https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007866719.html
By the way, sanokaa Kiinasta jotain positiivista! Mulle ei tule mitään mieleen. Mustikin laitetaan grilliin.
Koronan synnystä..
7
243
Vastaukset
Esim kaiken kopiointi. Mitä kiinalainen ei ole kopioinut niin sitä ei ole olemassa. :( Jne.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d6c13e4a-2a64-464f-903f-2fb5986d5e2b
Nyt se on selvinny, arvasin että jotenkin näin.- Anonyymi
Kiina ei kopioi vaan Venäjä ja Englanti kopioi ja Kiina ja Venäjä on saanut valtaa maapallossa varastamalla kiinasta teetä, kaikki sopimukset mitkä tehdään vallasta niin ne tehdään teen juonnin parissa.
Koronavirus ei synny vaan koronavirus mutaatioituu. Tosin koronavirus voi olla aivoissa ja se voi mennä DNA:han kuin kiihotus seksistä ja orgasmissa voi olla koronavirusta mikä synnyttää koronaviruksen eli mutaation mutta te voitte itse menestyksellänne päättä mikä on usko ja toivonne totuudesta, en minä.
Enkä väitä että Venäjä ja Englanti varastavat aina teetä kiinalta mutta silloin kuin kiinalaista kommuunia haluttiin kopioida niin venäläiset kyllä varastivat teetä Kiinasta 400vuotta sitten ja Englantilaiset ja Venäläiset kommunistit joivat tätä teetä pakottaen kiinalaisia tee bisnekseen mistä syntyi taas kapitalismi Englantilaisille ja Russeille. Kommunisti on eri asia kuin kommuuni. Putin haluaa venäläistä kommuunia ja oligarkit haluavat kommunistejä kuten millaisia he ovat. - Anonyymi
Osaa ne muuallakin, söin Venetzuelassa Campolla grillattua Mustia 1976 :D
Vanha Skönö - Anonyymi
Corona syntyi Jenkki-jutkujen laboratorioissa kun yrittivät ottaa esiin viruksen joka tuhoaa Kiinalaiset ja arabit.- Kuinkas kävi ? Nyt koko maailma kusessa :(
Adolf was right
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427