Lainaa... Rahalaitos, Etua, Sortter....

Anonyymi

Joopa joo... Yhdistelylaina? Nämä Rahalaitos, Etua, Sortter ja muut ... Mitä kaikkea niitä nyt onkaa tuossa aluksi...tarjoavat yhdistelylainaa... Täyttä puppua, ei saa vaikka kuinka olis maksukykyä. Itse yritin 25000 euroa... Enkä saanut, Vaikka pystyisin maksamaan 1000 euroa kuusssa... EN suosittele kenellekkään
-S.TKU-

14

7587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyseessä on lainaa välittävät firmat, lainapäätöksen tekevät luottoyhtiöt. Väliaikainen 10 % korkokatto on näillä näkymin voimassa syyskuun loppuun, joten osa luotonantajista pitää taukoa ja osa on kiristänyt lainanantoa entisestään.

• Anonyymi

Tottai tuokin tietty... onko jotain firmaa /luotottajaa joka antais yhdistelylainan?
      S.Tku

• Anonyymi

Sortterin ehdot oli aivan perseestä, eikä siinä kaikki. Kahden viikon ajan soittelevat sinulle päivittäin ja lähettelevät viestejä jatkuvasti. Et saa sitä loppumaan koska se on laillista.

• Anonyymi

Itsellä sama rumba menossa. Omalaina, Sortter ja Rahalaitos soittelevat joka päivä ja pommittavat viesteillä.

Fiksuna kuluttajana testasin vähän useemman välittäjän palveluita ja nyt kärsin seuraamukset.

Etsin googlesta vertaistukea ja päädyin tänne.
        Terkut sinne tulevaisuuteen sielun tovereille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä sama rumba menossa. Omalaina, Sortter ja Rahalaitos soittelevat joka päivä ja pommittavat viesteillä.

Fiksuna kuluttajana testasin vähän useemman välittäjän palveluita ja nyt kärsin seuraamukset.

Etsin googlesta vertaistukea ja päädyin tänne.
        Terkut sinne tulevaisuuteen sielun tovereille!

Kiitos kommentista! Olin juuri klikkaamassa Sortterissa Lähetä-nappia, kun huomasin sen alla olevan puhelinkuvakkeen ja päätin vähän googlata. Eli jätämpä tuon lähettämättä :)

• Anonyymi

Omalainalla ja Rahalaitoksella on oikein hyvä asiakaspalvelu, joten sinne vaan sähköpostia tai soitto, saavat kyllä viestit ja puhelut loppumaan.

• Anonyymi

Esim. täältä https://laina-heti-tilille.fi/ näkee kaikki vaihtoehdot, jos ei löydy isoimmilta vertailusivustoilta niin suosittelen välttämään suoraan. Sillon lainanhakupalvelu ei ole kovin luotettava

• Anonyymi

Nää yhdistelylaina(p*ska)laitokset on kyllä täyttä k*setusta kaikin puolin.
      Luvataan ummet ja lammet mutta todellisuudessa mistään et saa mitään ilman vakuuksia.

• Anonyymi

Tosiaan aika moni noista on kilpailutussivustoja, vähän niinkuin tämä: https://lainojen-yhdistäminen.com eli ne vertailee lainalaitoksia ja pankkeja, jotka myöntävät sitten niitä lainoja, ja päättävät saatko lainaa vai et. Sieltä tulee kyllä sitten tarjous niiltä pankeilta, jotka sopii sun kriteereihin ja joiden kriteereihin sä hakijana sovit.

• Anonyymi

Tosiaan aika moni noista on kilpailutussivustoja, vähän niinkuin tämä: https://xn--lainojen-yhdistminen-pzb.com/ eli ne vertailee lainalaitoksia ja pankkeja, jotka myöntävät sitten niitä lainoja, ja päättävät saatko lainaa vai et. Sieltä tulee kyllä sitten tarjous niiltä pankeilta, jotka sopii sun kriteereihin ja joiden kriteereihin sä hakijana sovit.

• Anonyymi
    • Anonyymi

No niinhän se menee, toki voit aina pyytää manuaalista tarkastusta. Kokeile vaikka tehdä tän kautta niin ottavat huomioon muutenkin kuin rekisterin perusteella.
      Aina kannattaa kysyä https://hae-lainaa.com/

• Anonyymi

Montako kertaa Teille pitää yrittää ilmoittaa jotta minulla ei tunnuslukortissa ole id sovellusta. On erilainen tunnuskukukortti

• Anonyymi

Ei kertaakaan. Sinun ei kuulu olla näihin missään yhteydessä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe