Nuorempana kokeilin kimppaa ex-vaimon kanssa ja se oli tosi kiihoittavaa. Nyt etsin ystäväksi kivaa naista tai parikuntaa nauttimaan ryhmäseksistä. Olen 60-vuotias älykäs, sivistynyt ja hyvin varustettu. Vaitiolo taattu.
Kimpasta pitävää naista / paria?
8
139
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko missä
- Anonyymi
Keravan suunnalla olen.
M60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keravan suunnalla olen.
M60Olemme Hyvinkään kupeessa, meille sopii yhdessä tai kaksin vaimon kanssa kun itse olen töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme Hyvinkään kupeessa, meille sopii yhdessä tai kaksin vaimon kanssa kun itse olen töissä.
Kerrohan vaimostasi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme Hyvinkään kupeessa, meille sopii yhdessä tai kaksin vaimon kanssa kun itse olen töissä.
Helposti Hyvinkäälle pääsen.
- Anonyymi
Underwood12 kirjoitti:
Helposti Hyvinkäälle pääsen.
Et meille kylläkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan vaimostasi
Olemme myös Hyvinkäältä vaimo on 25-vuotias 167cm 54kg mies on
31-vuotias 176cm 82kg
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797