvaus ohjelma, oliko se . . no sehän se oli, eli Masked Singer Suomi, Erika se Ampiainen, ei ollut toista niin seksikästä ja eroottista kuin ampiainen, ja kappaleen bang bang tulkinta, siinä jäi muut "tankokunikarattaret" sata vuotta jälkeen, siis voi että oli uskomattoman hyvä tulkinta, no taas v***n isomaha muka hauska puolipaskeliini hetulaperkeri voitti, aivan väärä osoite, mut oliko Samin ura laskussa ja tuottajakaveri pelasti "snagaripöhömahan" jatkoon, mee ja tiiä, mut paras oli Erika!!
        Samista tulee mieleen silloin 60 luvulla ne luokan "nasset", eli pullukat oli niitä jotka "vitsailivat" eniten, että muut nauroivat ja piti niitä "muka hyvinä tyyppeinä", sellasii ne Samit oli, taitaa olla vieläkin. . . väärin meni, leijona oli alunperinkin ihan paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Kolmen euron Kikka !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Erikakin itse alkanut täällä kehumaan itseään, kuten Torppa?
        Kukaan muu ei voi noita kuvia kehua! Yäk!

        Kuka ihmeen Torppa?, onko se joku painonnostaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin taitaa olla, saman huomaa huonoissa nettifirmoissa kun omistajat kehuu röhniään.
        Vois tää eerikaJoku olla ihan seksykin, kun keksis oman tyylin ja puvustus olis muuta kuin pilapuodista tilattu, tuo mulle mieleen ne ilmapallosta taitellut lelut. Enempi vilauttelu kuin että on kuin ankerias paistin pannulla tehois.

        "omistajat kehuu röhniään." onks tää pohojanmaan selkosuomea? mitä mahtaa tarkoottaan, notta tiiän, jos emäntä kyselööpi? vai pittääkö emäntää kehasta, jos vaikka lohkasis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan Erikakin itse alkanut täällä kehumaan itseään, kuten Torppa?
        Kukaan muu ei voi noita kuvia kehua! Yäk!

        Tuksun jalanjäljillä.
        Tytöllä olisi vielä aikaa hankkia kunnon ammatti.
        Lauluääni on tavanomainen. Sitä eroottiset esiintymiset eivät korvaa pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "omistajat kehuu röhniään." onks tää pohojanmaan selkosuomea? mitä mahtaa tarkoottaan, notta tiiän, jos emäntä kyselööpi? vai pittääkö emäntää kehasta, jos vaikka lohkasis?

        Erika sekoitus
        Kikaa armii korisevaa tuksuu j a maisaa tanholaulaajaa joka ei enää laula tanhoo


      • Anonyymi

        Danny ei todellakaan ole ollut Erikalle riippakivi, vaan henkilö, joka nosti tämän esiin, tukien vähän kaikessa. Taas on Dannyllä nuori tyttö, jota dumpataan tähteyteen, molemmille kiva diili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kateus vie kalatkin "naapurin lammesta", Erika Wikman todellakin oikein tihkuu seksikkyyttä, esim. siinä mikäse nyt olikaan se musiikkiarvaus ohjelma, oliko se . . no sehän se oli, eli Masked Singer Suomi, Erika se Ampiainen, ei ollut toista niin seksikästä ja eroottista kuin ampiainen, ja kappaleen bang bang tulkinta, siinä jäi muut "tankokunikarattaret" sata vuotta jälkeen, siis voi että oli uskomattoman hyvä tulkinta, no taas v***n isomaha muka hauska puolipaskeliini hetulaperkeri voitti, aivan väärä osoite, mut oliko Samin ura laskussa ja tuottajakaveri pelasti "snagaripöhömahan" jatkoon, mee ja tiiä, mut paras oli Erika!!
        Samista tulee mieleen silloin 60 luvulla ne luokan "nasset", eli pullukat oli niitä jotka "vitsailivat" eniten, että muut nauroivat ja piti niitä "muka hyvinä tyyppeinä", sellasii ne Samit oli, taitaa olla vieläkin. . . väärin meni, leijona oli alunperinkin ihan paska.

        Miksi olla kateellinen jo itse onkin paremmannäköinen , hän on ihan kivan näköinen mutta olisi vieläkin sexikkäämpi jos pukisi vaatteet mitkä korostaisivat kroppaa eikä mitään tälläistä millä tehdään väkisinkin paljastavaa . äänestä en pidä mut biisit on kyl todella hyviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Samaa mieltä.. mitä hän on tehnyt naamalleen.on ihan juopon näköinen..miksi täytyy olla kuin ilolintu varjoiselta kujilta..ei hatkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Ei erikassa muuta vikaa ole kuin lautaperse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä osaamaton pullero ei sävähhdytä edes meitä peräkammarin poikia. Siirry pois julkisuudesta, koska se on naurettavaa. En panis. Mokaat myös tamperelaisia. Muuta pois. Kiitos!

        Hyvin teennäinen ja julkisuutta kaipaava nössö.


      • Anonyymi

        Eiköhän Erikan pinnalle nousu ollut ihan Dannyn ansiota. Ilman Dannyä Erika olisi siellä missä muutkin tangonlaulajat ym. tusina biisien laulajat. Se kolahdus ja ero Dannystä oli liian suuri ja siksi Erika alkoi esiintymään horahtavan näköisenä ja pukeutuu samalla lailla.
        Tottakai miehistä on upeaa nähdä nuori pimu latex-asussa kaula-aukko napaan asti auki.
        Minusta se vaan on todella säälittävää että Erika pilasi maineensa näin.


      • Anonyymi

        Minun mielipiteeni on se että on lahjaton laulaja eikä minkään näköinen. Voisi mennä oikeisiin töihin ja haudata törkyesiintymiset jotka eivät ole seksikkyyttä nähneetkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Eerika on kaunisnainen.
        Osaa laulaa, OK.

        Hakkaa mennentullen piipittävän mummoäiti Puun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen euron Kikka !

        Juuri näin ja siitäkin - 50 %!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Hyvin sanottu,ku ei muuten pärjää niin piti ruveta riisumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei erikassa muuta vikaa ole kuin lautaperse

        Ei ool takalistoa,lattana. KASVOISTA näkisi että söisi lääkettä mikä turvottaa ja keräisi nestettä, ettei sama ongelma kuin idoleillaan,Armilla ja KIKALLA,keissä oli omaperäistä erotiikkaa,ei matkittua.


      • Anonyymi

        Danny on alfa. Erika alkoi kiukuttelemaan niin iso D vaihtoi nuorempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihmeen Torppa?, onko se joku painonnostaja?

        Torppa on narsku höppänä tyttöpimu,joka ei ole löytänyt itseään eikä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Mielestäni Erika on totisesti pelle eikä mikään seksikäs.Luulee itsekin liikoja jos ny jotkut piruuttaan hehkuttas. Huh huh
        Kertoi ettei halunnut Kikka-elokuvaan.Tosihan on se ettei sitä kelpuutettu siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        Samaa mieltä, tuollaisia muijia mahtuu tusinaan kolmetoista kappaletta. Se että pyllistelee vähissä vaatteissa ei tee naista eroottiseksi, eroottinen nainen on eroottinen vaikka tuulipuvussa ja kumisaappaat jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ihmeen Torppa?, onko se joku painonnostaja?

        😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmen euron Kikka !

        Erika on kyllä pilannut itsensä ja maineensa , järkyttävä . On tässä maailmassa muutkin kuin pelkkä seksi, ennen niin kaunis ja ihana artisti, nyt kolmannen luokan hutsu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä osaamaton pullero ei sävähhdytä edes meitä peräkammarin poikia. Siirry pois julkisuudesta, koska se on naurettavaa. En panis. Mokaat myös tamperelaisia. Muuta pois. Kiitos!

        Kylläpäs sulla on paha olla. Yritä löytää jotain positiivista ajattelemisen aihetta elämääsi. Ehkä se aurinko sitten joskus paistaa sinullekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä osaamaton pullero ei sävähhdytä edes meitä peräkammarin poikia. Siirry pois julkisuudesta, koska se on naurettavaa. En panis. Mokaat myös tamperelaisia. Muuta pois. Kiitos!

        Oletko varma?
        Kyllähä sitä ny kerran panee vaikka mitä mursua jos ei muuta löydy.


      • Anonyymi

        Vanha riippakivi vaihtoi nuorempaan.


      • Anonyymi

        Ei mitään kuumaa.
        Oli pelkkä vanhan ukon Huttunen ja laulunlahjoista ei ole tietoakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, tuollaisia muijia mahtuu tusinaan kolmetoista kappaletta. Se että pyllistelee vähissä vaatteissa ei tee naista eroottiseksi, eroottinen nainen on eroottinen vaikka tuulipuvussa ja kumisaappaat jalassa.

        😉👍👍👍🤣!


      • Anonyymi

        Taisi saada julkisuutta tuosta suhteesta ,
        Hyvähän se vaan on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohuhu huh. Ihan toista mieltä. Erikalta puuttuu se luontainen eroottisuus, Kaikki mitä se tekee. näyttää vaan halvalta hutsulta. Minun mielestäni.

        En nyt sanois hutsulta , ruma vertaus
        Mutta Marilynia hänessä ei ole . Vaikka kuinka uusimmassa kuvassa on kovasti yritetty sitä jäljitellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei erikassa muuta vikaa ole kuin lautaperse

        Suomalaisilla naisilla on luonnostaan lautaperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei erikassa muuta vikaa ole kuin lautaperse

        Suomalaisilla naisilla on luonnostaan lautaperse.


    • Anonyymi

      Aivan ihana ihminen olen itsekkin kumiasujen ystävä ,kun kumipeppu pyllistää kyllä siinä seisiö tärähtää päälle ja vaikka huonompikin laulaja kyseessä .

      • Anonyymi

        No jotta ei tartte ees laulaa, ku Erikan näkee ampiaispuvussa, niin johan hunajaa valuu, ai että on sexy toi Erika ja aivan mahtavan hyvä vartalo, sekä laulajana aivan mykistävä, kyllä Danny tietää ja kateelliset menkööt koppeihinsa, sinne peräkammariin, katsokaas kun Danny on stadilainen, niin maalaisjullit hiljentykööt.


      • Anonyymi

        No tuohon ei laulunlahjoja tarvita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotta ei tartte ees laulaa, ku Erikan näkee ampiaispuvussa, niin johan hunajaa valuu, ai että on sexy toi Erika ja aivan mahtavan hyvä vartalo, sekä laulajana aivan mykistävä, kyllä Danny tietää ja kateelliset menkööt koppeihinsa, sinne peräkammariin, katsokaas kun Danny on stadilainen, niin maalaisjullit hiljentykööt.

        No,eipä hän kaikken miestenkään mieleen ole, ehkä sellaisten juuri räkänokka kloppien kellä vähän naiskokemuksia.


    • Anonyymi

      Halpa hutsu, vaikka voissa paistaisi. Kun ei osaa laulaa niin pitää yrittää muita kepuli-konsteja. Hankkis oikeen ammatin. Tuolla pelleilyllä ei kaus pääse. MYÖTÄHÄPEÄÄÄÄÄ !

    • Anonyymi

      Ei osaa laulaa.
      Ääni on surkea.
      Näyttää ikäistään vanhemmalta laitettunakin.
      Tyyli on mauton.
      Kuka tuota nyt oikeasti voi fanittaa?

      • Anonyymi

        Hmm. Jos vain on papua ja palkeita niin hyvin haritettu saha oikein ilolla laulaa.


      • Anonyymi

        Niin totta. Ei osaa poloinen laulaa, ihme ässäsössötystä. Ja todellakin; vain halvan näköinen ei seksikäs.


    • Anonyymi

      Mitäpä tuohon lisää, jos ei osaa laulaa niin riisuu itsensä. Jollainhan se leipä on tienattava.

      • Anonyymi

        Haloo, osaa todellakin laulaa. On ihan tangokuningatar, sitä titteliä ei tuosta noin saa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo, osaa todellakin laulaa. On ihan tangokuningatar, sitä titteliä ei tuosta noin saa!

        No ei todellakaan osaa! Korkeintaan joku karaokerenkuttajan tasoinen nolla!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo, osaa todellakin laulaa. On ihan tangokuningatar, sitä titteliä ei tuosta noin saa!

        Tuo titteli on menettänyt arvonsa


    • Anonyymi

      Sai sen ja siitä matka maestron kanssa alkoi. Missä Eerikan vyötärö on , kun se on kuin lauta, miten nuo pyllistelyt ja keimailut tekee seksikkään. Ennen oli Jallu lehdessä tuollaisia typyköitä, mutta vielä sentään seksikkäitä.Muut tangokuningattaret on fiksuja eteenpäin musiikissa meneviä artisteja, mutta Eerika taisi jäädä ensin maestron luo , ja siitä syntiselle pöydälle, siinäkö kaikki,

      • Anonyymi

        Hmm.. no kerroppas vaikka viisi tangokuningatarta ennen Erikaa?, kuka heistä on ollut missään otsikoissa kuin Erika?, no joo Johanna Pakonen oli "selviytyjät suomi" ohjelmassa, mutta kukas muu on ollut otsikoissa?, entäs viisi viimeistä tangokuningasta?, keitä ne on?, en muista kuin Jari Sillanpään ja Sauli Lehtosen, oliko Antti Tuisku ja Cheek, oliko muita?, tavan taapertajia, naisista Arja "Koritceva", Anne Mattila, muut massaa, eli Erika on hottis varsinkin siinä Masked Singer Ampiais asussa, aivan ihanan sexy!! huuh!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. no kerroppas vaikka viisi tangokuningatarta ennen Erikaa?, kuka heistä on ollut missään otsikoissa kuin Erika?, no joo Johanna Pakonen oli "selviytyjät suomi" ohjelmassa, mutta kukas muu on ollut otsikoissa?, entäs viisi viimeistä tangokuningasta?, keitä ne on?, en muista kuin Jari Sillanpään ja Sauli Lehtosen, oliko Antti Tuisku ja Cheek, oliko muita?, tavan taapertajia, naisista Arja "Koritceva", Anne Mattila, muut massaa, eli Erika on hottis varsinkin siinä Masked Singer Ampiais asussa, aivan ihanan sexy!! huuh!!

        Eiköhän tasoton itse änkeydy naurettaviin lehtijuttuihin! Niin minä vuonna se Cheek ja Antti Tuisku kisasivat tangokuninkuudesta? Salli mun nauraa pyhä yksinkertaisuus! Toivob että karaokerenkuttajatasoinen Vikman katoaisi vähin äänin sinne mistä tulikin. Yäk yäk yäk!!!


    • Anonyymi

      Hahaa meikit naamassa onneksi ,vaikka avantoo

    • Anonyymi

      Se puolitoistametrinen lankkuvartaloinen tekoblondi on yhtä seksikäs kuin puolitoista kiloinen hauki..

      • Anonyymi

        Kaunis nainen!! Apua!!! Jotenkin näyttää turvonneelta ja väsyneeltä ja vartalo lankulta!


    • Anonyymi

      Sai tangokuningatar tittelin Dannyn ansiosta ,se oli aivan selvää. Sitten yritti kuuluisuuteen Dannyn siivellä .leikkien tyttöystävää. Nyt kun laulu taito ei riitä ,niin keksi ruveta vähentämään vaatteita.. Seksikkyys ei ole todellakaan sitä ,että mahdollisemman paljon paljasta pintaa ja aina se suuvärkki suppuralle.. Seksikkyys on ihmisessä luontaista ja kaikilla sitä ei todellakaan ole.. Vikman on yhtä seksikäs kuin heinäseiväs.. Tekemällä tehty seksikkyys on kauhistus. Oikeasti suosion saavuttanut laulajatar ei tarvitse vähentää vaatteitaan, vaan pärjää äänellään.. Otampa esim. Jenni Vartiaisen, ei ole tarvinnut esitellä paljasta persustaan ja on todella suosittu LAULAJA.... jOTEN EI JATKOON JA KYLMÄÄ KYYTIÄ SINNE SYNTISTEN PÖYTÄÄN....

      • Anonyymi

        Ei mitään tyyliä


      • Anonyymi

        Kateus on se paras omatunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tyyliä

        Kaikenlaisia esiintyjiä mahtunee Suomeen. Jospa itsensä kanssa nyhjäämiselläkin joku saa elantonsa? Olisiko silti jo aika ottaa välillä mieskin mukaan kuvioihin, vaihtelua? Samalla pitänee katsomiskielto olla ehkä alle 18v? Jos liian riettaasti mennään.


      • Anonyymi

        Ja taas yks kateellinen itse täydellisyys moralisti. Hyvä hyvä. Älä tukehdu myrkkyihisi.


    • Anonyymi

      Eipähän näistä ujoista suomi naislaulajista löydy muita yhtä näyttävästi esiintyviä kuin Erika. Jatka vain Erika yhtä räväkästi ja tee uusia menobiisejä bileisiin!

      • Anonyymi

        Yäk yäk yäk!!!


    • Anonyymi

      Eihän kukaan lähde tuollaista katsomaan ja maksamaan esim. kesälavoille. YYYÄÄÄKS! Ite osaamattomana tuhosi viimeisetkin mahhdollisuudet. Yksikään bändi ei lähde sekoilemaan epämääräisen soliistin kanssa. Opiskele joku oikea ammatti, mikäli nuppia riittää. Epäilen, että ei riitä.

      • Anonyymi

        Heh heh, mee sä sinne ittees näytteleen ja laulaa luikutteleen, nii montakos kuulijaa on reunoilla, no ei sit saatana yhtään, joten se siitä.
        Kateellisia aina riittää ja varsinkin katkeria, jos joku on kaunis ja upea, pitää se jotenkin yrittää lytätä, ettei vaan menestyis mitenkään, eli jos et itse osaa mitään, älä torppaa niitä jotka osaa ja on lisäksi kauniita.


      • Anonyymi

        Ei sun tartte miettii kesällä lavalle menoa, korona hoitaa esiintymiset sun puolesta, mutta vaimos saattaa silti käydä lavantakana katsomassa, että olisiko sittenkin muusikot paikalla, mut sä kun nyt tiedät ettei ole, niin älä välitä, anna sen mennä.


      • Anonyymi

        Fiksu nainen ei käyttäydy noin, reppana antanut pirulle pikkusormen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, mee sä sinne ittees näytteleen ja laulaa luikutteleen, nii montakos kuulijaa on reunoilla, no ei sit saatana yhtään, joten se siitä.
        Kateellisia aina riittää ja varsinkin katkeria, jos joku on kaunis ja upea, pitää se jotenkin yrittää lytätä, ettei vaan menestyis mitenkään, eli jos et itse osaa mitään, älä torppaa niitä jotka osaa ja on lisäksi kauniita.

        Juu älä sure! Arvostan heitä jotka osaavat laulaa. Erika ei osaa eikä ole kyllä minkään näköinenkään! Haloo Helsinki solisti osaa laulaa sekä Jenni Vartiainen noin malliksi eikä tarvi revotella puolialastoinna eikä tuputtaa itseään julkisuuteen lahjattomana rivoilijana.


    • Anonyymi

      Erika on minusta ihan loistotyyppi ja mukavan värikäs henkilö musagenressä nyt. Toivotan hänelle suotuisaa jatkoa :)

    • Anonyymi

      Seksi pommi ????ei helv.... siis niinkuin millä perusteella. No korkeintaan pommi

    • Anonyymi

      Haluaako Erika olla Halvalta näytävä Naikonen Ei osaa kun pyrstöä heiluttaa Vähissä vaateisa

      • Anonyymi

        Säälittävä tapaus tuo Vikman.
        Koittaako hän olla Suomen uusi Kikka:
        "Mä tahdon kiihdyttää, mä tahdon viihdyttää". Voi surkeus sentään.
        Olisi pystynyt oikeankin laulajan uran luomaan.

        Kävikö niin, että Danny antoi kenkää kun kertoi pettäneensä? Nyt sitten koittaa luoda uraa halvan h:n lookilla. Ihan todella sääliksi käy.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä tapaus tuo Vikman.
        Koittaako hän olla Suomen uusi Kikka:
        "Mä tahdon kiihdyttää, mä tahdon viihdyttää". Voi surkeus sentään.
        Olisi pystynyt oikeankin laulajan uran luomaan.

        Kävikö niin, että Danny antoi kenkää kun kertoi pettäneensä? Nyt sitten koittaa luoda uraa halvan h:n lookilla. Ihan todella sääliksi käy.

