Olen miettinyt jo kauan poismuuttoa raisiosta kun perheenjäsenetkin lähteneet jo tästä pääkaupunkiseudulla, on tämä kyllä sen verran tuppukylä että pakko itsekin lähteä...
Raisiosta pois muutto
14
160
Vastaukset
- Anonyymi
hassu olet
- Anonyymi
Niin kyllä se aika hassua on jos Raisiosta haluaa muuttaa pois.
- Anonyymi
Raisiossa on oikein hyvä asua kun on valinnut oikean asuinalueen.
- Anonyymi
Kapponkadulla jos asuu niin ymmärrän kyllä halusi muuttaa Raisiosta pois.
- Anonyymi
30-vuotias porilaisnainen on vangittu epäiltynä yli kolme vuotta kestäneestä törkeästä vapaudenriistosta – myös väkivaltarikoksia tutkitaan
- Anonyymi
Jaa.
Entäs sitten ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa.
Entäs sitten ?sotken keskusteluja harmittaako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sotken keskusteluja harmittaako?
Ei harmita.
Ainoastaan hämmästyttää, että mitä sinä siitä itsellesi saat.
Minäkin osaisin, mutta en ymmärrä, miksi tekisin niin.
- Anonyymi
Muuta ihmeessä Naantalin Karvettiin. Siellä mitä oon kuulut niin on oikein kunnon yhteisö. Porukka kuulemma humppaa jopa keskellä päivää.
- Anonyymi
Kurittomia kakaroita ja hörhöjä ainakin siellä Karvetissa piisaa. En muuttaisi sinne vaikka saisin sosiaalipuolen asunnon ilmaiseksi.
- Anonyymi
bai bai, ei tuu ikävä
- Anonyymi
Ei kai raisios enää ketään asu? Jos asuu niin pysykööt siellä karvaranteiden kanssa!
- Anonyymi
Somalialaisen työtulo on Ruotsissa keskimäärin 100 kruunua kuukaudessa – Loput on avustuksia
Julkaistu 12.04.2021 14:19, 2136 lukukertaa
Uuden ruotsalaistutkimuksen mukaan vain yksi jokaisesta 125 somalista käy töissä. Parlamentin tutkintayksikkö (RUT) tutki Maltillisen kokoomuksen (Moderaterna) puolesta, kuinka Ruotsiin muuttaneet somalit ovat integroituneet neljän vuoden aikana ennen vuotta 2019. - Anonyymi
Poliisipartio pysäytti naiskuljettajan puhallutusta varten Suomussalmella, paikalle tullut mies kävi yllättäen konstaapelien kimppuun.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071798- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801287- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331058