Älä tuo koronaa Suonenjoelle!

Anonyymi

Älä perkele tuo koronaa suonenjoelle ja maskit päähän kauppoihin ja muihin julkisiin tiloihin.

21

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös pidä myös pyytää, että älä perkele hae koronaa muualta Suonenjoelle? Eli esim muualla työssä käyvät.

      • Anonyymi

        OK, en tuo sitä sinne. Kysäisin Saatanalta, mutta hänellä oli kiireitä niin pistän muutaman liukkaasti liikkuvan pirun asialle. Terveisin, Perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK, en tuo sitä sinne. Kysäisin Saatanalta, mutta hänellä oli kiireitä niin pistän muutaman liukkaasti liikkuvan pirun asialle. Terveisin, Perkele.

        Oot ihqu, tee se pliis!


    • Anonyymi

      Miksi ei? Sittenhän siellä olisi edes korona.

      • Anonyymi

        Ei se koronakaan täällä kauaa hengissä pysy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se koronakaan täällä kauaa hengissä pysy

        Paras kommentti! :D


    • Anonyymi

      Nonni, ketkä toi tai haki?

    • Anonyymi

      Tottakai tauti hakemaan pohjosesta trendikkäästi pitää päästä kelkkailee -laskettelemaan missä muutkin hesan väki...Minä minä oli koronaa tai ei..

    • Anonyymi

      Ärrällä paketin nouto ja 8 ukkoa lorvimassa, pelaamassa ja kahvilla ärrällä ja ei kenelläkään maskia. S marketissa 10 nuoren joukko tukki käytävät seisoskellen puoliltapäivin ja ei kenelläkään maskia.

      • Anonyymi

        Hankalaa kahvin juonti maskin kanssa..kokeile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankalaa kahvin juonti maskin kanssa..kokeile.

        Ei ollenkaan. Pitää olla vain älliä jotta onnistuu helposti . Jos älli puuttuu niin voi olla hankalaa ja tosi tyhmille mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollenkaan. Pitää olla vain älliä jotta onnistuu helposti . Jos älli puuttuu niin voi olla hankalaa ja tosi tyhmille mahdotonta.

        Olet tosi viisas ihminen ...olevinas..Kaikki muut tyhmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi viisas ihminen ...olevinas..Kaikki muut tyhmiä

        No eikä ole. Kyselytutkimuksen mukaan 90 prosenttia haastatelluista on keskimääräistä viisaampia. Suonejokisista viisaita on 102 prosenttia. Artsi ja Kake olivat sekanuksesta johtuen kahdesti haastateltavina niiden sadan joikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikä ole. Kyselytutkimuksen mukaan 90 prosenttia haastatelluista on keskimääräistä viisaampia. Suonejokisista viisaita on 102 prosenttia. Artsi ja Kake olivat sekanuksesta johtuen kahdesti haastateltavina niiden sadan joikossa.

        Hitto, tuo lukihäiriö alkaa ottaa päähän jo itseänikin! Sekanuksesta ja joikossa. Yritan kijoitaa ensikeralla selvemmim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi viisas ihminen ...olevinas..Kaikki muut tyhmiä

        Kauan sitten äiskä käytti lääkärissä kun lapsena minulla oli jotain ongelmia ja käytettiin joissain testeissä.
        Lääkärin mukaan olin huomattavan älykäs lapsi. Siitä on jo yli kuusikymmentä vuotta mutta
        sanonnan mukaan, ikääntyessä viisastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan sitten äiskä käytti lääkärissä kun lapsena minulla oli jotain ongelmia ja käytettiin joissain testeissä.
        Lääkärin mukaan olin huomattavan älykäs lapsi. Siitä on jo yli kuusikymmentä vuotta mutta
        sanonnan mukaan, ikääntyessä viisastuu.

        Käyttikö äiskäsi sinua lääketieteen lisensiaatti Aron luona? Minäkin kävin kerran 60-luvun alussa valittamassa mahavaivojani, ja tuo lääkäri ei juurikaan ollut kiinnostunut vatsastani. Sen sijaan hän totesi pokkana, että minun olisi kannattanut lähteä keskikouluun. Ja määräsi kurkkutulehdukseen? antibiootteja, joita apteekkari ei kuitenkaan suositellut vaan antoi vatsakipuihini jotain pillereitä joilla kipu hävisi kahdessa tunnissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttikö äiskäsi sinua lääketieteen lisensiaatti Aron luona? Minäkin kävin kerran 60-luvun alussa valittamassa mahavaivojani, ja tuo lääkäri ei juurikaan ollut kiinnostunut vatsastani. Sen sijaan hän totesi pokkana, että minun olisi kannattanut lähteä keskikouluun. Ja määräsi kurkkutulehdukseen? antibiootteja, joita apteekkari ei kuitenkaan suositellut vaan antoi vatsakipuihini jotain pillereitä joilla kipu hävisi kahdessa tunnissa.

        En muista mutta joskus teini-ikäisenä kävin jonkun vanhan ukkolääkärin luona pitkittyneen flunssan takia. Kuunteli keuhkot ja katsoi kurkun ja kirjoitti reseptin. Ulkona katsoin sitä ja siinä luki, käytettävä pipoa ja kaulaliinaa talvisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista mutta joskus teini-ikäisenä kävin jonkun vanhan ukkolääkärin luona pitkittyneen flunssan takia. Kuunteli keuhkot ja katsoi kurkun ja kirjoitti reseptin. Ulkona katsoin sitä ja siinä luki, käytettävä pipoa ja kaulaliinaa talvisin.

        No ei se ainakaan se Aro ollut, ei olisi keksinyt tuollaista viisautta. Hän oli luultavasti silloin käynyt syöttämässä pullasorsia meijerin sillalla paljaspäin.
        Osti muuten Citikan tilalle Simcatonnin kun oli kuullut, että auton moottori aiheuttaa vaarallista säteilyä. Kun moottori on takapenkin takana niin säteilystä ei ole niin suurta vaaraa. Oli se veijari!


      • Anonyymi

        Tänään maakuntalehtikin kirjoitti ärrän sumppiporukasta. Pitää kutsua mtv n kuvausryhmä tekemään uutiskatsaus tästä eliittilaumasta.


    • Anonyymi

      Käyttäkää vaan ahkerasti maskeja. Marketin parkkipaikalla niitä lojui taas maassa pitkin poikin. Siinä sitä vastuullisen kansalaisen mallia kaikille.

      • Anonyymi

        Maskit ovat OK. Kollipoikana niitä oli aina lompsassa, koska piti ennakoida tuleva tilanne Vasaman majalta lähdettäessä. Eipä tullut roiskittua tarttuvia ja turvottavia aineita kehenkään Ullaan tai Irmeliin kun maski oli vedetty pikkuveljen päälle. Eipä myöskään koskaan kirvellyt pissatessa, kun se kumimaski toimi toisinkin päin. Niitä maskeja oli maahan heiteltyinä Ritomäen metsätien varressa silloin 60-luvulla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe