Masennus armeija

Anonyymi

Kelle kertoa armeijassa masennuksesta oon tosi hiljanen/ujo ja en halua ees puhua kellekkää nii en tiiä keltä kysyä että kelle kerron

6

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä sosiaalikuraattorille?

    • Anonyymi

      Varuskuntasairaalan lääkärille juttelet. Passittavat sitten todennäköisesti kotiin.

      Olin itse sellaisesessa paikassa armeijassa jossa edellisestä saapumiserästä oli yksi kaveri pistänyt ampumaradalla rynkyn piipun suuhun ja painoi liipasimesta.

      Veikkaan että tuollaisten riskien varalta, ei masentuneita pidetä vahvuudessa.

    • Anonyymi

      Jos et halua avautua kenellekkään niin voit kirjoittaa monta kertaa päivässä ylös mikä sinua masentaa, mikä onnistuu kännykällä näppärästi.

      "Minua masentaa asia x koska y... Minua masentaa myös z... Ahdistaa sillä x.."

      Jonka pitäisi helpottaa kun saat masennusta hieman purettua.

      Jos tuntuu että et pärjää yksin eikä tilanne parane niin kannattaa vaan kerätä rohkeutta ja puhua esim. terveydenhoitajalle/lääkärille

      • Anonyymi

        Kaivat esim. armeijan sulkeisharjoituksissa kännykän esille ja alat naputtelemaan?

        Ei taida ihan onnistua tuo sun ehdottamasi juttu.


    • Anonyymi

      Älä ainakaan terveyden hoidolle, joista pahin on psykiatri.
      Saat pillerit SSRI. Jotka lyö yli maniaksi ja siitä Saat bioolar diaknsooisn ja pillerit jotka tekee äärimmäisen pahan kemaillisen epätäsapainaon ja 1000 pahoinvointi oiretta.
      Masennus pillerit on kemiallista serotoniinia ja pitääkseen tasapainon yllä elimistö ulostaa oman hyvälaatusien luomu serotoniinin ulos, ja sen tuotanto liki lakkaa ja kun lopetat masennus pillerit niin oman serotoniini palautuminen voisö kestää liki vuoden, jolloin olet äärimmäisen masentunut, mutta se on sit pakko läpikäydä että pääset riippuvuutta aiheuttavista pillereistä eroon.

      Masennus pillerit itsessään voi tehdä itsemurhaisuutta.

      Soita kirkon keskustelu apu puhelimeen, puhu niitä näitä se virkistää,
      Mutta älä kerro tässä yhteiskunnassa masennuskesta, sillä ainoa mitä saat on pillerit ja diaknoosisi paksunnetaan pian paljon paksumpiin valheellisiin diknooseihin ja mikä pahinta ellet syö sinulle määrättyjä pillereitä, psykiatrilla on poliisi oikeudet hakea sinut traumatisoivimmista traumatisoivampaan pakkohoitoon ja pakko injektoida barbaarina kehoosi mitä vaan, he ei kunnioita kehosi koskemattomuutta, eli saatat tavata elämäsi pahimmat ihmiset ja niistä traumoista tuskin selviät koko ikänäsi, siihen psykiatriaan kuuluu aina pilkka, nöyryytys, sinun arvottomaksi, roskasi tekeminen ja henkinen nujerrus, jota et normaali maailmassa tapaa.

      Anna kyynelten tulla, kyynel nesteessä on luonnon depression poisto ja henkisen ilman parannus aineita ja ala vaikka puhua säistä sinne keskustelu apuun. Pelkkä niitä näitä juttelu on jo auttavaa.

    • Anonyymi

      Tupa kiinni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe