Mänttä-Vilppulassa kunnon bensakartelli hintojen suhteen. Esimerkiksi 95 E-laatu kymmenyksineen sama joka paikassa poislukien Mäntän Teboil kylmäasema, siitä pisteet. Teboililla 0.8 senttiä halvempaa, siitä pisteet yrittäjälle. Tankkasin tankin täyteen ihan sen takia. Ei voi olla sattumaa. Koska en usko sattumiin. Kuten en Juhani Palmun toiseen paloonkaan.
bensakartelli
9
143
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä ole samat
- Anonyymi
Kuka tankkaa 95? Ei mitään järkeä viherpiipertäjien bensassa, mutta ymmärrän hyvin että köyhät joutuvat tankkaamaan sitä, koska 5e sitä saa enemmän ja eihän niitten romuihin kannata parempaakaan tankata 😂😂
- Anonyymi
Tankkaa sää vaan sitä 98. Mää tankkaan e85
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tankkaat Mänttä-Vilppulassa? Joudutko ihan Orivedeltä asti hakeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tankkaat Mänttä-Vilppulassa? Joudutko ihan Orivedeltä asti hakeen?
Vaikka keuruu
- Anonyymi
Asd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhanaikaista itse tankkaan kilowattitunteja töpselistä. Niillä liikahtaa nopeammin kuin ympäristörikos "ferrarilla" paikasta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhanaikaista itse tankkaan kilowattitunteja töpselistä. Niillä liikahtaa nopeammin kuin ympäristörikos "ferrarilla" paikasta toiseen.
Joo onhan se kiva ladata jotai fiat 500 täyssähkö leasing kärryä
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741