Vein Peugeot Boxerin Jakopääremonttiin AutoJerryn kilpailutuksen kautta tänne.Parin tunnin kuluttua soitettiin että on niin paljon öljyvuotoja ettei kannata tehdä. Jakopäästä stefat vuotaa ja ruiskutuspumppu vuotaa. Olisiko Huohotin jäätynyt.Ei kuulemma ole heillä mahdollista pestä.????autokorjaamo ja asiakkaan käytävä pesemässä konehuone????.
Vähän ihmettelin kun ei ollut edes kuluttanut öljyä.
No pesin itse konehuoneen ja vein Vääksyn AUTOHUOLTOon AUTOFIT.
Tilasin jakopääremontin ja jätin SAIMAANKADUN diagnoosin heille jos siinä on mitään oikein.
Eipä siinä ollut muuta oikein kuin moottorin pesu.
Jakopään stefat ei vuotanut eikä ruiskutuspumppu.
Venttiilikopan tiiviste tihkui eikä sitäkään tarvinnut vaihtaa kun oli niin vähäistä.
Annoin palautetta tälle ns.YRITTÄJÄLLE.
Selitti vaan että hyvä kun sait vuodot korjattua.MITKÄ VUODOT????? melkoista kusetusta.
Ei kannata osaa kilpailutukseen (AUTOJERRY)kun ei ole mahdollista tehdä siihen hintaan mitä lupaa.
40€ nokkapellin nostosta,Niitä tekee tunnissa aika monta lyö jo sekin leiville.
VAROKAA TÄTÄ ARVUUTTELUKORJAAMOA
Autoasi Saimaankatu Lahti.
Anonyymi
4
2719
Vastaukset
- Anonyymi
Jerryhän vaan kilpailuttaa hinnat ja itse päätät mistä korjaamosta otat huollon.
- Anonyymi
Ymmärrätkö lukemaasi.
- Anonyymi
Sehän olikin Jerryn kilpailutuksen kautta otettu huolto. Auto vietiin jakopäähuoltoon tuohon nyrkkipajaan.
- Anonyymi
Jerry jee Cotton! 😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861494
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1131387Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras501199- 281094
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118942Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19862
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76715- 44715