Kymenlaaksossa annetaan ikääntyneille aika syntymäpäivän eikä syntymävuoden perusteella. 75-vuotias saa rokotusajan, jos on jo täyttänyt 75, mutta jos täyttää vasta seuraavana päivänä, niin aikaa ei herukaan. On soiteltava uudestaan. Täysin typerää touhua. Ei taida olla edes lainmukaista, sillä kyllähän yhdenvertaisuutta sentään tällaisessa asiassa tulee tulkita syntymävuoden perusteella eikä päivän tarkkuudella. Tästäkin asiasta pitäisi valtion taholta antaa selkeä ohje. Tiettävästi kaikkialla muualla Suomessa sentään käytetään järkeä toisin kuin Kymenlaaksossa.
Mielivaltaa koronarokotuksen toteutuksessa
Anonyymi
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen AVI määrää itse miten rokotukset annetaan ja kenelle ei Hallitus sitä päätä. Meillä lopetettiin kokonaan Astran rokotteiden antaminen ja sillä hyvä ja jäämme odottaan parempaa eikä hallitus voi siitäkään poäättää että pakko rokottaa Astralle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099