Sompasen levähdysalue

Anonyymi

Onko tyttöilevät ja ei tyttöilevät miehet jo innolla odottamassa tulevan kesän runkkailuja sompasella? Olisi mukava saada joku keskusteluryhmä johonkin viestintäsovellukseen miehien kesken, ketkä samalla asialla liikuskelee tuolla sompasen levarilla.

112

7693

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno ajatus. Siitä Imettäjät näkisi, ketkä meistä imijöistä on paikalla.

    • Kyllä sompasella taas kohta kevätauringon lämmittäessä liivien pintaa on mukavaa

      • Anonyymi

        Saisiko nähdä kun laukeat Lyyli.


      • Anonyymi

        Kyllä sitä olis ihanaa sitä liivien pintaa hinkata. T. Ukm 61


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko nähdä kun laukeat Lyyli.

        Se olisi mukavaa ,olenhan jonkin sortin exhibitionisti.


      • Anonyymi

    • Sompasella vielä nähdään

      • Anonyymi

        Ei hitossa nähdä


      • Anonyymi

        Todellakin nähdään. Oletko tuossa kuvassa itse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin nähdään. Oletko tuossa kuvassa itse?

        Kyllä olen,kuva on motelli leikarista parin vuoden takaa.


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Kyllä olen,kuva on motelli leikarista parin vuoden takaa.

        Olis makee yllätys nähdä kun käy tyhjentämässä lastia levarilla! M51 :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis makee yllätys nähdä kun käy tyhjentämässä lastia levarilla! M51 :)

        Hei.Tykkään kun minua katsellaan,tulen kyllä runkkaamaan


    • Anonyymi

      Kyllä täällä, jo innolla odotellaa. On kyllä mahtavaa tarjota kalua tyttöilijöille.

      • Anonyymi

        Toivottavasti tulee hyvä runkkukausi sompasella tänä kautena.


      • Voi,sitä olen odotellut koko talven


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Voi,sitä olen odotellut koko talven

        Oon kerran nähnyt sut runkkailemassa, olet kyllä upea ilmestys.


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Voi,sitä olen odotellut koko talven

        Saisiko tulla katsomaan kun tyydytät ja laukeat. Samalla näkisit kun runkkaan. Ehkä voisin auttaa sinua tulemaan.


      • Anonyymi
        Liivilyylicd kirjoitti:

        Voi,sitä olen odotellut koko talven

        kirjoittele Lyyli minulle ,[email protected]


    • Anonyymi

      Pitäisiköhän sinne uimarannan pukukoppiin tehdä gloryhole? Mitä mieltä?

      • Anonyymi

        Sellainen olisi kyllä kiva näin keväällä!


    • Anonyymi

      Saako täällä puuhailla rauhassa ilman häiriköitä jne?

      • Anonyymi

        Minua ei ole kyllä koskaan häiriköity,jos joku ei tykkää,ei tule sitten lähemmäksi.


    • Anonyymi

      Suunnittelin tulevani ensi viikolla sompaselle runkulle olisko muita niin voisi sopia tapaamista?

    • Olisi kiva Sompasella joskus touhuta. Ajan siitä usein ohi ja katselen onko parkissa ketään.

      • Anonyymi

        Se on selvä merkki jos parkissa siellä pohjoisenpuolen päässä, siitä niemeen jossa kaksi kiveä.Siellä minua on nussittu suuhun.


      • Anonyymi

        Kuinka vanha olet sukkismies?


      • Anonyymi

        Olis mukava tavata sut sukkismies Sompasella ;) Terkuin Tyttöilijä


    • Anonyymi

      missä tuo Sompanen on?

      • Anonyymi

        Eikös ole kouvolasta heinolaan päin, sompasen uimaranta ainakin, siinä eteenpäin levähdysalue.


    • Anonyymi

      Voiko kuka vaan liittyä mukaan runkkaamaan, jos näkee porukkaa touhuilemassa kivien luona? Käykö sompasella bottomeita? Kiinnostaisi panna miestä

      • Anonyymi

        Kyllä näin on käynyt,siinä tutun kaverin kanssa runkkailtiin ja vähän suikkariakin ja kaveri siihen viiden metrin päähän sepalus avoinna ja alkoi runkkaamaan omaansa.Vinkkasin lähemmäs ja olihan se kiva kun kasvojen edessä heilui kaksi vehjettä jäykkänä.Kaikki saatiin orgasmi.


    • Anonyymi

      Olen tänään puolenpäivän jälkeen tulossa sompaselle. Viikon lasti odottaa purkajaa..

      • Anonyymi

        En pääse tänään,tuollainen viikon lasti kyllä houkuttaisi ja kellokin on jo melkein neljä kun huomasin tämän


    • Anonyymi

      missä on tää paikka, haluaisin osallistua ?

    • Anonyymi

      voisko sompasella kävijät joskus poiketa tykkimäellä? ois kiva aamulenkillä imeä jonkun kullia. Myös käytetyt ja täytetyt kortsut vois kerätä sieltä parkiksen takakulmalta.

    • Anonyymi

      Nyt on 2 siellä oksalla , käy hakemassa

      • Anonyymi

        hei oksalle laittaja miekin haluisin laita txt 0409361965 ni sovitaan paikka mistä haen satsit


    • Anonyymi

      Kiinnostais kyllä käydä, tähän mennessä vain kotona tyttöillyt. Tekis mieli imeä

      • Anonyymi

        Mua saisit imeä mutta vaan kondomilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua saisit imeä mutta vaan kondomilla.

        Sekin käy


      • Vaatii rohkeutta mutta se kannattaa. Ihanaa esiintyä naisena hameessa kunnon kohouma. Jonkinlaista seuraa yleensä löytyy ja saa nautinnon.


    • Anonyymi

      Täytynee poiketa niin sompasella kuin tykkimäelläkin kun liikkuu seuraavan kerran siellä suunnilla.

    • Anonyymi

      Kun ensi viikolla lämpenee tulee varmaan lähdettyä sompaselle.
      Siellä uimarannan takana rantaa eteenpäin on hyvä paikka vaikka nakuna ottaa aurinkoa.

    • Anonyymi

      Keskiviikkona voisin poiketa kädellä.

      • Anonyymi

        Mihin aikaan runkulle?


    • Anonyymi

      Kuinka nopeasti miehet yleensä laukeavat, kun ottaa suihin? Kun ei itsellä ole kokemusta levähdyspaikalla imemisestä. Ajattelisi että on suu aika äkkiä täynnä, kun alkaa imuuttamaan kiimaista miestä ja, jos on viikonkin pidätellyt. Viikon satsi olisi enemmän kuin kiihottava...

      • Anonyymi

        Kyllä nuoremmilta tulee aika äkkiä.Saattaa tulla toisenkin kerran. Tuollaista vanhempaa miestä pitää lämmitellä pitempään mutta kyllä se kalu turpoaa kivasti.
        Tuollainen mahakas karvainen äijä kun laukeaa suuhun roisisti äännellen ja suuhun tulvii niin ettei mahdu kaikki,onhan se kiihottavaa


      • Anonyymi

        Riippuu mikä on fiilis ja kuinka kova kiima. Itse nuorempana laukesin miltei heti jos olin runkkaillut etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuoremmilta tulee aika äkkiä.Saattaa tulla toisenkin kerran. Tuollaista vanhempaa miestä pitää lämmitellä pitempään mutta kyllä se kalu turpoaa kivasti.
        Tuollainen mahakas karvainen äijä kun laukeaa suuhun roisisti äännellen ja suuhun tulvii niin ettei mahdu kaikki,onhan se kiihottavaa

        Se on todella mahtavaa, kun isomahainen, karvainen ja isokyrpäinen mies laukeaa suuhun kunnon spermat. Pari kertaa imenyt samaa miestä ja hän oli juuri tuollainen. Sitä kiiman määrää, kun mies sanoo että mä tuun pian.


      • Kovasti vaihtelee, jotkin laukeaa lyhyen imun jälkeen, toisia saa imeä pidempään ja runkata vartta ennenkuin pääsee nielemään.


    • Anonyymi

      Viikonloppuna voisi runkkailla isommankin porukan kanssa?

    • Anonyymi

      Onko ollut tänä kautena minkälaista toimintaa täällä?

    • Anonyymi

      Eräs tyttöilijä imi täällä taivaallisesti. Tulen kyllä uudestaankin. Onko tämä liivilyyli ollut hommailemassa täällä? Olisi mahtavaa tavata.

    • Anonyymi

      Kävin täällä aamu kuudelta runkulla, ei näkynyt ketään mutta käytettyjä kortsuja oli.

    • Anonyymi

      Huomenna tulossa tänne 11.30-12.00 välillä.

      • Anonyymi

        Viime viikolla, keskellä kaunista kesäpäivää poikkesin Sompasella. Eipä aikakaan, kun paikalle asteli siisti herrasmies. Hän halusi sykkivän ja suonikkaan kaluni esille ja alkoi lutkuttaa sitä taidolla. Kolmas kaveri hiippaili lähistöllä, mutta ei uskaltautunut mukaan. Kaveri halusi, että panisin häntä. Hän nojautui suurta kiveä vasten, kiveä, jolla on monet runkut ja nainnit tehty. rasvasi tiukan peräreikänsä. Painauduin sisään ja nain häntä rajusti. Laukeamiseni jälkeen hän otti vielä limaisen ja puolijäykän kullini huulilleen..
        Sompasella siis tapahtuu aina. Joskus paikalle eksyy siistiäkin porukkaa, kuten minä...


    • Anonyymi

      missä sellainen Sompane on? Itse käyn ihan vain xxx paradisessa runkkailemassa

    • Anonyymi

      Mites on miehillä runkkailut sujuneet tänä kesänä sompasella?

      • Anonyymi

        Hyvin on sujunut. Tosin paikalla hiippailee arkoja ja ujoja kavereita, jotka eivät uskalla tulla leikkeihin mukaan. Sitähän varten paikalle tullaan. Voisimme toki siisitiä kaunista metsikköä. Käytety kortsut ja niiden suojapaperit,, paperipyyhkeet, tupakka-askit yhteiseen roskikseen, esim. muovipusiin, joka voidan sitten tyhjentää parkkipaikan viralliseen säiliöön.
        Tosin käytetyt kortsut voisi koota kivelle jonkinlaiseksi "näyttelyksi".
        Olen pari kertaa ottantu hiljattain käytetyn vielä paksuspermaisen kortsun ja rullannut sen oman kullini päälle ja runkannut omat mällini kumin sisään...


    • Anonyymi

      Onko liivilyyli/transtäti ollut paikalla tänä vuonna. Olisi mukava runkata kanssasi. Olet upea ilmestys.

    • Anonyymi

      Sompasella meno jatkuu. Aina on joku hiippailemassa metsikössä. Rohkeutta enemmän mukaan! Viime viikolla runkkailin yhtä kaveria hetken aikaa. Kun hän lähti pois, oli juuri sovittamassa yhtä käytettyä kortsua kepin nokkaan ja työntämässä anukseeni. Paikalle tuli ilmeisesti ulkomaalainen mieshenkilö, jolla oli lyhyehkö paksupäinen kulli. Yritin kysellä mitä hän haluaisi. Ei puhunut mitään. Minulla oli edelleen suonikas kyrpäni esillä. Mies tuli taakseni ja alkoi sormeilla anustani. Kohta tunsin, kuinka hänen kyrpänsä etsi persereikääni. Hänellä oli jotain liukastetta ja voiteli syljellään kyrpäänsä. Tunsin kuinka kyrpä työntyi sentti sentiltä anukseeni. Mies ei edelleenkään puhunut sanaakaan, vaan huhahteli ja jyysti reikääni...

    • Anonyymi

      Aika arkoja miehiä tuntuu olevan, ainakin minun kohdalle sattunut. Muutaman nähnyt runkkaavan autossa mutta ei mitään toimintaan sielä kivien luona.

    • Anonyymi

      Vasta viimeviikolla sain suuhun lastin nuoremmalta kaverilta,sitten vanhempi mies joka oli tarkkailuasemissa pöydän ääressä runkkasi minut.Sanoi tykkäävänsä erityisesti spermasta

    • Anonyymi

      Lauantaina iltapäivällä voisin kurvata prätkällä paikalle.
      Nuolen puhdas peppua mielelläni ja runkkaan kyrpää....
      T M48

    • Anonyymi

      runkkaan kullin loppuun asti lauantaina

    • Anonyymi

      Kesä alkaa olla ohitse, millaisia suunitelmia syksyn ja talven varalle muilla sompasella samoilla asioilla liikkuvilla on?

      • Anonyymi

        Kyllä siellä syksyllä ja talvellakin on liikettä. Jos ei metsikössä,, niin autoissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä syksyllä ja talvellakin on liikettä. Jos ei metsikössä,, niin autoissa...

        Hiljaista oli tänään päivällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaista oli tänään päivällä.

        Toivottavasti osut paikalle, kun siellä on muitakin. Olisi hyvä, että kyräilyn ja kyttäilyn sijaan itse kukin osallistuisi. Sitähän varten sinne tullaan, ei siis eksytä vahingossa. Tuskin ketään haittaa, jos kaksi on runkulla ja suihin ottamassa ja siihen tulee joku kolmas tai neljäs. Kimppa inspiroi muuhunkin. Ei siinä erityisiä kuvioita tarvita: kyrvät esiin ja runkkailemaan joko itse tai kaverin avustamana, jatkotoimet riippuvat sitten tilanteen kehittymisestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti osut paikalle, kun siellä on muitakin. Olisi hyvä, että kyräilyn ja kyttäilyn sijaan itse kukin osallistuisi. Sitähän varten sinne tullaan, ei siis eksytä vahingossa. Tuskin ketään haittaa, jos kaksi on runkulla ja suihin ottamassa ja siihen tulee joku kolmas tai neljäs. Kimppa inspiroi muuhunkin. Ei siinä erityisiä kuvioita tarvita: kyrvät esiin ja runkkailemaan joko itse tai kaverin avustamana, jatkotoimet riippuvat sitten tilanteen kehittymisestä

        Se oliskin aivan mielettömän kiihottavaa,porukalla kyrvät tanassa ja spermaa suihkien,olisin mukana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti osut paikalle, kun siellä on muitakin. Olisi hyvä, että kyräilyn ja kyttäilyn sijaan itse kukin osallistuisi. Sitähän varten sinne tullaan, ei siis eksytä vahingossa. Tuskin ketään haittaa, jos kaksi on runkulla ja suihin ottamassa ja siihen tulee joku kolmas tai neljäs. Kimppa inspiroi muuhunkin. Ei siinä erityisiä kuvioita tarvita: kyrvät esiin ja runkkailemaan joko itse tai kaverin avustamana, jatkotoimet riippuvat sitten tilanteen kehittymisestä

        Ei todellakaan haittaa vaikka olisi kymmenenkin miestä puuhailemassa samaan aikaan sielä kivien luona. Millähän saisi koottua ja sovittua jonkun ajankohdan isoille joukkorunkuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan haittaa vaikka olisi kymmenenkin miestä puuhailemassa samaan aikaan sielä kivien luona. Millähän saisi koottua ja sovittua jonkun ajankohdan isoille joukkorunkuille.

        Olisin mukana.


    • Anonyymi

      Onko mitään toimintaa enään täällä?

      • Anonyymi

        Olen tänään 15.12. klo 19.30 jälkeen paikalla...


    • Anonyymi

      Olisi kyllä mahtavaa päästä jo runkkaamaan kevätauringon lämmittäessä sompaselle.

    • Anonyymi

      Pitää varmaan kesän aikana poiketa runkkailemassa.

    • Anonyymi

      Tulisipa kevät ja pääsisi jo sompaselle tyttöilemään..

      • Anonyymi

        Olen paikalla la 22.1. klo 11 aikoihin. Suonikasta ja paksua tarjolla!


    • Anonyymi

      Tunti sitten kävin tämän vuoden ensimmäiset runkut vetämässä sompasella. Hyvää teki

      • Anonyymi

        Talvellakin siis voi, vaikka jäällä on pilkkijöitä. Tulen mielelläni mukaan..


    • Anonyymi

      Nyt kyllä mielelläni imisin sellaisen 20 senttisen ja paksun spermalingon loppuun asti.

    • Anonyymi

      Onko kukaan käynyt nyt lähiaikoina?

