Vaimo saa nopeaa orgasmin ja ihan jo tyydyttävä vaikka saakin minuuteissa. Ei jää vajaaksi vaikka pidempi paneminen perinteisesti tuottaa syvemmän orgasmin oikeasta kalusta. Mutta dildolla samaan aikaan satisfyerin kanssa saa myös nopean orgasmin ja hieman syvemmän ja syvyydellä tarkoitan orgasmin kokonais tyydyttävyyttä.
Onko parempaa seksivälinettä edes olemassa ?
Satisfyer on paras seksiväline!
7
1656
Vastaukset
- Anonyymi
Niin saan minäkin. Paras tähänastisista ehdottomasti.
- Anonyymi
Mulle kelpaa vaan kyrpä.
- Anonyymi
Mä itse liputan tämän laitteen puolesta ehdottomasti! En ole saanut orgasmia ikinä kenenkään kanssa,tää laite pisti pahasti pasmat sekaisin :D upee!
- Anonyymi
Tuosta on erilaisia versioita olemassa eri valmistajilta. Womanizer, LELO Sona 2, ... Hinnoissa ja laadussa lienee eroa kuin myös akkujen kestävyydessä.
- Anonyymi
Vanhojen piikojen härpäkkeitä
- Anonyymi
Mikään ei voita aitoa. Tuolla voi ottaa alkulämpöjä, mutta kunnon tyydyttävä orgasmi vaatii aina lopuksi aidon.
- Anonyymi
Meillä kokeiltu Satisfyer 2, mutta vaimo ei siitä tykkää. Kuulemma pienellä voimakkuudella ei oikein tee mitään ja suurella on sitten liian intensiivinen. En tiedä toimisiko paremmin jos sen reikä olisi pienempi. Pitänee tuunata lelua ja kokeilla uudelleen.
Onneksi ei ollut kovin kallis. Palasimme aiempaan klittavibraan, jollaisia ollut jo yli kymmenen vuoden ajan käytössä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915