Nainen suloinen, mulle mieleinen..
Punapaitainen..
23
798
Vastaukset
- Anonyymi
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Kolme laatikkoa vaan näkyy.. nekin vissiin kohta poistetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme laatikkoa vaan näkyy.. nekin vissiin kohta poistetaan
Punapaitainen silloin kantoi jotain laatikoita. Onkohan tuolla piilossa viikolopun koiran kakelit, vai kenties pusuja..
- Anonyymi
Sen punaisen paidan päälleni laittaessa muistan aina tuon päivän, jolloin pidin sitä ja sinä olit siellä.
- Anonyymi
No huh huh.. tää jos on totta niin huh huh.. aikamoista on kyllä huh huh :)
- Anonyymi
Jospa olisitkin sinä ihan oikeasti..
- Anonyymi
Jospa olisitkin sinä ihan oikeasti .. mietin jälleen :)
- Anonyymi
Ajattelin punapaitaista heti herätessä. Siinähän ei sinänsä ole mitään uutta, mutta ajatukset saattoivat lemmekkäät.. en kuitenkaan tunnusta mitään.. ei pidä hötkyillä
..vielä - Anonyymi
Minkä väriset hiukset naisella on? Entä sulla?
- Anonyymi
Vaaleat hänellä.. mulla jonkin sortin tummemmat.. pahoittelen kun vastaan yli vuoden myöhässä
- Anonyymi
Punaisesta only paidasta muistan sen kesän ja sinut.
- Anonyymi
Lienee naisten se Only paita.. tulee mieleen biisi My only one.. ja nyt jo ajattelen häntä ja alkaa hymyilyttää, hän on niin..
- Anonyymi
En ole aloittaja mutta viesti toi mieleeni erään punertava hiuksisen naisen jolla oli välillä kaunis punainen villapaita ja kaunis on hänkin.
Olen taas viime aikoina ajatellut häntä ,minkäpä ihminen tunteilleen voi vaikka niin kaukainen mutta kaunis ajatus. - Anonyymi
Tyttö tuollainen.. sellanen laulukin on.
Tyttö punapaitainen.. en tiedä sellasta laulua.
Jos ei ole niin pitää säveltää.. - Anonyymi
Tahtoisin nähdä sut..
tahtoisin koskettaa.. vaikkapa sormella
kuin painaisin nappia ja jännittäisin..
lähteekö startista käyntiin nääs
ap- Anonyymi
Yritetään. Lähtee käyntiin liiankin suurella liekillä. Sammuta tulipalo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritetään. Lähtee käyntiin liiankin suurella liekillä. Sammuta tulipalo...
Kuulostaa hurjalta.. jostain syystä alkoi naurattaa valtavasti . Jospa löytyisi kuitenkin jokin pieni nappi millä hillitä liekin kokoa..
- Anonyymi
Katselin äsken kuvaasi.. alkoi hymyilyttää
- Anonyymi
jatkan..
siis eihän mulla sun kuvaa ole ikävä kyllä.. kuin korvien välissä sekaisina palapelin paloina..
suljen silmät ja kuva saattaa alkaa hahmottua..
joskus jokin menee vikaan.. saatat viilettää siellä paikassa, kuten muistan punaisessa paidassa ja hiukset auki.. mutta olet aamulla näköjään unohtanut housut kotiin..
eihän se kesällä toki haittaa :) minuakaan
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jatkan..
siis eihän mulla sun kuvaa ole ikävä kyllä.. kuin korvien välissä sekaisina palapelin paloina..
suljen silmät ja kuva saattaa alkaa hahmottua..
joskus jokin menee vikaan.. saatat viilettää siellä paikassa, kuten muistan punaisessa paidassa ja hiukset auki.. mutta olet aamulla näköjään unohtanut housut kotiin..
eihän se kesällä toki haittaa :) minuakaan
apHaha :D
- Anonyymi
Keskiviikkona ihanalla oli punainen villapaita sekä farkut.
- Anonyymi
.. onkohan tottakaan.. kaivoit tämän ketjun kahden vuoden takaa ..
aloittajaurpo
- Anonyymi
Sain toivottaa ihanalle viikonloput
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176