      • Anonyymi

        Odotetaan lumien sulamista ja pilkkijöiden poistumista järveltä. Sitten päästään isolle kivelle ja poluille runkkailemaan ja ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotetaan lumien sulamista ja pilkkijöiden poistumista järveltä. Sitten päästään isolle kivelle ja poluille runkkailemaan ja ...

        Aloitellaan. Olen paikalla 17.3. n. klo 18 paksulla ja suonikkaalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitellaan. Olen paikalla 17.3. n. klo 18 paksulla ja suonikkaalla..

        Kimpparunkut sompasella olis paikallaan,kyrvät pystyssä spermaa ruikkien!
        Olisin mukana,toisen käsi kalussa tuntuu paremmalta


    • Anonyymi

      Onko sompasella nyt runkku kaveria

    • Anonyymi

      Jos tulet niin on.

    • Anonyymi

      Kausi avattu äsken, hiljaista oli vielä.

    • Anonyymi

      Onko liivilyyli/transtäti ollut jo mestoilla tälle vuotta?

      • Anonyymi

        Ei vielä mutta tulen pian


    • Anonyymi

      Onko tänä kesänä ollut mitään toimintaa. Pari kertaa käynyt ja hiljaista ollut..

    • Anonyymi

      Huomenna ketään runkulle?

    • Anonyymi

      Olihan kiva käydä runkulla kun rekkakuski katseli ja runkkasi myös lastin asfaltille.Kiva nähdä spermaa ruiskiva kalu.

    • Anonyymi

      onko koko runkkuhommassa mitään järkee,ei taatusti ole .

    • Anonyymi

      Vieläkö näin syksyn tullen miehet käy sompasella runkkaamassa?

    • Anonyymi

      Ketään joulurunkuille huomenna?

    • Anonyymi

      Kesällä olin levarilla olevan pöydän ääressä,nojailin pöytään ja runkkasin sukkikset ja rintsikat päällä.Oli hiljaista vain yksi rekka parkissa.En nähnyt sinne koppiin mutta sieltä näki sinne pöydän luokse,kuski tuli ulos ja tullessaan otti kullinsa ulos sepaluksesta ja kun oli lähellä totesi että tätähän sä haluat.No niin halusin sa sainkin suuhun kunnon melan.Siinä polvillaan imin kalua ja kiihotti ajatus että jos nyt joku tulee paikalle ja näkee kaiken tämän.Se ajatus sai minut orgasmiin ja heti perään tuli rekkakuskiltakin.

      • Anonyymi

        Milloin tavattaisiin?


    • Anonyymi

      Äsken tuli käytyä. Selvä kevään merkki kun pääsee sompaselle runkulle.

    • Anonyymi

      Etsi seksikump­pani! Määr­­i­tä parametr­­it ja kaupunki 👉 http://al-dzakirah.com/H/I9z4K9

    • Anonyymi

      Missä liivilyyli..sun sposti ei toimi..haluun imettää ja et kuvaat sen xhamsteriin..

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­ts­­­um­­me sinu­­t kä­­­ym­­ään uude­­­ss­­a cha­tis­­­sa! Meitä on yl­i mil­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X9o0U7

    • Anonyymi

      Olisi kyllä kiihottavaa nähdä kun joku imettää liivilyylillä

      • Anonyymi

        Kyllä olisi kiihottavaa saada imeä taas kurvikkaana liivit päällä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole vielä tullut sähköpostiin viestejä...Huhuu,puutteessa olevia?

      • Anonyymi

        Tänään la 15.4. noin klo 13 aikaan vanhan miehen suonikasta ja paksua kyrpää tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään la 15.4. noin klo 13 aikaan vanhan miehen suonikasta ja paksua kyrpää tarjolla.

        Myös tänään pe 28.4. samoihinn aikoihin!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään pe 28.4. klo 13 aikoihin paksua tarjolla!

    • Anonyymi

      Onko transtäti ollut jo sompasella. Transtädin kirjoitukset ja kuvat ovat todella kiihoittavia

    • Anonyymi

      Onko miehet ja tyttöilijät käyneet nyt sompasella ?

    Ketjusta on poistettu 212 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      218
      1703
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1554
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1268
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1199
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1167
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1125
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      137
      1081
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1021
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      993
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      93
      987
    Aihe