Svean suomalaisilla sivuilla tällä hetkellä maininta "Tällä hetkellä emme ota vastaan uusia tilinavauksia"...
Liekö kassakaapin reunat tulleet vastaan ?
Jotain ilmassa... ?
6
904
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko tekninen vika? Eipä kyllä väliä, koska itsellä on jo tili siellä.
- Anonyymi
100 000 € asti rahat on turvassa, mutta jos pankki menee konkkaan niin kaikki ylimääräinen raha menee kankkulan kaivoon..
- Anonyymi
Tämä kiinnitti minunkin huomion, koska minulla on säästötili Svea:ssa. En itse ainakaan uskalla pitää siellä enää yli takuusuojan ylittäviä varoja.
- Anonyymi
Jotain tällaista itselläkin mielessä... tosin epäilen ennemminkin että antolainauspuolella sen verran hiljaista että turha paisuttaa vastuuvarantoa.. mutta ans katto miten etenee..
Ja nimenomaan, ei talletussuojaa enempää tuonne.
_aloittaja
- Anonyymi
Ei mene Svea nurin. Hyvin on vakavarainen firma. Liittynee johonkin rahanpesujuttuun, mutta niistähän ovat kaikki eurooppalaiset pankit selvinneet suht hyvin, eikä talletustiliasiakkille ole seurannut mitään kuin ehkä alentuneet talletuskorot.
- Anonyymi
Svea tuskin on nurin menossa. Tais olla nevöforget-kisojen pääsponssikin aikanaan. Tällä hetkellä joka ikinen vippipankki on laskemassa korkojaan, koska vippejä ei oteta, kun ei kuluteta eikä matkustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838