syöminen ahdistaa

Anonyymi

mua on ahistanu tosi kauan syöminen mutta ei niin paljoa että oisin jättäny syömättä. Tässä kuussa mulla on kuitenki tullu tosi paljo ahdistusta syömisestä ja tällästä. pyrin syömään joka päivä alle 900 kcal.. mutta on päiviä jolloin syön TOSI PALJON jopa 1500-1700kcal.. Tänään söin 540kcal, koska mulle tuotiin suklaapatukka enkä halunnu olla syömättä muiden lähellä.. mun huoltaja sano että oon laihtunu aika paljon ja muutenkin. ja oon/oon ollu just ja just siinä ylipainon rajalla..
mitä mieltä ootte.. onko joku alkava syömishäiriö vai onko normaalia

5

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihreät aiheuttavat ruoka-ahdistusta.
      Vihreät ovat Suomessa aiheuttaneet ilmastoahdistuksen, kaikkiin nuoriinki ja lapsiin.
      Vihräliike tulee kieltää ja lakkauttaa kokonaan ja määrätä pitämään turpansa kiinni ilmastosta ja raaka-ainetuotannosta.
      Purkaa kaikki vihreiden ja Halosen lait, jotka vaikuttavat järjettömiltä.

• Anonyymi

ei ole normaalia.Syömisen ei pitäsi ahdistaa.Se että sä ahmit välillä johtuu siitä että sä syöt jonain päivänä liian vähän ja sä ahmit koska sä oot saanut liian vähän energiaa.Jos oot nälässä niin se kostautuu just ahmimisena.

• Anonyymi

mutta en tiedä pitäisikö mun vielä huolestua kun tätä ei oo jatkunut ees kauaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta en tiedä pitäisikö mun vielä huolestua kun tätä ei oo jatkunut ees kauaa

sanoit että sua on ahdistanut tosi kauan .Mikä on tosi kauan kun sanot ettei oo jatkunut kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sanoit että sua on ahdistanut tosi kauan .Mikä on tosi kauan kun sanot ettei oo jatkunut kauan.

mua on kauan ahdistanut mutta en oo kauaa jättänyt syömättä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27