        Älä arvuuttele, Danny on Danny, vanha ja vaivainen vaikka se "liuhuletti" pitää olla väkisin, kun muuten kukaan ei tunnista "tuuliviirirauhatonta" Dannya, eli lookista ei luovu niin kauan kuin hiukset edes jotenkin pysyy päässä, mutta mitäs me siitä, ainiin Erikaa piti "mollata", no en tosiaankaan, on loistava laulaja, taitaa olla jonkinsortin tangokuninkaallinenkin, mutta se ja sama, Masked Singer Suomessa kuitenkin "säväytti" ampiaisen asussa, aika helkutin hottis, täytyy sanoa että vanhempikin mies = minä, lämpesin täysin Bang Bang tulkinnalle, sairaan hyvä, ihan maailman luokkaa, VAU! ja HYVÄ ERIKA olet MAHTAVA, kaunis ja osaava, voi että kun saisit oikean tien, ettet erehdy harhapolulle, kaikkea hyvää sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua kateellista, pyöritä sitä omaa "pyrstöäsi" jos voit, ehkä siitä sulle avautuu uusi maailma, valitste näistä sulle sopiva; https://www.youtube.com/watch?v=iXIV7Gldj88

        En ole kateelinen Vaan Realistinen Ja sanon omat sanotavani niin kuin parhaamakseni näin Jos tekee pahaa nää kommentit Niin ei tarvitse lukea niitä.


      • Anonyymi

        Katelliselle kaikki on vaikeeta ;))


      • Anonyymi

        Tangokuningatar ihan Dannyn ansiosta. Taisi olla tuomarina. Sekin ainoastaan Dannyn avulla niin kuin muukin julkisuus. Nyt noilla jarkyttavilla asuvalinnoilla menee eteenpäin.


    • Anonyymi

      Urosliveen on rakennettu erityistilat syntisiä varten, joten vapaa-ajattelijoista ei pitäisi olla haittaa. Ilvesbailaajat on eri juttu, jos tupakoi.

    • Anonyymi

      Onko hänellä jonkinlainen hengitysongelma kun aina kuvassa on suu auki. Vai odottaako että sinne joku työntää vaikka Tampereen herkkua mustaamaggaraa...

      • Anonyymi

        Sitä saa. mitä tilaa!, elikkäs pidä sinä ainakin suusi kiinni, ettei sinne "vahingossa" tule "vierasesineitä" , sun märkä päiväuni on se tampereen musta makkara, ei Erikan ja toisaalta tampesterissä on samaa, kun on pohojanmaalla, lyhytkasvuiset huutelee niin vitun äänekkäästi, että normaalipituiset vetää kaulukset pystyyn ja pipon korville, no kyrön seuduilla ne pahimmat Erikan vihaaja-akat on, ku äijät kuolaa Erikan perään, joo no miks ei siihenkin, mut sopu mukava, eikä mikkään seittemän leivä uuni :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa. mitä tilaa!, elikkäs pidä sinä ainakin suusi kiinni, ettei sinne "vahingossa" tule "vierasesineitä" , sun märkä päiväuni on se tampereen musta makkara, ei Erikan ja toisaalta tampesterissä on samaa, kun on pohojanmaalla, lyhytkasvuiset huutelee niin vitun äänekkäästi, että normaalipituiset vetää kaulukset pystyyn ja pipon korville, no kyrön seuduilla ne pahimmat Erikan vihaaja-akat on, ku äijät kuolaa Erikan perään, joo no miks ei siihenkin, mut sopu mukava, eikä mikkään seittemän leivä uuni :))

        Olipas siinä pitkä lause...


    • Anonyymi

      Nallen nimihän oli creasy? Mitä sitte?

    • Anonyymi

      Panisin vaikka pakkasessa!

      • Anonyymi

        Pane poika housut jalkaan näin kylmällä.


    • Anonyymi

      Tamperehan ei ole suomenkuntien häpeä.

    • Anonyymi

      Mielellään kaunista laulajaa katselen ja hyvää lauluääntä kuuntelen, tässä tyttösessä on kaksi asiaa yhdistynyt sopivasti, kaunis hoikka vartalo ja loistava lauluääni, aivan on namupala, toivottavasti osaa pitää tolkun päässään ja narut käsissään.

      • Anonyymi

        Ei ole todellista? Loistava laulunääni? Salli mun nauraa!


      • Anonyymi

        ”Kaunis hoikka vartalo ja loistava lauluääni” kenestä oikein puhut?
        Erikahan on yli äyräidensä pursuileva piipittäjä ja ne narutkin on Mökkitien setien rasvaisissa käsissä.
        Ei tällä naisella ole myöskään ollut tolkkua päässään sekoillessaan viihdetaivaan geriatrikoiden kanssa.


    • Anonyymi

      Tuskin tangokuningattaria valitaankaan näiden "hyveiden vuoksi " vaan ihan muiden kriteerien ansiosta, ja siksi eivät varmaan lähtisikään tälle tielle. Eerika oli sitten eksynyt vääriin kisoihin jos päämäärä oli tämä. Jatkoon.

    • Anonyymi

      Samaa paskaa täällä, mitä Kikka aikanaan sai päälleen. Kuitenkin hänestä nyt tehdään elokuvaa. Kuinka moni on päässyt samaan?!

      • Anonyymi

        "Samaa paskaa täällä, mitä Kikka aikanaan sai päälleen. Kuitenkin hänestä nyt tehdään elokuvaa. Kuinka moni on päässyt samaan?!"

        Että post mortem tehdään elokuva jostakin? No ei kovin moni - mutta olisko se jotenkin tavoiteltavaa?


      • Anonyymi

        Ei Kikan laulutaitoa kukaan arvostellut hänen eläessään eikä sen jälkeenkään. Hän osasi laulaa ja hänellä oli kaunis voimakas ääni.

        Kikkaa arvosteltiin bimbomaisuudesta, halvan tyylisistä vaatteistaan ja tyhmistä seksiin viittaavista hiteistään.

        Nyt meillä on "laulaja-artisti-seksipommi" Erika, joka ei edes osaa laulaa ja joka yrittää koko koneistonsa turvin säilyä parrasvaloissa. Väineinä on halpa tyyli ja seksivihjailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Samaa paskaa täällä, mitä Kikka aikanaan sai päälleen. Kuitenkin hänestä nyt tehdään elokuvaa. Kuinka moni on päässyt samaan?!"

        Että post mortem tehdään elokuva jostakin? No ei kovin moni - mutta olisko se jotenkin tavoiteltavaa?

        🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Just näin!


    • Anonyymi

      Provosointi pitää seiskalehden otsikoissa. Laulutaito ei riitä, että normaali-ihmiset kuuntelisi häntä!

    • Anonyymi

      Näillä otsikoilla halutaan tuodakkin Erikasta tietynlainen ihminen. Onkos sitten ihme että sitä saa mitä tilaa. Halutaan tuoda pienillä vihjauksilla julki että taas on neiti perä edellä kuvassa. Jos Erika tuollaista julkisuutta haluaa niin mikäs siinä, silloin hän on varmasti tyytyyväinen ja onnellinen kun hänestä tehdään koko kansan sutturaa. Noilla kuvilla ja otsikoilla ei ole mitään tekemistä laulamisen kanssa. Hyvä näin koska se laulutaito ei ole sitä mitä toivon laulajalta. Onnea valitsemallasi tiellä ehkä se jonkin onnellisuuden tuo sinulle.

    • Anonyymi

      Kymmenisen viestiä keskellä yötä., jotka kaikki mitä ilmeisemmin kännissä kirjoitettua ylistyslaulua hyvälle seksikkäälle laulajalle ;DDD Ei kuulemma Erikan tarvitse edes laulaa, kun vain näkee hänet ampiaisasussa ;DDD

      Oliko Erika itse asialla vai se peräkamarin Jouni, joka haikeana muistelee 60 ja 70 lukujen pehmopornolehtiä, joista hän nuorena poikana oppi kaiken naisista ja seksistä ;DDD

      P.S. Bang bang olikin oikein hyvä kappalevalinta ampiaiselle. Siinä kun ei tarvita solistilta kummoistakaan äänialaa eikä voimakkuutta.

      • Anonyymi

        Varadanny pääsi panee erikaa, niin oikea Danny pisti Erikan mäkeen, siis ei pannut..


    • Anonyymi

      Halpa ja erittäin hutsahtava naikkonen tämä Vikman.

    • Anonyymi

      Jep, pommi,,,, ei mitään muuta.

    • Anonyymi

      Pornoahan tuo on. Ihan puhdasta pornoa ja riettautta. Jos osaisi laulaa, ei tarvitsisi pornoilla.

      • Anonyymi

        Erika ei edes ujostele näyttää hyvin muotoiltuja tissejään
        Hyvä Erika!


    • Anonyymi

      Dannyn apukaan ei pitänyt pinnalla, ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Onko naama piirretty viivotinta ja suorakulmiota hyväksi käyttäen?

      • Anonyymi

        Erikan pukeutumistyyli on suoraan pornokaupasta. Kannattaisi vaihtaa sille alalle.

        Hänessä ei ole mitään erikoista, Dannyn avulla pääsi pinnalle. Nyt pornokaupan tyylillä yrittää pärjätä. Säälittävää.


    • Anonyymi

      Jotenkin susiruma, tulee kylmät väreet oikein. Samaa sarjaa, kun Henna Peltonen. Yhtä bimbo ja tyrkky!! Kumpinkin laulaa yhtä "hyvin "!!!

    • Anonyymi

      Kikka kakkonen...

      • Anonyymi

        Älä vertaa Kikkaan. Vertaa paremminkin Vikmania Tuksuun.


    • Anonyymi

      Ei tuolla seksipommilla valu muuta kuin mahla, koipien välistä?

    • Anonyymi

      Erika on Upea ja superkuuma

    • Anonyymi

      Kuka tuollaisen nyt haluaisi itselleen?!?!?

      • Anonyymi

        Erika näyttää johanna tukiaiselta ja kuulostaa yhtä tyhmältä


      • Anonyymi

        Danny?


    • Anonyymi

      Seksiä tihkuva, taitaa olla julkisuuden kipeä lapsi, ei minään näköinen, onneks Danny potki pellolle, leikki olevansa joku Armi Aavikko, mutta hyvin hyvin kaukana Armista.

      • Anonyymi

        Voi tätä naisraukkaa, säälittää , kuka tuollaisen ottaa lastensa äidiksi, ei kukaan!


    • Anonyymi

      Hyvä Erika! Kroppaa likoon vaan.

    • Anonyymi

      Näin se useinkin käy. Kun suosiota ei tarpeeksi ole alkaa seksillä myynti.
      Ei mitään arvoa ja kunnioitusta itseä kohtaan. Ei myöskään katselijoiden ja kuuntelijoiden puolelta.

    • Anonyymi

      Aika ruma.

    • Anonyymi

      Uusi Kikka.

      • Anonyymi

        Älkää ihmeessä verratko Kikkaa ja Erikaa. Kikalla oli lauluääntä, liikehdintäkin oli kivempaa kattottavaa. Eikä hänen tarvinnut leikkiä ja esittää seksikästä vaan hän oli sitä jo luonnostaan.


    • Anonyymi

      Ei tuo nyt kovin kummoinen ole,on niitä nuorempiaki ja kauniimpia mutta jos ei parempaa ole niin kait se on tyydyttävä siihen mitä on sama pätee vassari hallitukseen ja mariniin:/

    • Anonyymi

      Miten kukaan voi olql niin pöllö etä hankkii tuollaisen maineen ja työn itselleen, jossain kyllä joku remmi sutii.

      ja samat sanat näille aalloille ja monelle muulle naisraukalle.

    • Anonyymi

      Hyvä Erika! Sulla on hyvä ääni ja hyvä kroppa. Se on sellainen yhdistelmä mikä toimii.
      Seksiä peliin vaan. Kaikista ei vaan siihen ole.

      • Anonyymi

        Niin mihin ei ole?

        pyllistelemään etusivuilla, jopas on suuri elämäntyö!

        voi yksinkertaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mihin ei ole?

        pyllistelemään etusivuilla, jopas on suuri elämäntyö!

        voi yksinkertaisuutta.

        Erikan esiintyyminen on taidetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikan esiintyyminen on taidetta.

        " äiti ! miksi sinä pyllistelet tuossa kuvassa?!"

        ...oo tyttäreni kuule se on suurta taidetta..:!


    • Anonyymi

      "seksiä tihkuva" Voi luoja.Tollanen rimpula.Ei tarvi kun mennä viron puolelle niin seksiä suorastaan tursuaa naisista verrattuna suomen rimpuloihin.

    • Anonyymi

      Opettiko Danny Erikalle suunnan, seksillä myyt. Huono suunta, ei kunnon töitä.

      • Anonyymi

        Kateellisten panettelua. Erikan ääni on hyvä ja seksi myy, rahaa tulee


    • Anonyymi

      kun musiikki on paskaa eikö myy täytyy alkaa näyttämäön persettä. Näin se monilla yhden hitin ”artisteilla” menee

    • Anonyymi

      Samaa sarjaa "tähtiä" kuin tämä ns. kielinainen. Se, että itse ja kolme frendiä pitää isonakin tähtenä ei välttämättä ole koko totuus.

    • Anonyymi

      Kateellisethan ne täällä meuhaa, kun oma ulkonäkö ei erotu naapurin heinäladon lahonneesta seinästä ja oma karaokelaulu on yhtä korinaa.

      Hitsin hyvä, että löytyy tällaisia rohkeita naisia jotka uskaltaa leikitellä seksikkäillä asuilla ja välillä vähän yliampuvallakin meikkauksella. Lauluääntä kyllä löytyy peittoamaan aikamonen nykytähden samanlaisen nenään honotuksen joka nyt tuntuu olevan muotia.

      Erikakin voisi heittäytyä vielä reilusi rohkeammaksi ja heittää vaattee reilusti kuvissa pois. Kelpaisi tuota kroppaa näyttää alastomana edestä ja takaa ilman mitään peittelyä.

      • Anonyymi

        ja mitä sitten tapahtuisi.... no näytetään uudestaan edestä ja takaa !

        ok, mutta lehmäkin peittää hännällään paikkansa.


      • Anonyymi

        "Kateellisethan ne täällä meuhaa,"

        Erika on aivan tavallisen näköinen nuorehko nainen. Edes ammattistailaajat eivät ole onnistuneet tekemään hänestä kaunottaren näköistä.

        "Hitsin hyvä, että löytyy tällaisia rohkeita naisia jotka uskaltaa leikitellä seksikkäillä asuilla ja välillä vähän yliampuvallakin meikkauksella. "

        Kuka mistäkin tykkää. Kovin moni vain ei taida tykätä, koska laulajan tulot tulevat olemaan mitättömät koronavuonna 2020 eikä kuluva vuosi povaa sen parempaa tulosta.

        "Lauluääntä kyllä löytyy peittoamaan aikamonen nykytähden samanlaisen nenään honotuksen joka nyt tuntuu olevan muotia."

        Tämä lauluäänen puuttuminen on kyllä palstalla jo moneen kertaan todettu. Ääni on heikko ja ääniala surkea.

        "Erikakin voisi heittäytyä vielä reilusi rohkeammaksi ja heittää vaattee reilusti kuvissa pois. Kelpaisi tuota kroppaa näyttää alastomana edestä ja takaa ilman mitään peittelyä."

        Siitä voisi sitten siirtyä pornoalalle suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kateellisethan ne täällä meuhaa,"

        Erika on aivan tavallisen näköinen nuorehko nainen. Edes ammattistailaajat eivät ole onnistuneet tekemään hänestä kaunottaren näköistä.

        "Hitsin hyvä, että löytyy tällaisia rohkeita naisia jotka uskaltaa leikitellä seksikkäillä asuilla ja välillä vähän yliampuvallakin meikkauksella. "

        Kuka mistäkin tykkää. Kovin moni vain ei taida tykätä, koska laulajan tulot tulevat olemaan mitättömät koronavuonna 2020 eikä kuluva vuosi povaa sen parempaa tulosta.

        "Lauluääntä kyllä löytyy peittoamaan aikamonen nykytähden samanlaisen nenään honotuksen joka nyt tuntuu olevan muotia."

        Tämä lauluäänen puuttuminen on kyllä palstalla jo moneen kertaan todettu. Ääni on heikko ja ääniala surkea.

        "Erikakin voisi heittäytyä vielä reilusi rohkeammaksi ja heittää vaattee reilusti kuvissa pois. Kelpaisi tuota kroppaa näyttää alastomana edestä ja takaa ilman mitään peittelyä."

        Siitä voisi sitten siirtyä pornoalalle suoraan.

        Niin kuten sanoin. Kateelliset täällä meuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuten sanoin. Kateelliset täällä meuhaa.

        Kenelle olet kateellinen?


    • Anonyymi

      Irstas-Erika ei ansaitse mitään sympatiaa.

    • Anonyymi

      Erikan vanhemmat ja suku ovat varmasti onnellisia ja ylpeitä menestyvästä tytöstä.

      • Anonyymi

        Luulen, että äiti itkee salaa...
        Mihin on hävinnyt kaunis käytös ja moraali, mikä saa aikaan näin hirveää jälkeä mikä on ihmispolon tulevaisuus, jos tuo meno jatkuu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että äiti itkee salaa...
        Mihin on hävinnyt kaunis käytös ja moraali, mikä saa aikaan näin hirveää jälkeä mikä on ihmispolon tulevaisuus, jos tuo meno jatkuu??

        Itkeköön vaan. Se on Erikan kroppa ja Erikan koreografia. Hän on aikuinen nainen ja saa tehdä mitä haluaa. Sen lisäksi hänellä on hyvä ääni ja hän on hyvännäköinen Ja hän tekee kyllä tuolla tyylillä aika mukavasti rahaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että äiti itkee salaa...
        Mihin on hävinnyt kaunis käytös ja moraali, mikä saa aikaan näin hirveää jälkeä mikä on ihmispolon tulevaisuus, jos tuo meno jatkuu??

        Nythän sitä on tiede todennut että ihminen on eläin !

        ja meno on sitten sen mukaista. pahempaa kuin puissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkeköön vaan. Se on Erikan kroppa ja Erikan koreografia. Hän on aikuinen nainen ja saa tehdä mitä haluaa. Sen lisäksi hänellä on hyvä ääni ja hän on hyvännäköinen Ja hän tekee kyllä tuolla tyylillä aika mukavasti rahaakin.

        Niin niin eihän elämässä muulla ole väliä kuin rahalla, eihän olekkaan !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin eihän elämässä muulla ole väliä kuin rahalla, eihän olekkaan !!

        Nuorena sitä rahaa on taottava. Kaiken lisäksi hän tuntuu nauttivan esiintymisestään.
        Kyllä jotkut vaan osaa olla kateellisia ja holhoavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkeköön vaan. Se on Erikan kroppa ja Erikan koreografia. Hän on aikuinen nainen ja saa tehdä mitä haluaa. Sen lisäksi hänellä on hyvä ääni ja hän on hyvännäköinen Ja hän tekee kyllä tuolla tyylillä aika mukavasti rahaakin.

        "Ja hän tekee kyllä tuolla tyylillä aika mukavasti rahaakin."

        Erika Vikmanin vuositulot olivat vuonna 2019 "huimat" 42 606 e.

        Kuukaudessa hänen tulonsa vastaavat suomalaisen keskipalkkaa eli 3 551 e.

        Voihan sitä sanoa, että rahaa tulee aika mukavasti ottaen huomioon, että Vikmanilla ei ole mitään lahjoja eikä koulutusta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Erika ja Tuksu voisivat tehdä kesäshown....täydentäisivät toisiaan...syntistenpöydän pikku sexypossut!!!!

      • Anonyymi

        Erika Tunkki = vuoden lavashow.

        Varsinkin kun molemmat vihjailee kiinnostuksestaan myös omaa sukupuolta kohtaan. Ai että olis jännää.....


    • Anonyymi

      Joka viikko esillä-jotta ei unohdettaisim´-rankkaa.KAIJA Koossa enemmän naista ja karismaa ,ei tarvis perse paljaana olla,nuorenakaan.

    • Anonyymi

      Jaksakaa nyt odottaa, jos vaikka paljastaisi koko komeutensa vielä.

    • Anonyymi

      Minä haluan Erikan vaimokseni!

      • Anonyymi

        Pidät siis transun näköisistä leuakkaista vetyperoksidiblondeista jotka eivät osaa laulaa eivätkä ole minkään näköisiä.Onnea.


    • Anonyymi

      Ihan hyvin laulaa ja saattaisi pärjätäkin iskelmärintamalla mutta liika paljastelu ja tyrkkyily -pornahtava- verottaa kuulijakuntaa.
      Pikkuisen kehittämisen varaa olisi asenteessakin. Liika ylimielisyys ja omakehu ei kanna viihdemaailmassa. Ehkä parin vuoden tähdenlento, sen jälkeen ihailijatkin kyllästyy samaan haarat auki notkuiluun. Vai meneekö vielä pitemmälle paljastelullaan, mene ja tiedä.

    • Anonyymi

      uuuh kävin vessassa j a pyllistin pytylle !

      olen nyt siis räväkkä taiteilija vai miten se meni..

      • Anonyymi

        "Me ollaan pyllistelijöitä jokainen...."


    • Anonyymi

      Punakka, tanakka ja pönäkkä...muuttunut täysin hutsuksi.pilalle mennyt entinen upea nainen

    • Anonyymi

      Blondi

    • Anonyymi

      Missä paljon mainostettu Erikan naisellinen viehätysvoima näkyy? Tuima , kolso , tekoraukea ilme tuntitolkulla rustatun meikkauksen siivittämänä tekee päinvastoin vastenmielisen vaikutuksen. Huulet kiiltävät kuin kylypymiehen perse raotettuna vaakatasoon. Otahan Erika itseäsi niskasta kiinni ja lähde opiskelemaan kunnon ammatti itsellesi.

      • Anonyymi

        Erikallahan on jo ammatti. Hyvinhän tuntuu pärjäävän,


      • Anonyymi

        No entäs sinä omassa täydellisyydessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikallahan on jo ammatti. Hyvinhän tuntuu pärjäävän,

        Kyllä. Maailman vanhin ammatti🤣🤣


    • Anonyymi

      Täällä jotkut kirjoitti Erikan tulojen romahtamisesta. Niinhän ne on tehnyt lähes jokaisella taiteen harjoittajalla coronan vuoksi. Keikat ovat loppu.

    • Tyhjänpäiväinen ja turha julkkis!

    • Anonyymi

      Kikkaklooni se on. Ihan ok näköinen mutta klooni silti.

    • Anonyymi

      ihailee ciccioliinaa.. olisiko innostunut aktiin kivan ,pitkän miehen kanssa jolla kalukin kivan iso..:)
      Uskon että Erika on katsonut cicciolinan vanhoja pornoelokuvia...:) Sitä kiihottais nussia riettaasti kuten esikuvansa...:)

    • Anonyymi

      Erika.W..Maisa.T..Sara.S..Marttiina.A..Susanna.L..Sofia.B..
      Samaa seurakuntaa.Itseään jokapikkaan tyrkyttäviä turhia julkkuja,
      jotka luulevat olevansa jotakin,muita parempia.

      • Anonyymi

        No entäs itse.
        Täällä on lauma kateellisia arvostelemassa ja parjaamassa, kun tuo oma elämä on niin auvoista ja täydellistä onnea. Olette vartaloltanne niin täydellisiä ( 100kg) ja takaa kuin Marilyn Monroita ( siis edestä kuin Esa Pakarisia) . Lauluäänenne hipoo Aino Acten tasoa ( siis lähinnä M.A. Nummista). Jotain silti haette ja saatte omaan täydellisyyteenne seuraamalla Erikan tekemisiä ja mollaamalla. . Mitä elämältänne puuttuu?

        Hyvä että joku, siis Erika uskaltaa olla just sellainen kuin on. Toivottavasti uskaltaa kuviin vaikka täysin alastomana. Saattehan edes sitten kylpeä omassa täydellisyydessänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäs itse.
        Täällä on lauma kateellisia arvostelemassa ja parjaamassa, kun tuo oma elämä on niin auvoista ja täydellistä onnea. Olette vartaloltanne niin täydellisiä ( 100kg) ja takaa kuin Marilyn Monroita ( siis edestä kuin Esa Pakarisia) . Lauluäänenne hipoo Aino Acten tasoa ( siis lähinnä M.A. Nummista). Jotain silti haette ja saatte omaan täydellisyyteenne seuraamalla Erikan tekemisiä ja mollaamalla. . Mitä elämältänne puuttuu?

        Hyvä että joku, siis Erika uskaltaa olla just sellainen kuin on. Toivottavasti uskaltaa kuviin vaikka täysin alastomana. Saattehan edes sitten kylpeä omassa täydellisyydessänne.

        Danny sarjatuottaa viihdelaulajattaria, kuten erika ja helmi nyt työn alla.


    • Anonyymi

      Kaukana seksipommista, siihen synnytään, eikä siihen voi ryhtyä keinotekoisesti tekeytymällä, lopputulos ei ole täydellinen, vaan jotain sinne päin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Erikalla hyvä huumori. Osaa nauraa raikuvasti itselleenkin. Erinomainen laulajakin hän on. Miksi mollaatte huippulahjakasta viihdyttäjäänne? Opetelkaa nauttimaan elämästä ja nauraamankin yhdessä.

      • Anonyymi

        Väität Vikmania erinomaiseksi laulajaksi. Suosittelen että käyt tarkistuttamassa kuulosi, sillä siinä täytyy olla jotain pahasti vialla.

        Vikman on ääneltään kuin kuka tahansa tavis. Ääni on kiistatta heikko ja ääniala hyvin kapea. Jokainen, jolla on normaali kuulo, voi nämä puutteet havaita.

        Mitä kukin pitää hyvänä huumorina on täysin yksilöllistä. Naurapa sinäkin raikuvasti itsellesi sitten kun olet tarkistanut, miten heikko ääni ja kapea ääniala Vikmanilla on ja huomannut, miten väärässä olet ollut.

        Vikman ei ole huippulahjakas. Katso yllä.

        Totuuden puhuminen ei ole mollaamista. Katso yllä.

        Itse olen siinä mielessä tosikko, että mielestäni tosiasiat täytyy avoimesti myöntää. Kyseinen ominaisuus ei kuitenkaan vähennä miten huumorintajuani, nauramistani tai elämästä nauttimista. Itse asiassa elämään mahtuu paljon enemmän iloa silloin, kun tosiasiat ottaa tosiasioina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität Vikmania erinomaiseksi laulajaksi. Suosittelen että käyt tarkistuttamassa kuulosi, sillä siinä täytyy olla jotain pahasti vialla.

        Vikman on ääneltään kuin kuka tahansa tavis. Ääni on kiistatta heikko ja ääniala hyvin kapea. Jokainen, jolla on normaali kuulo, voi nämä puutteet havaita.

        Mitä kukin pitää hyvänä huumorina on täysin yksilöllistä. Naurapa sinäkin raikuvasti itsellesi sitten kun olet tarkistanut, miten heikko ääni ja kapea ääniala Vikmanilla on ja huomannut, miten väärässä olet ollut.

        Vikman ei ole huippulahjakas. Katso yllä.

        Totuuden puhuminen ei ole mollaamista. Katso yllä.

        Itse olen siinä mielessä tosikko, että mielestäni tosiasiat täytyy avoimesti myöntää. Kyseinen ominaisuus ei kuitenkaan vähennä miten huumorintajuani, nauramistani tai elämästä nauttimista. Itse asiassa elämään mahtuu paljon enemmän iloa silloin, kun tosiasiat ottaa tosiasioina.

        No sehän on vain sun karaokekähisijän mielipide äänialasta.

        Katos yllä.

        Katso yllä.

        Sepä oliskin kun Erika rohkaistuisi kunnon nakukuviin. Siinä olis teille taas arvosteltavaa ja paheksuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on vain sun karaokekähisijän mielipide äänialasta.

        Katos yllä.

        Katso yllä.

        Sepä oliskin kun Erika rohkaistuisi kunnon nakukuviin. Siinä olis teille taas arvosteltavaa ja paheksuttavaa.

        Samaa mieltä. Kateelliset kähisee kun Erika laittaa itsensä likoon.

        Kannatan Erikan näyttävän, siis riisuuntuvan ja esittelevän itsensä kokonaan alasti, niin saavat kateelliset pitkän nenän ja taas uuutta haukuttavaa. Sitten voitte taas moralisoida niin järkyttyneenä.

        Muutes jo 1970 luvun alussa pari laulajatähtöstä esiintyi lavoilla muutaman kipaleen ajan kokonaan tissit paljaana.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin siis kateelliset kähisee. Pistäpäs kehiin nyt oma uljas, täydellinen, upea, seksikäs kuvasi. Voitas vähän arvostella sun täydellisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis kateelliset kähisee. Pistäpäs kehiin nyt oma uljas, täydellinen, upea, seksikäs kuvasi. Voitas vähän arvostella sun täydellisyyttä.

        "Niin siis kateelliset kähisee. Pistäpäs kehiin nyt oma uljas, täydellinen, upea, seksikäs kuvasi. Voitas vähän arvostella sun täydellisyyttä."

        Aiheena on Vikman. Ei minä. Vikman on julkkis ja häntä markkinoidaan lahjakkaana laulajana, seksikkäänä oman tiensä aitona kulkijana yms. paskaa. Mikään tuosta ei pidä paikkaansa. Se on asian ydin.


    • Anonyymi

      Kuis tuisku on auki?
      Digitaalinen koronapassi yleistyy maittain myös maan sisällällä, paras oivallus korona epidemiaan niin maat pystyvät avautumaan vaikka tautia ei olisi voitettu.

    • Anonyymi

      Tissit ja muutkin paikat paljaaksi vaan. Ei ne siitä kulu Erika!

      • Anonyymi

        Joo rohkeutta Erika. Vaatteet pois ja kunnon kuviin. Nähdään herkkusi ja saa taas kukkakeppitädit päiviteltävää ja arvosteltavaa ja olla niin moraalisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo rohkeutta Erika. Vaatteet pois ja kunnon kuviin. Nähdään herkkusi ja saa taas kukkakeppitädit päiviteltävää ja arvosteltavaa ja olla niin moraalisia.

        "Nähdään herkkusi ja saa taas kukkakeppitädit päiviteltävää ja arvosteltavaa ja olla niin moraalisia."

        Vikmanin myyntikampanjalla ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden tai moraalin kanssa. Se on lahjattoman ihmisen (mies, nainen tai jotain muuta, sillä ei tässä yhteydessä ole mitään väliä) myymistä lahjakkaana ihmisenä.


    • Anonyymi

      Hopealive on nopeampi kuin uroslive
      Repent4now

    • Anonyymi

      Erikan kanssa vois haaksirikkoutua autiolle saarelle..

      • Anonyymi

        Saisit katsoa finninaamaa päivät pitkät heti kun meikit olis kuluneet pois. Mut kuka mistäkin tykkää...


    • Anonyymi

      On se Vikmanni tosi surkea esiintyjä ja laulaja.

      • Anonyymi

        Mutta niin houkuttava seksiin.


    • Anonyymi

      Tänään oli taas lehdessä ja jauhettiin samaa, eli kuinka Erika on niin avoimen seksuaalinen. Alkaa hei olee jo samaa vanhaa kauraa tää höpinä 😁 huomaa että siellä kovasti pohditaan millä pysytään julkisuudessa, kunnes joku biisinikkari tekee uuden biisin. En meinaan kehuisi itseäni valtakunnan tähdeksi jos kappaleitakin on vain pari tällä uudella hienolla uralla.

    • Anonyymi

      Erika pelaa peliä, jonka nimi on enttententten. Se menee niin, että Erika arpoo, mitä hänestä julkistetaan milläkin viikolla. Vaihtoehdot on tässä:
      -pyllistyskuva
      -tissikuva unohtamatta puoliavointa suuta
      -muisteloa Dannyn kanssa vietetystä elämästä
      -uusi käänne Dannyn kanssa, vaikka hotelliyö tai ravintolaruokailu
      -Erika sivaltaa somearvostelijoitaan näin.....
      -Erika seksikkäänä paikassa a, b tai c
      -Erika rohkeana
      -Erika X-värisessä asussa
      -Erika täräytti suorat sanat aiheesta X
      jne

      • Anonyymi

        Taas peräkkäin muutaman kateellisen moraalitantan kitkerää kommenttia.

        Toivottavasti Erika rohkenee täräyttää ja riisuuntua kuviin ihan kunnolla mitään salaamatta. Saatte sitte taas moralisoida ja nostaa omaa egoanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas peräkkäin muutaman kateellisen moraalitantan kitkerää kommenttia.

        Toivottavasti Erika rohkenee täräyttää ja riisuuntua kuviin ihan kunnolla mitään salaamatta. Saatte sitte taas moralisoida ja nostaa omaa egoanne.

        Mistä sä niitä moraalitanttoja oikein kehität?
        Ei tässä keskustelussa oo yhtään sellaista.

        Erikaa kohtaan esitetään faktoihin perustuvaa kritiikkiä sen takia, että hän ei osaa mitään ja häntä markkinoidaan jonain supertähtenä, joka on "avoimesti seksuaalinen".

        Erikan lavashowta kun toisessa ketjussa analysoitiin, niin surkeaa katsottavaahan se oli. Seksi-Erika on ilmeisesti reaalielämässä kovin estoinen otus, kun ei edes osaa lavalla liikkua rennosti. Melkoinen miinus lavalla esiintyvälle seksiobjektina markkinoidulle "artistille".


    • Anonyymi

      Oih. Suomen oma leidi kagga.

    • Anonyymi

      Jännä juttu tänään sivuilla, iso mutta.
      Sen jälkeen tekstit, mitä keltäkin, mistä, ja kuka teki.
      Eli itsellään ei mitään, tai anteeksi se kroppa.
      Monenkohan Ulko huussin ovessa jo ja, hei hulinaa.

    • Anonyymi

      faw0es´fit fag
      toivoen

      Suomi24_Viihde

    • Anonyymi

      Plösö on vähän muokannut itteensä hoikemmaksi.

    • Anonyymi

      Erika on julkkiksena toista maata puin apinaesko.

      • Anonyymi

        Nyt erika on tohtorinna, lauleskelu on vain sivuharrastus.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe