Onko sinun anoppi karvainen?

Anonyymi

Siis minulla on karvafetissi. Naisella pitää ehdottomasti olla karvainen pillu ja perse. Kainalokarvat ja säärikarvat sokerina päällä. Minun anoppini on juuri tällainen luomukarvainen nainen. Ja hänestä tämä fetissi alkoikin. Ennen ei karvat juuri kiinnostaneet, mutta kun anopin karvat näin, niin toisin kävi. En vaan nyt tiedä miten edetä fetissini kanssa? Yrittääkö anoppia leikkikaveriksi vai kertoa vaimolle karvafetististä? Vaimo kuitenkin inhoaa karvojaan ja ajaa kaiken ilmestyvän heti.

13

990

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karvapillu on kiihottavampi kuin paljas, kainalokarvoja saa olla myös,,

• ilman muuta kerrot vaimolle tiedä vaikka hänkin innostuisi pitämään karvat eikä ajelemaan pois

• Anonyymi

Vastenmielistä jos on pehko siellä toinen täällä ja epähygienistä

• Anonyymi

Kuuluu sulle tasan mitenkään urpo

• Anonyymi

Näin kertoo itse palsta kyyläri urpo

• Anonyymi

Mihin hävisi keskustelu anoppi kiihottaa? Jossa vävy meni tekee mökille sauna remppaa sekä panee anoppia.

• Anonyymi

Vain idiootti sekaantuu anoppinsa taidat olla vähän päästäsi pipi

• Anonyymi

Kainalokarvat ja säärikarvat kiihottaa, varsinkin jos ovat mustia.

• Anonyymi

Ja siellä seassa on kivettuneita silliviivan jämiä

• Anonyymi

Kainalokarvat kiihottaa kovasti ja karvainen häpy,,,, mukava nuolla.,

• Anonyymi

Mun anoppi on tosi karvainen ja kiihottaa minua. Mutta fantasian asteelle taitaa jäädä. Toki nussisin jos saisin mahdollisuuden.

• Anonyymi

Miten voi olla ettei siihen olisi mahdollisuutta? Sehän on täysin luonnollista.

• Anonyymi

Minun leski anopilla on huolella ajeltu karvat ja jättää vain pienen kiitoradan, kaunis pillu isolla klitoriksella ja häpyhuulilla joita on ihana imeä, nuolla, hieroa ja tuntea kuinka pillu sykkii ennen orgasmia, naminami, jonka jälkeen rakastellaan pitkään nauttien ja saan laskea spermat sisään tai välillä roiskin päälle josta ihana anoppi ottaa spermaa sormiinsa ja maistelee sitä, wau! Kiitos anoppi...... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2074
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      124
      1162
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      948
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      862
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      72
      693
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe