Sinne vain datan taakse piiloon omaa sisäistä kääpiötä Juha Pekka Hotinen. Kun saadaan tietokone tekemään kuunnelmat, niin ei siinä ainakaan taso laske, on tuo Ylen radion nykylaatu niin alhaalla. Eikö tuosta talosta saada noita suojatyöläisiä edes eläkkeelle?
Yle radiodraama
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ylen ei tarvitse paljoa ponnistella laadun suhteen, kun rahoituskuvio on järjestetty automaattiseksi ja johdossa on lauma pösilöitä. TV:n puolelta irtoaa pari laatupätkää vuodessa jotenkin vahingossa, mutta radion puolella on kai pitänyt oikein ponnistella, että on pystytty luomaan niinkin mitätön anti, kuin sillä nykyisellään on. Kuulin minäkin tuon uutisen, jossa herra hehkutti että ovat keksineet oikein hienon uuden rahareiän, eli robotiikan, jolla aletaan tuottaa kuunnelmia. Nauroin ääneen, mutta pistää kyllä vihaksi, koska teen itse oikeaa työtä ja maksan Yleveroa, että tuollaiset tyypit saavat pauhaa jaskaa kovaa palkkaa vastaan.
- Anonyymi
Yle draama on vitsi ja sen tietävät kaikki. Muutamia valonpilkkuja lukuunottamatta kaikki on ulkomailta ostetun korkean laadun varassa. Radio on ihan out, eivätkä robotit pelasta mitään, niiden tahaton absurdi on korkeintaan surullisessa linjassa nykyisen kanssa.
- Anonyymi
Takuuvarmasti botti saa elävämpää matskua aikaan kuin Hotinen. Paitsi että eihän kyseinen turbo herra tee itse mitään.
- Anonyymi
Jos eläisimme sivistysvaltiossa ja Ylen toiminnasta vastaisi vastuullinen ja palveluhaluinen (=yleisöä pyytteettömästi palvelveleva) joukko, olisivat asiat toisin. Vieläkin Ylessä vaikuttaa henkilöitä, jotka ovat olleet joskus vasemmistolaisia, mutta heidän maailmansa on nykyään täysin pikkuporvarillinen ja lisäksi kapeakatseinen. He toimivat isompien viskaalien, näiden järjenjättiläissatosten älyn säteilyn suojissa, joten heidän ei tarvitse pelätä pallilta putoamista, vaikka hoitavat työtään ala-arvoisesti.
- Anonyymi
Eipä ole intellektuelleja enää missään leirissä, koska järjen kääpiötä saavat leveimmät edut. Onko esim. Yle haastatellut viime vuosina tai vuosikymmeninä juuri ketään järkevää ihmistä? No ei tietenkään, koska on olemassa blogisteja ja muita ääliöitä, jotka eivät ylitä toimittajien älykapasiteettia ja tietämystä, joka ei todellakaan ole kovin korkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole intellektuelleja enää missään leirissä, koska järjen kääpiötä saavat leveimmät edut. Onko esim. Yle haastatellut viime vuosina tai vuosikymmeninä juuri ketään järkevää ihmistä? No ei tietenkään, koska on olemassa blogisteja ja muita ääliöitä, jotka eivät ylitä toimittajien älykapasiteettia ja tietämystä, joka ei todellakaan ole kovin korkea.
mut ton kaatiksen kunkku sai 40 donaa hyvän miehen lisää. ku ohjelmat on tarpeeks paskoi, ni ihmiset tyhmenee aina vaa enemmän ja se lisää tietty kaikenlaisen skeidan myyntii, josta kunkku ja koko nykyprolejengi tykkää
- Anonyymi
Taitaa olla niin, että nämä kunkut eivät poistu Ylestä edes eläkkeelle. Mikähän on eläkeikäraja tuossa talossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569