Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Täällä yksi erittäin märkä pillu .....

Anonyymi

Täällä on puoli kahteen asti erittäin märkä himosta kumman kostee pillu vain sinulle....rakasteltais jos oltais lähempänä...jokainen kulli mikä on nyt ...jäkkänä...antakaa minulle vuorotellen jokainen suuhun pillupanon jolkeen....

13

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä annetaan välillä naidaan perseeseen ja sit suuhun

      • Anonyymi

        AH...Ihanaa ...tuntuu ihanalle...tuntuu...kivalta....pillun maku suussa tuntuu ihanammalle nyt alkaa enemmän kiihottumaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AH...Ihanaa ...tuntuu ihanalle...tuntuu...kivalta....pillun maku suussa tuntuu ihanammalle nyt alkaa enemmän kiihottumaan...

        anna munaa


    • Anonyymi

      Oletko posliini pillu saisit istua kasvoilleni nuolettamaan kosteaa pilluasi samalla saisit imeä kaluani ja välillä ratsastaa sillä mulla seisoo kovana kiimatippa valuu pitkin vartta

      • Anonyymi

        Olen karvapesällä varustettu. Saat siltä minulta pillua ja rukkasin just orgasmin itseltäni. Suoralla Suomen kielellä vedin käteeni kun ukkoni ei kulliaan mun hyväiltäväseni...nytkin viikon loppuna menee Pieksämäellä.


      • Anonyymi

        mä taidan lähteä pehkuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen karvapesällä varustettu. Saat siltä minulta pillua ja rukkasin just orgasmin itseltäni. Suoralla Suomen kielellä vedin käteeni kun ukkoni ei kulliaan mun hyväiltäväseni...nytkin viikon loppuna menee Pieksämäellä.

        Pannaanko paljaalla olis ollu kiihottavaa nähdä kun runkkasit orkut sqruittaatko myös oon 53v kuinkas vanha ite oot vetelen just hitaasti käteeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen karvapesällä varustettu. Saat siltä minulta pillua ja rukkasin just orgasmin itseltäni. Suoralla Suomen kielellä vedin käteeni kun ukkoni ei kulliaan mun hyväiltäväseni...nytkin viikon loppuna menee Pieksämäellä.

        Voih...niinkö pillluni on kostea sinulle. Vähän aikaa vielä.


    • Anonyymi

      88jkjk

    • Anonyymi

      Öhö öhö

    • Anonyymi

      crempie 7 kertaa

    • Anonyymi

      Tule joskus miesten itse tyydytys. Siellä kimppa runkku sivulle. Näytät vaan sinun ihanaa pillua. Niin miehetkin näyttävät vaan seisovaa kyrpäänsä ja runkkaavat.

      • Anonyymi

        Antakaa niitä kyrpiä mun pilluuni vaikka samaan reikään.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe