Baden-Württembergissä suosituin puolue on vihreät ja Rheinland-Pfalzissa sosiaalidemokraatit (SPD).
Saksan persut eli oikeistopopulistinen AfD on ennusteiden mukaan menettämässä kannatustaan molemmissa osavaltioissa
Saksan persut menettävät kannatusta
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mikä oli se pointti?
Sekö että Saksassa vihreät ja SPD ovat alkaneet PAREMMIN ajamaan oman kansan etua?
Näinhän se varmaan kävisi täällä Suomessakin jos muut puolueet keskittyisivät enemmän tavallisen Suomalaisen etujen ajamiseen poliittisen kiihkon ja idealismin sijaan!- Anonyymi
Fasisti kirkuu rautasaappaissaan "joku vei mun natsi-Saksani"?
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Saksan persut Afd eivät ole öyhötykseltään ehtinyt tehdä muuta kuin viedä uskottavuutensa.
Kuka nyt rupusakin uskottavuudesta välittää? Tehän edistätte meidän kansamurhaa. Hävetkää
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Saksan persut Afd eivät ole öyhötykseltään ehtinyt tehdä muuta kuin viedä uskottavuutensa.
Etkö siis tajua että enemmistö ihmisistä on tyhmää rupusakkia kuten sinäkin?
- Anonyymi
Baden-Württembergin täytyy siis olla romahtanut osavaltio. Kivikauden tasolla. Totaalisesti tuhoutunut.
Koska siellä ovat vihreät olleet suurin puolue jo neljän vuoden ajan.
Ja nyt tuli neljä vuotta lisää. Järkyttävää.- Anonyymi
Baxen-Württemberg on samanlainen kehitysmaa kuin Suomi. Todella köyhää ja kurjaa on siellä ihmisten elämä.
Niin siinä käy, kun vallassa on vihreitä ja vasureita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baxen-Württemberg on samanlainen kehitysmaa kuin Suomi. Todella köyhää ja kurjaa on siellä ihmisten elämä.
Niin siinä käy, kun vallassa on vihreitä ja vasureita.Ja AfD:läisten fasistien käsissä liittovaltio eläisi "elämänsä kukoistuksessa"?
- Anonyymi
Kohta jo Ruotsin tasolla, joka on ollut romahtaneena ja parikymmentä vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja AfD:läisten fasistien käsissä liittovaltio eläisi "elämänsä kukoistuksessa"?
Niin sieläkin rupusakki ja loiset velkaannuttavat taloutta vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Baxen-Württemberg on samanlainen kehitysmaa kuin Suomi. Todella köyhää ja kurjaa on siellä ihmisten elämä.
Niin siinä käy, kun vallassa on vihreitä ja vasureita.Mersut ja Porschet ovat sieltä päin. Varmaan köyhää seutua, kun vihervassarit ovat hallinneet aluetta :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja AfD:läisten fasistien käsissä liittovaltio eläisi "elämänsä kukoistuksessa"?
Siinä ei olisi aikaa kehitellä Porsheja ja Mercedeksiä, kun pitää valvoa tapakulttuurin puhtautta. Alueella on muuten paljon maahanmuuttajia, esimerkiksi Turkista.
Mitenköhän siellä menee noin niin kuin yleensä ottaen?- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Mersut ja Porschet ovat sieltä päin. Varmaan köyhää seutua, kun vihervassarit ovat hallinneet aluetta :)
Niin, kateellinen rupusakki äänestää vihreitä kun Persut kaasuttelee Porscheilla. Onneks meillä on osuuskauppa järjestelyt että ette pääse varastelemaan meidän rahoja verotuksen kautta
- Anonyymi
CDU hävisi Saksan molemmissa osavaltiovaaleissa
Mutta miten Saksassa onnistuttiin pitämään vaalit ja Suomessa ei ? Olisiko syytä laittaa henkilöitä vaihtoon?
https://yle.fi/uutiset/3-11837067 - Anonyymi
Näin se nykySaksakin tervehtyy, toki heillä on omakohtaista historiaa siitä, että AfD pitää jättää hylkylistalle.
- Anonyymi
Suomen perussuomalaisia kohtasi jälleen koko puolueen kattava impotenssi, kun saksalaiset sisarpuolueet menettivät asemiaan vaaleissa.
- Anonyymi
AfD ei ole perussuomalaisten sisarpuolue. AfD on liian fiksu puolue.
Perussuomalaisten saksalainen sisarpuolue on vähemmän tunnettu Saksalaiskansallismielinen Junttipuolue, Deutschnationalistische Pöbelpartei, DNPöP.
- Anonyymi
Onneksi Unkarissa jatkuu hyvä meininki. On edes yksi paikka, jonne persu voi paeta, jos Suomessa olo käy liian tukalaksi.
Unkarin ihmemies Orban on hoitanut koronaepidemiankin hienosti. Eilenkin oli Unkarissa vain 9000 tartuntaa. Orban ei ole mikään kassatyttö, vaan MIES! - Anonyymi
Edelleenkin kysyn miten ne vaalit onnistuttiin järjestämään Saksassa hienosti mutta ärkkopeen kaksi ministeriä epäonnistui tässä surkeasti?
- Anonyymi
Saksassa tartunnat 40 % viimeisen kuukauden aikana.
Suomessa tartunnat 110 % viimeisen kuukauden aikana.
Noista luvuista voit lähteä hakemaan syytä, miksi vaalit siirrettiin Suomessa. Jos et ymmärrä prosenttilaskua, kysy äidiltä neuvoa.
- Anonyymi
Ok, kiitos tästä tiedosta. Persut on siis vallannut sun pään täysin. Oikein sulle, mutta toisaalta, mene vaikka metsään kävelemään tai katso vaikka pornoa. Yritä ajatella välillä muutakin kuin persuja...
- Anonyymi
Onnittelut saksalaisille siitä että he ovat nähneet öyhötyksen ja tyhjien sanojen läpi,tyhjiä puhumalla ei yhteiskuntaa paranneta. Me täällä pohjoisessa olemme huomattavasti hitaampi älyisiä
Sekin päivä vielä tosin Suomessakin koittaa että ristiriitoja ,rasismia,kaunaa ja kateutta levitämällä ei saavuteta yhtään mitään.Ainoastaan rikotaan.Parempia aikoja odotellessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612