Siis minulla on karvafetissi. Naisella pitää ehdottomasti olla karvainen pillu ja perse. Kainalokarvat ja säärikarvat sokerina päällä. Minun anoppini on juuri tällainen luomukarvainen nainen. Ja hänestä tämä fetissi alkoikin. Ennen ei karvat juuri kiinnostaneet, mutta kun anopin karvat näin, niin toisin kävi. En vaan nyt tiedä miten edetä fetissini kanssa? Yrittääkö anoppia leikkikaveriksi vai kertoa vaimolle karvafetististä? Vaimo kuitenkin inhoaa karvojaan ja ajaa kaiken ilmestyvän heti.
Onko sinun anoppi karvainen?
13
604
Vastaukset
- Anonyymi
Karvapillu on kiihottavampi kuin paljas, kainalokarvoja saa olla myös,,
ilman muuta kerrot vaimolle tiedä vaikka hänkin innostuisi pitämään karvat eikä ajelemaan pois
- Anonyymi
Vastenmielistä jos on pehko siellä toinen täällä ja epähygienistä
- Anonyymi
Kuuluu sulle tasan mitenkään urpo
- Anonyymi
Näin kertoo itse palsta kyyläri urpo
- Anonyymi
Mihin hävisi keskustelu anoppi kiihottaa? Jossa vävy meni tekee mökille sauna remppaa sekä panee anoppia.
- Anonyymi
Vain idiootti sekaantuu anoppinsa taidat olla vähän päästäsi pipi
- Anonyymi
Kainalokarvat ja säärikarvat kiihottaa, varsinkin jos ovat mustia.
- Anonyymi
Ja siellä seassa on kivettuneita silliviivan jämiä
- Anonyymi
Kainalokarvat kiihottaa kovasti ja karvainen häpy,,,, mukava nuolla.,
- Anonyymi
Mun anoppi on tosi karvainen ja kiihottaa minua. Mutta fantasian asteelle taitaa jäädä. Toki nussisin jos saisin mahdollisuuden.
- Anonyymi
Miten voi olla ettei siihen olisi mahdollisuutta? Sehän on täysin luonnollista.
- Anonyymi
Minun leski anopilla on huolella ajeltu karvat ja jättää vain pienen kiitoradan, kaunis pillu isolla klitoriksella ja häpyhuulilla joita on ihana imeä, nuolla, hieroa ja tuntea kuinka pillu sykkii ennen orgasmia, naminami, jonka jälkeen rakastellaan pitkään nauttien ja saan laskea spermat sisään tai välillä roiskin päälle josta ihana anoppi ottaa spermaa sormiinsa ja maistelee sitä, wau! Kiitos anoppi...... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800