Suomalaiset onnellisia

Päivän tilastojen mukaan 80% kansasta on onnellisia ja 20% on persuja.

29

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivän tilasto on aika onnettoman epäluotettava tulos.

      • Anonyymi

        Tietämättömyys on autuutta, tieto tuo tuskaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättömyys on autuutta, tieto tuo tuskaa

        Nykyään luulot lisäävät tuskaa paljon enemmän kuin tieto.


    • Anonyymi

      Mikä on onnellinen ? mielialathan vaihtuvat päivänaikana.
      Aamulla on varmasti onnellinen, hyvin nukutun yön jälkeen.

    • Anonyymi

      Päivän tilasto osuu kyllä harvinaisen hyvin yksiin totuuden kanssa:

      80 % suomalaisista on onnellisia, loput 20 % on persuja.

      Persut eivät tietenkään myönnä tuota totuudeksi, koska se
      totuus sotii heidän "valehtelun politiikkaansa" vastaan.
      Eivätkä persut mitenkään voi luopua tuosta
      "kruununjalokivestään" - eli "valehtelun politiikastaan".

      Persut kokevat, että heille kuuluu täydellinen jumalallinen
      vapaus sepittää todellisuus millaiseksi tahansa.
      (Sattumalta 1900-luvun natsit ajattelivat aivan samoin.)
      Onneksi Suomen rehellinen, sivistynyt ja fiksu kansa tulee
      demokraattisella äänestyksellään kertomaan, että tuo
      persujen "vapaus" on läpiharhainen ja täysin vastuuton.

      1900-luvun natsien "ajattelu" johti perikatoon.
      Miksi sama pitäisi toistaa rakkaassa Suomessamme?

      • Anonyymi

        Oletko koskaan kuullu sellaista että: tietämättömyys autuutta on?


      • Anonyymi

        Anon 21.32 (=selvästi fiksu antipersu) puhuu viisaita totuuden sanoja.
        Ja tyypillistä kyllä - persu heti yrittää leimata ne valheiksi.

        Persu on kuin kahlittu omaan "vapauden" illuusioonsa.
        Persuuden kahleissa ei ihminen voi olla onnellinen.


    • Anonyymi

      Persut on tavallaan, mutta ei tällääsen tavan duunarin onnellisuus kyllä tämän vihervasurihallituksen toimistakaan kumpua.
      Onni pitää löytää ihan jostain muualta kuin politiikan ja poliitikkojen valheista.

    • Anonyymi

      Itsekkin kuin näin ja kuulin YLE.n tuoreimman tutkimuksen tuli mieleen heti persut. Heillä ei tässä rakkassa isänmaasamme mene koskaan hyvin. Myrkkyä pitää kaikin käytetävissä olevin keinoin levitää mahdollisimman laajalle.

      • Anonyymi

        Sinulla näkyy menevän kun uliset täällä 24/7 kuin sota orpo.


    • Anonyymi

      Eikä persuista tule koskaan onnellisia, koska PS ei pysty toteuttamaan persujen epärealistisia toiveita. Ei edes silloin, jos Halla-aho olisi yksinvaltias.

      • Anonyymi

        Sinä toteutat ne meidän puolesta jos haluat elää.


      • Anonyymi

        Marin pystyy toteuttamaan demareiden toiveet, sosialismi ja kansan köyhyytys. Kiimainen punikki aatos toteutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä toteutat ne meidän puolesta jos haluat elää.

        Sinun onnenaiheesi olisi nähdä kommunistit keskitysleirillä, eikö näin?


    • Anonyymi

      Hevosmiesten tietotoimiston mukaan 100% punikeista käy vajaalla.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti sitten tietämättömyys on sitä autuutta..


      • Anonyymi

        Persuja pystyy peippamaan vasemmalla kädellä silmät kiinni.


    • Anonyymi

      Korona teki minutkin onnelliseksi kun ajattelin kuinka paljon suvakkeja kuolee siihen

      • Anonyymi

        Niin, vain persuhan pystyy ratsastamaan ruumiilla. Eikö ole vielä tarpeeksi, jotta olisit onnellinen?


      • Anonyymi

        Tuon tilaston suuri enemmistö on luotettavien lähteiden mukaan monisairaita juopottelevia ja röökaavia persuja.


    • Anonyymi

      Persujen omat epärealistiset toiveet todella ovat niitä persujen
      pahimpia kompastuskiviä.
      Niihin kaatuu persujen suosio.
      Niihin on jo kaatunut persujen onnellisuus.

    • Anonyymi

      Jos asiantuntijoita on uskominen, vuosi 2021 jää historiaan vuotena, jolloin suomalaiset itsekin ymmärsivät, miksi olemme tutkimusten mukaan maailman onnellisin maa.

      YK:n onnellisuusraportin mukaan Suomi oli vuonna 2020 jo kolmatta vuotta peräkkäin maailman onnellisin maa.

      Suomi on turvallinen maa, jossa toimii demokratia ja oikeusvaltioperiaatteet.
      Suomessa on nyt paras pääministeri ja paras hallitus vuosikymmeniin, jotka lisäävät turvallisuutta, että kaikki kansalaisemme pidetään yhteiskunnassa mukana ihmisarvoisesti.
      Hyvä Suomi!

    • Anonyymi

      Yks onneton lisäksi on hjallis "mä en ymmärrä" harkimo, joka ei persuista paljoo erotu.

    • Anonyymi

      Aloitus kertoo aika selvällä tavalla persujen vastustajien älyllisestä tasosta.

      • Anonyymi

        Kyllä, he ovat onnellisia. Toisin on persujen laita.


    • Anonyymi

      Persut jäivät tässäkin onnellisten aidan ulkopuolelle, sitä se vihassa eläminen teettää.

    • Anonyymi

      Täällä ei voi olla onnellinen kui n täysi hölmö.

      • Tule pois sieltä sitten, kukaan ei pakota siellä olemaan ellet istu lusimassa tai ole lapsi.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Tule pois sieltä sitten, kukaan ei pakota siellä olemaan ellet istu lusimassa tai ole lapsi.

        Minä otin vappusatasen nelinkertaisena 🙂


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe