mua on ahistanu tosi kauan syöminen mutta ei niin paljoa että oisin jättäny syömättä. Tässä kuussa mulla on kuitenki tullu tosi paljo ahdistusta syömisestä ja tällästä. pyrin syömään joka päivä alle 900 kcal.. mutta on päiviä jolloin syön TOSI PALJON jopa 1500-1700kcal.. Tänään söin 540kcal, koska mulle tuotiin suklaapatukka enkä halunnu olla syömättä muiden lähellä.. mun huoltaja sano että oon laihtunu aika paljon ja muutenkin. ja oon/oon ollu just ja just siinä ylipainon rajalla..
mitä mieltä ootte.. onko joku alkava syömishäiriö vai onko normaalia
syöminen ahdistaa
5
180
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät aiheuttavat ruoka-ahdistusta.
Vihreät ovat Suomessa aiheuttaneet ilmastoahdistuksen, kaikkiin nuoriinki ja lapsiin.
Vihräliike tulee kieltää ja lakkauttaa kokonaan ja määrätä pitämään turpansa kiinni ilmastosta ja raaka-ainetuotannosta.
Purkaa kaikki vihreiden ja Halosen lait, jotka vaikuttavat järjettömiltä. - Anonyymi
ei ole normaalia.Syömisen ei pitäsi ahdistaa.Se että sä ahmit välillä johtuu siitä että sä syöt jonain päivänä liian vähän ja sä ahmit koska sä oot saanut liian vähän energiaa.Jos oot nälässä niin se kostautuu just ahmimisena.
- Anonyymi
mutta en tiedä pitäisikö mun vielä huolestua kun tätä ei oo jatkunut ees kauaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta en tiedä pitäisikö mun vielä huolestua kun tätä ei oo jatkunut ees kauaa
sanoit että sua on ahdistanut tosi kauan .Mikä on tosi kauan kun sanot ettei oo jatkunut kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanoit että sua on ahdistanut tosi kauan .Mikä on tosi kauan kun sanot ettei oo jatkunut kauan.
mua on kauan ahdistanut mutta en oo kauaa jättänyt syömättä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346