Nuorempana kokeilin kimppaa ex-vaimon kanssa ja se oli tosi kiihoittavaa. Nyt etsin ystäväksi kivaa naista tai parikuntaa nauttimaan ryhmäseksistä. Olen 60-vuotias älykäs, sivistynyt ja hyvin varustettu. Vaitiolo taattu.
Kimpasta pitävää naista / paria?
8
191
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko missä
- Anonyymi
Keravan suunnalla olen.
M60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keravan suunnalla olen.
M60Olemme Hyvinkään kupeessa, meille sopii yhdessä tai kaksin vaimon kanssa kun itse olen töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme Hyvinkään kupeessa, meille sopii yhdessä tai kaksin vaimon kanssa kun itse olen töissä.
Kerrohan vaimostasi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme Hyvinkään kupeessa, meille sopii yhdessä tai kaksin vaimon kanssa kun itse olen töissä.
Helposti Hyvinkäälle pääsen.
- Anonyymi
Underwood12 kirjoitti:
Helposti Hyvinkäälle pääsen.
Et meille kylläkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan vaimostasi
Olemme myös Hyvinkäältä vaimo on 25-vuotias 167cm 54kg mies on
31-vuotias 176cm 82kg
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827