Täällä on puoli kahteen asti erittäin märkä himosta kumman kostee pillu vain sinulle....rakasteltais jos oltais lähempänä...jokainen kulli mikä on nyt ...jäkkänä...antakaa minulle vuorotellen jokainen suuhun pillupanon jolkeen....
Täällä yksi erittäin märkä pillu .....
15
479
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä annetaan välillä naidaan perseeseen ja sit suuhun
- Anonyymi
AH...Ihanaa ...tuntuu ihanalle...tuntuu...kivalta....pillun maku suussa tuntuu ihanammalle nyt alkaa enemmän kiihottumaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AH...Ihanaa ...tuntuu ihanalle...tuntuu...kivalta....pillun maku suussa tuntuu ihanammalle nyt alkaa enemmän kiihottumaan...
anna munaa
- Anonyymi
Oletko posliini pillu saisit istua kasvoilleni nuolettamaan kosteaa pilluasi samalla saisit imeä kaluani ja välillä ratsastaa sillä mulla seisoo kovana kiimatippa valuu pitkin vartta
- Anonyymi
Olen karvapesällä varustettu. Saat siltä minulta pillua ja rukkasin just orgasmin itseltäni. Suoralla Suomen kielellä vedin käteeni kun ukkoni ei kulliaan mun hyväiltäväseni...nytkin viikon loppuna menee Pieksämäellä.
- Anonyymi
mä taidan lähteä pehkuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen karvapesällä varustettu. Saat siltä minulta pillua ja rukkasin just orgasmin itseltäni. Suoralla Suomen kielellä vedin käteeni kun ukkoni ei kulliaan mun hyväiltäväseni...nytkin viikon loppuna menee Pieksämäellä.
Pannaanko paljaalla olis ollu kiihottavaa nähdä kun runkkasit orkut sqruittaatko myös oon 53v kuinkas vanha ite oot vetelen just hitaasti käteeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voih...niinkö pillluni on kostea sinulle. Vähän aikaa vielä.
- Anonyymi
88jkjk
- Anonyymi
Öhö öhö
- Anonyymi
crempie 7 kertaa
- Anonyymi
Tule joskus miesten itse tyydytys. Siellä kimppa runkku sivulle. Näytät vaan sinun ihanaa pillua. Niin miehetkin näyttävät vaan seisovaa kyrpäänsä ja runkkaavat.
- Anonyymi
Antakaa niitä kyrpiä mun pilluuni vaikka samaan reikään.
- Anonyymi
Onko pillusi varmasti märkä….
- Anonyymi
Voisin kirnuta pillua pitkään ja laueta kun aine on valmista. T ukm66
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem933128HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732405Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601414Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901382Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309853Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184835Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.10835- 49775
Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10757Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142728