Vaarallista, miksi isät "pakottavat" poikansa pelaamaan?
Kun on niin paljon muita urheilulajeja.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/ad9b94ba-9af5-4027-b373-6828715774d5
8-vuotias kuoli Venäjällä
4
137
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein kaikessa urheilussa voi kuolla, jos oikein huono säkä käy.
Tähän uutiseen liittymättä totean kuitenkin, että ristikot pitäisi olla itsestään selvä pakollinen varuste. Op-pohjola voisi nyt julkaista tilastoja, kuinka paljon vähemmän on koronaristikkojen aikana tullut kasvovammoja. - Anonyymi
joo on se niin väärin .lauloi jo sleepparit aikoinaan,
kerran yksi poika kuoli auto alle jäätyään, onse ikävää kun kaahataan ja ei piitata muista bensa vero ylös
sieg heil. - Anonyymi
Kyylä siellä kaukalossa 99% junioreista on ihan omasta tahdostaan. Ehkä se 1% sitten vanhempien pakottamana.
- Anonyymi
Meillä ei pakoteta... Sanotaan vaan että jos tänään ei kiinnosta, ei tarvi mennä huomennakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2333335Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162799Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4511590Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231441Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161371- 1161370
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501351- 1131265
- 46994
- 66974