Hyvä maskittomat!!

Anonyymi

Sydäntä lämmittävää huomata kun yhä enemmän näkee maskittomia kaupassa eikä käytetä käsidesiä.. jospa pikku-hiljaa ihmiset alkais herään tähän kusetukseen..

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hymyä huuleen voisi olla maskittomien tervehdys.

    • Anonyymi

      Käsidesiä käytän riittää torjuntaan

    • Anonyymi

      Virukset on tuhat kertaa pienempiä kuin ilmareiät maskeissa. Menevät niistä nauraen kokonaan sisään tai ulos!

      • Anonyymi

        Ainoat maskit mistä on jotain hyötyä on FFP2 ja vielä parempi on FFP3.
        Kansanmaskeilla voi pyhkiä vaikka persettään ovat siihen parempia kuin naamalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat maskit mistä on jotain hyötyä on FFP2 ja vielä parempi on FFP3.
        Kansanmaskeilla voi pyhkiä vaikka persettään ovat siihen parempia kuin naamalla.

        Ja 94% käyttää tahallaan maskia väärin!

        Maski tarkoittaa lisää näpläystä naaman seudulla. Käsiä ei todellakaan osata pitää erossa.

        Tapahtui karmeaa, sillä tartunnat tuplasi kun aloitettiin maskisuositus!


      • Anonyymi

        Kyllä maski vähentää virusten ulos menoa esim jos yskäsen maski päällä niin osa vesipisaroista joissa on viruksia jää maskiin. Minä käytän maskia koska se suojaa muita ihmisiä. Jos yskäsen päin naamaasi maski päällä tai ilman, kumpi olisi mielestäsi parempi vaihtoehto?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maski vähentää virusten ulos menoa esim jos yskäsen maski päällä niin osa vesipisaroista joissa on viruksia jää maskiin. Minä käytän maskia koska se suojaa muita ihmisiä. Jos yskäsen päin naamaasi maski päällä tai ilman, kumpi olisi mielestäsi parempi vaihtoehto?

        Mutta! Kun sinä et yskäise. En ole kuullut koko vuotena kenenkään yskivän missään??

        Parempi suoja on tasan 2 metriä. Missään kaupassa ei ole tullut yhtään tartuntaa. Jos tartunta tulee kaupassa, se tulee työntekijältä toiselle, eli taukohuoneessa, jossa näpelöidään samoja asioita.

        Mieti että 70 000 tartuntaa / vuodessa??? Mieti.

        Jos osaat matematiikkaa, tajuat, että kansa pussaa, rakastelee, treffailee ja perheet syö, juo ja kapakat, mitä siellä onkaan tapahtunut.

        5.5 miljoonan kansa aiheuttaa yksin 1 miljardin pussailun vuodessa. Sukupuolitauteja enemmän kuin koronaa. Kuolemia muissa taudeissa 55 000, mutta koronassa 800.

        Mieti, hetki sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoat maskit mistä on jotain hyötyä on FFP2 ja vielä parempi on FFP3.
        Kansanmaskeilla voi pyhkiä vaikka persettään ovat siihen parempia kuin naamalla.

        Jos noita käyttää, niin varmasti hengittää hiilidioksiinin takaisin keuhkoihin. Ja se tekee sinut sairaaksi, koska se on saastetta. Vähän ku söisit paskasi takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maski vähentää virusten ulos menoa esim jos yskäsen maski päällä niin osa vesipisaroista joissa on viruksia jää maskiin. Minä käytän maskia koska se suojaa muita ihmisiä. Jos yskäsen päin naamaasi maski päällä tai ilman, kumpi olisi mielestäsi parempi vaihtoehto?

        C virusta vaan ei ole koskaan pystytty kuvaamaan, eli onko se edes oikeesti olemassakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maski vähentää virusten ulos menoa esim jos yskäsen maski päällä niin osa vesipisaroista joissa on viruksia jää maskiin. Minä käytän maskia koska se suojaa muita ihmisiä. Jos yskäsen päin naamaasi maski päällä tai ilman, kumpi olisi mielestäsi parempi vaihtoehto?

        "Minä käytän maskia koska se suojaa muita ihmisiä."
        Onko sun pärstä sellanen että pitää suojata muita ku eivät nää sun hymyäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minä käytän maskia koska se suojaa muita ihmisiä."
        Onko sun pärstä sellanen että pitää suojata muita ku eivät nää sun hymyäsi?

        Sinä käytät maskia siksi, koska olet tyhmä ja yksinkertainen lammas.
        Tämä saattaa loukata sinua, mutta se on vain valitettavasti totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä maski vähentää virusten ulos menoa esim jos yskäsen maski päällä niin osa vesipisaroista joissa on viruksia jää maskiin. Minä käytän maskia koska se suojaa muita ihmisiä. Jos yskäsen päin naamaasi maski päällä tai ilman, kumpi olisi mielestäsi parempi vaihtoehto?

        https://tokentube.net/v/3469211016/Dr--Sucharit-Bhakdi-–-Maailman-väestönmäärän-vähennys


    • Anonyymi

      Se on se etäisyys...muistat paremmin kun sulla on maski etkä pärski toisten päälle. Normaalia huomavaisuutta. Ja tällä hetkellä suosituskin.
      Teidän kaltaisen takia tässä kärvistellään vielä pitkään ja tauti vaan etenee.

    • Anonyymi

      Sanoisin vielä että tosi epäisänmaallista kun ollaan pahimmassa kriisissä sitten jatkosodan.

    • Anonyymi

      Ikävä palstalle siitä.

    • Anonyymi

      Jumala ei niin tee vaan kutsuu parannukseen.

    • Anonyymi

      En käytä maskia haluan pysyä terveenä.

    • Anonyymi

      Turhia ostoksia ei kannata tehdä ja vielä käyttää jotain vahingollista kuten maskit.
      Vahingollista terveydelle on niin ikään ns. rokotteet eli geeniterapiat.
      Järkyttävän paljon kuolleita ja vammautuneita on nyt julkistettu Israelista ja Portugalistakin. Englannissahan jo ajat sitten 460 kuollutta ja yli 250.000 vammautunutta. Ei ihme, että käyvät kuumana tuolla saarivaltiossa mielenosoituksissakin näitä vastaan.

    • Anonyymi

      Ihan sydäntä lämmittää nähdä maskittomia julkisissa kulkuneuvoissa, kaupoissa ym.
      Ei suomalaisia suotta sanota viranomille kuuliaiseksi kansaksi, jonka vuoksi epidemia ei pääse täällä leviämään kuten muualla maailmassa.

      STM:n kansliapäälikkö ja siten korkein terveysviranomainen Suomessa, valtiotiet.maisteri ja pääministeripuolue SDP:n jäsen Kirsi Varhila jo viime keväänä osoitti kasvomaskit rakenteeltaan hyödyttömiksi ja hengenvaarallisiksi.

      Varhila palautti maanpinnalle kaikki maskia suosittelevat pikkuiset virkamiehet, mutta suurena humanistina ei halunnut tehdä silloin maskin käytöstä rangaistavaa.

      Epidemiatilanne on uusien virusvarianttien vuoksi pahentunut, joten STM:ssä varmaan nyt suunnitellaan hyödyttömien vaarallisten maskien käytön rangaistavuutta.
      Maskien rakennehan on edelleen sama ja STM:n tieteellinen tulos edelleen voimassa.

      Suuri kiitos K. Varhilalle uskollisesta taistelusta kaupallisia maskeja vastaan.
      Kansan ja erityisesti työväenluokan edistykselliset syvät rivit seisovat takanasi maskittomana.

    • Anonyymi

      käsidesiä käytän kun tarjolla kaupassa

      • Anonyymi

        Tapat siis itseltäsi luontaisen vastustuskyvyn, niin olet kohta ongelmissa.


    • Mutta onhan se kiva, kun on sellaanen rätti lärvissä kuitenkin!

      • Anonyymi

        Pidä sinä maskia virusta vastaan. Minä rakennan aidan itikoita vastaan.


    • Anonyymi

      Tämä koskee niitä joilla on maski, ei maskittomia.
      Nyt on osassa Saksaa jopa paikallaan seisoskelu ulkosalla kielletty. Poliisi sakottaa niitä, jotka rikkovat seisoskelukieltoa.

    • Anonyymi

      Se käsien jatkuva desinfiointi ei ole terveellistä, koska se litku sisältää kovia myrkkyjä ja paljon käytettynä myrkyt menee ihon läpi maksan käsiteltäväksi, ihan samalla tavalla kuin viina. Toinen asia on toki se, että myös hyödylliset bakteerit kuolee ja ihon suojaava rasvakerros heikkenee.

      • Anonyymi

        Opiskelin aikoinaan automekaanikoksi ja siihen aikaan (1991) oli aika kovat myrkyt millä pestiin joka päivä kädet puhtaiksi, tai niin puhtaiksi kun saatiin. Oli läpi vuoden kädet rakkuloilla ja pärskyvää nuhaa ihottumaa. Se ala ei sopinut meikeläiselle.


    • Anonyymi

      Jos korona pelottaa, menkää venäjälle.
      Siellä on rajoitukset poistettu, eikä mitään ole tapahtunut.
      Virus kai kuolee rajalla?

      No mutta oikeasti Venäläiset ei oo glopalistien vietävissä, kuten meidän päättäjämme.

    • Anonyymi

      Itsekin ilman kuonokoppaa kulkevana, olen huomannut että lajitoverini katsovat silmiin julkisissa (metro, bussi, juna), nyökkäävät lyhyesti, ja ymmärrämme heti toisiamme.
      Emme ole orjia. Näin jatketaan.

    • Anonyymi

      Kai sitä itsekin voi jossain vaiheessa alkaa maskittomaksi kun ensi viikolla saan rokotteen ja se alkaa vaikuttamaan. Myös tartuntojen suotuisa laskukehitys pitää jatkua.

    • Anonyymi

      Minäpäs olen kasvanut jo niin isoksi, etten pelkää maskeja ja rokotteita, läl läl lää. 😷💉🙂👍

    • Anonyymi

      Käsidesi on myrkkyä sekin ja menee ihon läpi ja kuivattaa vielä sen lisäksi - ei hyvä.
      Maskeista todella vain haittaa.
      Mitä on apua jos piti poistaa ns. korona parissa viikossa ulkomailla?
      Toista vuotta vaan maskit päässä - ei siis mitään apua, eikö totta! Vika on jossain muussa ja nyt tartunnat ovat vain nousseet pahasti injektioitten myötä.
      Miksi siis pitäisi käyttää? Asia tuli todistetuksi ja maskit turhakkeiksi.

    • Anonyymi

      Niin joissain maissa niitä maskeja on käytetty jo useampia vuosia, uutisista niitä on näkynyt.

      Oletteko muuten panneet merkille, että rokotteita ottaneita kannattaa vältellä, heille on puhjennut koronna huolestuttavan usein ja tartuttavat sitä muihin.

      Tällä viikolla peruin minulle järjestetyn rokotusajan, en halua sairastua.

      Mihin yhtäkkiä on kaikki edelliset taudit häivinneet, ei ole lintua eikä sikaa kenelläkään?

      Tosi epämiellyttävää meillä naisilla, katselin kosmetiikka mainoksia netistä, niin kosmetologit ovat vetäneet maskit hienojen meikkiensä päälle, ei oi tietää mitä ovatten myymässä.

      Itse köhin muuten aika vähän, mutta kun se maski on naamalla ollut jonkin aikaa, niin ensin alkaa yskittäminen ja sitten seuraa aivastelu. Eli en saa happea tarpeeksi. Mutta käytän sitä siksi, etten jaksa kuunnella jonkun neurootikon taivastelua. No onneksi siis vain kaupassa käydessä.

      Työpaikalla työnantaja järjestää "palavereja" joissa meitä on aivan liikaa pienessä tilassa. Itse tykkään ettei olisi, sillä helpompi hengittää, kun ei ole niin paljoa hengitysilmaa käyttämässä. Ei meillä tosin ole kenelläkään ollut koronnaa. Eli todellisuus ei aina ole sääntöjä noudattavaa. Kukaan ei uskalla sanoa asiasta mitään. Taloyhtiöiden yhtiökokouksia voidaan pitää etänä, työnantajallakin olisi mahdollisuus sellaiseen, muuta ei tee niin.

      Tiedän yhden paikan lähellä keskustaa jossa myöskään ei tiedetä kahden metrin välimatkoista mitään ja ihmiset sulloutuu ihan liki toisiaan ja toinen samanlainen satsi vastaantulijoita, mutta en käräytä paikkaa. Ihmiset saavat tehdä omanlaisiaan valintoja.

    • Anonyymi

      En käytä maskia koska sairastan astmaa

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1640
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      71
      1313
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1238
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      179
      1045
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      152
      1010
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      882
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      60
      851
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe