Narsistin tunnistaminen

Anonyymi

Helppoa. Seuraa vain ääntä. Kuka istuttaa ennakkoluuloja muiden ajatuksiin? Miksi jollakin on aina niin makeat juorut ja jutut? Ehkä hän lisää niihin paljon makeutusainetta. Mikään ei estä narsistin käyttämättä myös narsisti sanaa mustamaalaukseen. Usein paha onkin vain siinä missä mainitaan ja istuu vain puhujan suussa.

42

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai ehkä toisille vain tapahtuu enemmän asioita kuin toisille? Ehkä he ovatkin empaattisia ja katsovat ympärilleen, tarkkailet enemmän.

      Juoruaminen on rumaa, se on varmasti narsistinen piirre, ei niinkään se, että ympäristöään havainnoivalle ihmiselle tapahtuu paljon enemmän mielenkiintoisia asioita kuin muille.

      Se on vähän sama asia kun kysyisi joltain, "mitä kuuluu?" ja vastaus on aina "ei mitään".
      Tai "mitä olet tänään puuhannut?" , vastaus on "en mitään." Ei taida tarvita olla narsisti, että elää mielenkiintoisempaa elämää kuin "ei mitään" - tyypit.

      • Anonyymi

        Mulle asiat maailmassa ei ole juuri mitään siitä mitä olisi luullut. Meno on tosi kummallista nykyään. Mä en olisi ikinä uskonut että mä voisin päätyä "modernissa" Suomessa kaivamaan syöpää kynnellä jalastani etikan jne kera. Aina vaan käsittämättömämmäksi menee. Mitähän seuraavaksi.


        poiiuui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle asiat maailmassa ei ole juuri mitään siitä mitä olisi luullut. Meno on tosi kummallista nykyään. Mä en olisi ikinä uskonut että mä voisin päätyä "modernissa" Suomessa kaivamaan syöpää kynnellä jalastani etikan jne kera. Aina vaan käsittämättömämmäksi menee. Mitähän seuraavaksi.


        poiiuui

        Samaan aikaan näiden käsittämättömien karmeuksien kanssa ihmetyttää ettei löydy juuri ketään ihmisiä lähinympäristöstä jakamaan mitäänkauniita henkisiä juttuja.


        ppoiuyyuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan näiden käsittämättömien karmeuksien kanssa ihmetyttää ettei löydy juuri ketään ihmisiä lähinympäristöstä jakamaan mitäänkauniita henkisiä juttuja.


        ppoiuyyuuy

        Tämä nyt ei välttis kaikki koske narsismia, m utta emmä sitäkään ymmärrä että joku alkaa vihaamaan minua sentakia, että oon yrittänyt taidejuttuani jakaa kanssaan. En mä osannut mitenkään kuvitella että joku vois semosesta hirveesti suuttua, Luulinkoko aika että täyty olla jokin väärinkäsitys. mutta niin vaan joku suuttu semmosestakin.

        ppoiuuuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nyt ei välttis kaikki koske narsismia, m utta emmä sitäkään ymmärrä että joku alkaa vihaamaan minua sentakia, että oon yrittänyt taidejuttuani jakaa kanssaan. En mä osannut mitenkään kuvitella että joku vois semosesta hirveesti suuttua, Luulinkoko aika että täyty olla jokin väärinkäsitys. mutta niin vaan joku suuttu semmosestakin.

        ppoiuuuyuy

        kaikki on ihan outoa. Kenen kamnssa vois keskustella jotain ihan selkeetä' juttua ?

        ppiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki on ihan outoa. Kenen kamnssa vois keskustella jotain ihan selkeetä' juttua ?

        ppiiuuu

        Äiti ei vissiin halua minun ihan vielä kuolevan. Sain kotiovelleni päivällisen.


        ppiouiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti ei vissiin halua minun ihan vielä kuolevan. Sain kotiovelleni päivällisen.


        ppiouiuuu

        mua kyllästyttää nämä koronajutut kun niin paljon todennäköisemmälle tuntuu syöpäänkin kuoleminen.

        poiouiuu


      • Anonyymi

        Joo ei mutta kun jos ne rasvaiset jutut onkin aina jostain muista henkilöistä. Väritettyä totuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle asiat maailmassa ei ole juuri mitään siitä mitä olisi luullut. Meno on tosi kummallista nykyään. Mä en olisi ikinä uskonut että mä voisin päätyä "modernissa" Suomessa kaivamaan syöpää kynnellä jalastani etikan jne kera. Aina vaan käsittämättömämmäksi menee. Mitähän seuraavaksi.


        poiiuui

        Jos joku on käsittämätöntä on että "poiijuu" isoisän ominaisuudessa kirjoittaa naisukupuolen edustajana...kymmenvuotiaasta tytöstä, aina yli 50 vuotiaisiin naisiin.

        Itsekeskusteluketjun päätteeksi poiijuu saattaa harmitella, ettei kukaan ole vastannut hänen laadukkaaseen ketjuunsa "sivistyneesti".

        Puuttuu älli, että raide johtaa vääjäämättömän varmasti umpikujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti ei vissiin halua minun ihan vielä kuolevan. Sain kotiovelleni päivällisen.


        ppiouiuuu

        "Äiti ei vissiinhalua minun ihan vielä kuolevan. Sain kotiovelleni päivällisen".
        ppiouiuuu.
        - Täytyny olla päivällinen haudan takaa. Vanhempasi nääs poistuivat tuonilmaisiin pitkän elämänsä päätteeksi jo ennen v. 1990.


    • Anonyymi

      Narsistin tunnistamiseen vaaditaan pelisilmää. Pitää olla tarpeeksi lähellä, että näkee kokonaisuuden, mutta kuitenkin niin etäällä ettei mene narsistin pauloihin.

      Itse olen noista kovasti kärsinyt ja pelisilmä on kehittynyt. Huomaan jo varhaisessa vaiheessa kenen seura aiheuttaa ylimääräistä ongelmaa.

      Osan tunnistan jo kuvan perusteella silmistä ja ilmeistä. Silmät tuijottaa ja kasvoissa näkyy tekohymy/näytellyt ilmeet, onnen tunne onnistuneista peleistä tai hätä/epävarmuus.

    • Anonyymi

      En usko että narsistista ihmistä voi pelkästä äänestä tunnistaa, vaikka "äänekkäässä" ihmisessä onkin narsistisia piirteitä, niin maailmassa ei juurikaan olisi narsistin uhreja, mikäli niiden tunnistaminen olisi helppoa. Tai sitten hyvä osa uhreista on itse narsisteja jotka vain väittävät olevansa uhreja.

      Niin tai näin niin narsismi ei ole ihan mustavalkoinen juttu.

      • Anonyymi

        Ei niin. Pidin yhtä henkilöä ensin vain harvinaisen hyvän itsetunnon omaavavana ja rohkeana. Myöhemmin itsekkäänä ja ajattelemattoma. Sittemin egoismi ja muista piittaamattomuus löi yli. Luulee olevansa muiden yläpuolella, ei kuulu tavallisiin ihmisiin. Ei noudata normaaleja käytöstapoja.


    • Anonyymi

      Psykologit puhuvat terveestä narsismista(mikä on esim. omien rajojen laittamista, muille ei:n sanomisen opettelemista, jne.) mikä on syytä erottaa sairaasta narsismista.

      Mielestäni ongelmallinen narsismi on enemmän spektrumi kuin mustavalkoinen joko-tai.

      Moni hankala tyyppi voi vaikuttaa alkuun hyvältä tyypiltä mutta sitten huonot piirteet alkavat tulla ilmi. Persoonan häiriintyneisyys voi olla piilotettu silotellun pintakuoren alle.

      Kannattaa kysyä itseltä miten päädyit hankalan henkilön seuraan ja olisitko voinut ennaltaehkäistä sitä jotenkin.

    • Anonyymi

      Narsistin tunnistaa vasta kun pääsee tarpeeksi lähelle. Ulkopuolisen voi olla hankalaa uskoa ja nähdä millainen ihminen siellä todellisuudessa on. Narsisti nimittäin on ulkokuoreltaan näyttävä, ainakin usein. Monet panostavat paljon ulkonäköön ja urheilevat paljon. Sekä joilkakin on hyvät manipuloinnin taidot ja muutenkin sosiaalisesti lahjakas.

      Kun narsistilla on harha kuvitelmia omasta erinomaisuudestaan ja ajattelee että ansaitsee erityiskohtelua kun on kaikkien yläpuolella. Mutta kun tämmöinen kohtelu ei tapahdu niin ihminen on jatkuvasti riidoissa muiden kanssa kun ei saa sitä ansaitsemaansa erityiskohtelua muilta. Tämä saa egoon kolhuja narsistilla ja hän purkaantuu raivokkaasti. Impulsiiviset raivokohtaukset ovat yleisiä. Ja narsistin tunnistaa myöskin monista katkenneista ystävyyssuhteista joissa hänen kertomuksien mukaan häntä on kohdeltu huonosti ja hän on aina uhrin roolissa. Vaikka todellisuus on usein aivan toinen. Ja jos viettää aikaa narsistisen ihmisen kanssa sen huomaa kyllä kun kuuntelee miten hän kertoilee asioista. Hänen puheessaan ja käytöksessään huomaa, ettei hän arvosta muita pätkääkään. Paitsi leikisti näitä joita manipuloi ja ajattelee hyötyvän heistä jotenkin. Hän puhuu monista ihmisistä aina negatiiviseen sävyyn ja on katkera monille ihmisille. Ja kateellisuus on myös narsismin tunnuspiirteitä saattaa olla kateellinen jos toinen on hyvällä tuulella ja itse ei. Narsistilta puuttuu empatiakyky, jossain tilanteissa todella kylmätunteinen eikä näytä tuntevan mitään. Todella ääripää narsistit nauttivat muiden kärsimyksestä, varsinkin näiden joille ovat kateellisia ja katkeria. Patologinen valehtelu ja manipulointi, selviää ajan kanssa kun kuulee muista ihmisiltä heidän puolen tarinasta.. valehdeltu kaikenlaista. Hänelle pinnalliset asiat ovat tärkeitä raha, koulutus, ulkonäkö ja narsisti hakee näillä itselleen arvoa.

      • Anonyymi

        Mun kehoni vaurioitui täysin jop toisen kerran. Täl kertaa tavallaan vielä kamalampaa. Ei huvita puhua enää juuri kenellekään. Koska en kaipaa mitään emotionaalista vaurioittamista kehon painalaismaisten vaurioiden lisäksi,. Mä en ymmärrä todellakaan useimpien ihmisten käytöstä. Heitä ei yhtäänhaittaa minkään vahingon aiheutuminen.


        ppoiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kehoni vaurioitui täysin jop toisen kerran. Täl kertaa tavallaan vielä kamalampaa. Ei huvita puhua enää juuri kenellekään. Koska en kaipaa mitään emotionaalista vaurioittamista kehon painalaismaisten vaurioiden lisäksi,. Mä en ymmärrä todellakaan useimpien ihmisten käytöstä. Heitä ei yhtäänhaittaa minkään vahingon aiheutuminen.


        ppoiuuyuyu

        Emotionaalöinmen väkivalta kirjaimellisesti tappaa. Olis aika tajuta se edes liian myöhään.


        pouiuyyyuy


      • Anonyymi

        "Narsistin tunnistaa vasta kun pääsee tarpeeksi lähelle. Ulkopuolisen voi olla hankalaa uskoa ja nähdä millainen ihminen siellä todellisuudessa on."

        - Hoviväki on kyllä lähellä, mutta se ei tunnista narsismia.
        Jos riittäisi vain läheisyys niin narsisti paljastuisi, mutta
        näyttelemisen ja naamion taka ei narsistia tunne, ennekuin
        se tekee hovistaan uhreja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Narsistin tunnistaa vasta kun pääsee tarpeeksi lähelle. Ulkopuolisen voi olla hankalaa uskoa ja nähdä millainen ihminen siellä todellisuudessa on."

        - Hoviväki on kyllä lähellä, mutta se ei tunnista narsismia.
        Jos riittäisi vain läheisyys niin narsisti paljastuisi, mutta
        näyttelemisen ja naamion taka ei narsistia tunne, ennekuin
        se tekee hovistaan uhreja.

        Jos on ollut tekemisissä vain tavisten kanssa, ei varmasti tunnistakaan, koska normaali ihminen ei pysty käsittämään, minkälaisia voi olla. Kun on kohdannut ehkä useammankin, kehittyy jonkinlaiset antennit päähän ja sen vain aistii heti, saattaa happi loppua kun tuollainen tulee samaan huoneeseen. Kohtaamisesta seuraa hyvin voimaton olo, kun joutuu koko ajan olemaan varuillaan hälytyskellojen soidessa päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ollut tekemisissä vain tavisten kanssa, ei varmasti tunnistakaan, koska normaali ihminen ei pysty käsittämään, minkälaisia voi olla. Kun on kohdannut ehkä useammankin, kehittyy jonkinlaiset antennit päähän ja sen vain aistii heti, saattaa happi loppua kun tuollainen tulee samaan huoneeseen. Kohtaamisesta seuraa hyvin voimaton olo, kun joutuu koko ajan olemaan varuillaan hälytyskellojen soidessa päässä.

        Joo se on kummallinen ilmiö. Minunkin äiti käyttäyty minulle välillä ihan normaalisti ja sitten hänelle tulee yhtäkkiä semmonen että hän pettää kaiken ja alkaa puhua ihan kauheita ja outoja ja itsekin myöntään ilmiön olevan outo. Kun sanon että "Tämä on aivan kauheaa ja outoa" hän vastaa: "Niin on "


        ppiuuuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se on kummallinen ilmiö. Minunkin äiti käyttäyty minulle välillä ihan normaalisti ja sitten hänelle tulee yhtäkkiä semmonen että hän pettää kaiken ja alkaa puhua ihan kauheita ja outoja ja itsekin myöntään ilmiön olevan outo. Kun sanon että "Tämä on aivan kauheaa ja outoa" hän vastaa: "Niin on "


        ppiuuuyu

        Ja narsisti sanoo aina toisen fyysisiin sairauksiin silleen äkäsen hermostuneen tuhahduksen ettei ne mitään ole ja itseltään tutkituttaa paljon pienemmätkin.

        Tuossa pari päivää sitten kun sain sairaukohtauksen ja painostin äitiä käymään katsomassa miltä näytän naama tulipunaisen turvonneena kydos lahoten silmän alta ja samalla äiti otti valokuvia syövän näköisistä ihostani. No hänen kommenttinsa oli lopulta vakaviin oireisiini: "Joillekin asioille ei vaan voi mitään."


        poiuuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja narsisti sanoo aina toisen fyysisiin sairauksiin silleen äkäsen hermostuneen tuhahduksen ettei ne mitään ole ja itseltään tutkituttaa paljon pienemmätkin.

        Tuossa pari päivää sitten kun sain sairaukohtauksen ja painostin äitiä käymään katsomassa miltä näytän naama tulipunaisen turvonneena kydos lahoten silmän alta ja samalla äiti otti valokuvia syövän näköisistä ihostani. No hänen kommenttinsa oli lopulta vakaviin oireisiini: "Joillekin asioille ei vaan voi mitään."


        poiuuyuyuy

        Kyllä niille oikeesti voi jos todella tahtoo...ei ehkä kaikelle mutta paljon voi voidakin.


        ppiuuyuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niille oikeesti voi jos todella tahtoo...ei ehkä kaikelle mutta paljon voi voidakin.


        ppiuuyuu

        Mua oksettaa kuunnella semmosta. Jos mun lapsella olis mikään hätä sanoisin aina että teen kaikkeni auttaakseni. Jos lapsi sanoo: "Et sä pysty", mä saatan vastasta_: "Pystympäs".


        ppiuyyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua oksettaa kuunnella semmosta. Jos mun lapsella olis mikään hätä sanoisin aina että teen kaikkeni auttaakseni. Jos lapsi sanoo: "Et sä pysty", mä saatan vastasta_: "Pystympäs".


        ppiuyyyuy

        Ehkä musta on siksi tullut tämmönen "itsehoitokotilääkäri", oon vaikka mitä sairauksia hoidellut itse elämäni aikana kymmeniä. Syöpäleikkauksessa tuli raja vastaan, sitä mä en osaa, vaikka täytyy myöntää että välähti mielessä sekin, että kumpa mulla olis semmonen syövänleikkausväline, mutta en mä nyt tosissaan sentään semmoiseen ryhtyisi.

        Ja toisaalta isäni on lapsesta asti sanonut, että pitääkö mut viedä lääkäriin, jos olen pikkusenkaan suuttunut tai yrittänyt vastustaa hänen juttujaan. Niin, sitten ei ole koskaan suuttunut, ettei vielä lääkäriin turhaa.


        ppiuuuyyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä musta on siksi tullut tämmönen "itsehoitokotilääkäri", oon vaikka mitä sairauksia hoidellut itse elämäni aikana kymmeniä. Syöpäleikkauksessa tuli raja vastaan, sitä mä en osaa, vaikka täytyy myöntää että välähti mielessä sekin, että kumpa mulla olis semmonen syövänleikkausväline, mutta en mä nyt tosissaan sentään semmoiseen ryhtyisi.

        Ja toisaalta isäni on lapsesta asti sanonut, että pitääkö mut viedä lääkäriin, jos olen pikkusenkaan suuttunut tai yrittänyt vastustaa hänen juttujaan. Niin, sitten ei ole koskaan suuttunut, ettei vielä lääkäriin turhaa.


        ppiuuuyyyy

        Narsisti saattaa uhrinsa semmoiseen tilaan että uhri on ikäänkuin energeettisesti irti omast a kehostaan ja sen ihan tuntee fyysisesti kuinka se kaikki tajunnan energia virtaa sille narsistille...


        ppoiuiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti saattaa uhrinsa semmoiseen tilaan että uhri on ikäänkuin energeettisesti irti omast a kehostaan ja sen ihan tuntee fyysisesti kuinka se kaikki tajunnan energia virtaa sille narsistille...


        ppoiuiuuuu

        Narsistillw oikea sairaus on vaan semmonen joka on hänen omassa kehossaan..., toisen sairaus ei ole vakava ennenkuin kuolema kolkuttaa, sit kohautetaan olkapäitään ettei asialle voi mitään...


        poiuu7uy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistillw oikea sairaus on vaan semmonen joka on hänen omassa kehossaan..., toisen sairaus ei ole vakava ennenkuin kuolema kolkuttaa, sit kohautetaan olkapäitään ettei asialle voi mitään...


        poiuu7uy

        toi sitä edellispäiväinen sairauskohtauskin, äiti vaan totes ettei ole mikään tavallinen terveysongelma ja häippäs...
        mulla onollut siitä sinisyyttä ja vaika mitä heräsin syks yö siihen kun ei pulssia saanut tuntumaan mistään, no nyt tuntuu, , jos naputin tätä tietokonettakaan tuli sormenpää tumman mustans siniseksi....ei nyt enää paljoa...vähän vielkin

        Äiti vaan tokas, että voiko vielä seuraavana yönä kuolla samaan, arvelin että ei, mutta kohtaus toistui, viime yönä oli ihan ok...


        ppoiuuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toi sitä edellispäiväinen sairauskohtauskin, äiti vaan totes ettei ole mikään tavallinen terveysongelma ja häippäs...
        mulla onollut siitä sinisyyttä ja vaika mitä heräsin syks yö siihen kun ei pulssia saanut tuntumaan mistään, no nyt tuntuu, , jos naputin tätä tietokonettakaan tuli sormenpää tumman mustans siniseksi....ei nyt enää paljoa...vähän vielkin

        Äiti vaan tokas, että voiko vielä seuraavana yönä kuolla samaan, arvelin että ei, mutta kohtaus toistui, viime yönä oli ihan ok...


        ppoiuuuuy

        mut niin en viitti ihan kauheesti antaa enää asioitani äidin käsiin nyt, kun tuntuu vähän siltä että se vois nopeuttaa tästä maailmasta poistumista turhaa, jos äidin ideointia toteuttaa sokeesti.


        ppiiuuuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mut niin en viitti ihan kauheesti antaa enää asioitani äidin käsiin nyt, kun tuntuu vähän siltä että se vois nopeuttaa tästä maailmasta poistumista turhaa, jos äidin ideointia toteuttaa sokeesti.


        ppiiuuuy

        Isällekin jos ilmoittaa vakavia oireta vastaus on tyypilinen : "Sä et tiedä mitään !" ja luurin sulku.


        ppiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isällekin jos ilmoittaa vakavia oireta vastaus on tyypilinen : "Sä et tiedä mitään !" ja luurin sulku.


        ppiiuu

        nää viime aikojen kokemukset vanhemmistani alkaa olla jo pohjanoteeraus.


        poiuyuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nää viime aikojen kokemukset vanhemmistani alkaa olla jo pohjanoteeraus.


        poiuyuyy

        mä enoo huomannu siis omaa kehooni ollenkaan 8 vuoteen. muistan kyllä että valokuvissa oli ruma pieni patti silmäkulmassa, mutta en tullut tutkineeksi mikä se on, nyt jännittää onko se joku hoidettavissa oleva patti vielä vai ettei sekin ole kehittynyt vuosien kuluessa syöväksi,


        ppioiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä enoo huomannu siis omaa kehooni ollenkaan 8 vuoteen. muistan kyllä että valokuvissa oli ruma pieni patti silmäkulmassa, mutta en tullut tutkineeksi mikä se on, nyt jännittää onko se joku hoidettavissa oleva patti vielä vai ettei sekin ole kehittynyt vuosien kuluessa syöväksi,


        ppioiuu

        mä en nyt kuuntele ketään ja vastoin tahtoaankin alan yrittää hoitaa sairauksiani.


        poiuuyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en nyt kuuntele ketään ja vastoin tahtoaankin alan yrittää hoitaa sairauksiani.


        poiuuyy

        Eihän he siitä tykkäää jos mä alan yrittää keskittyä hoitamaan sairauksiani, se huomiohan ja energiahan on sitten pois heiltä...
        Mutta teen niin, koska muuten varmalla kuolen ennenaikaisesti...


        ppiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän he siitä tykkäää jos mä alan yrittää keskittyä hoitamaan sairauksiani, se huomiohan ja energiahan on sitten pois heiltä...
        Mutta teen niin, koska muuten varmalla kuolen ennenaikaisesti...


        ppiiuiuu

        täs on vvaan se kun on niin paljo vaivoja pitää itse yrittää vähän avustaa lääkäriä, ku muuten joutuis käymään niin monta kertaa lääkärissä ettei jaksa. niin montaa kertaa..


        popiiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täs on vvaan se kun on niin paljo vaivoja pitää itse yrittää vähän avustaa lääkäriä, ku muuten joutuis käymään niin monta kertaa lääkärissä ettei jaksa. niin montaa kertaa..


        popiiuu

        eli oon nyt kiireinenk,un kokeilen mitkä kaikki vaivat alkaa parenemaan itsehoidalla ja jäljelle jäävät sitten lääkärille...


        ppooiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli oon nyt kiireinenk,un kokeilen mitkä kaikki vaivat alkaa parenemaan itsehoidalla ja jäljelle jäävät sitten lääkärille...


        ppooiii

        Minun sairauksia ei välttis tajuu koska oon yllättävän hyvän näkönen vaikka olis 30 sairautta.


        ppoiiuiuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun sairauksia ei välttis tajuu koska oon yllättävän hyvän näkönen vaikka olis 30 sairautta.


        ppoiiuiuu

        Rukoilen Jumalaa että tässä olis vielä joku onni onnettomuudessa. Oon kuvitellut, että jos vaikka toi hirvee sairauskohtaus käynnistäis jotain paranemista kun kehon on pakko reagoida..-


        ppoiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilen Jumalaa että tässä olis vielä joku onni onnettomuudessa. Oon kuvitellut, että jos vaikka toi hirvee sairauskohtaus käynnistäis jotain paranemista kun kehon on pakko reagoida..-


        ppoiuuu

        mutta nyt on tullut ilmi tää että olen saanut kummallisen yliherkkyyreaktion muustakin kuin lääkärin aineesta ja mielenkiintoisesti rajusti reagoi sama silmän alus. ...

        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta nyt on tullut ilmi tää että olen saanut kummallisen yliherkkyyreaktion muustakin kuin lääkärin aineesta ja mielenkiintoisesti rajusti reagoi sama silmän alus. ...

        ppoiiuuu

        Ne on ihan hölmöjä jotka juulee ettei tommosta reaktiota voisi itse tietää. Tottakai voi tietää, sitä ei mitenkään voi olla tietämättä jos turpoo ja tulee siniseksi ja punaiseksi ja sydän melkeen pysähtyy ja vaika mitä...ja kai mun äitikin sen näki kun pakotin iltamyöhään tuleen kattoon miltä näytän..

        popiuuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on ihan hölmöjä jotka juulee ettei tommosta reaktiota voisi itse tietää. Tottakai voi tietää, sitä ei mitenkään voi olla tietämättä jos turpoo ja tulee siniseksi ja punaiseksi ja sydän melkeen pysähtyy ja vaika mitä...ja kai mun äitikin sen näki kun pakotin iltamyöhään tuleen kattoon miltä näytän..

        popiuuuu

        höh..näytän viikossa 7 vuotta vanhemmalle ku turposin niinkauheesti että nahka venahti...


        poiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        höh..näytän viikossa 7 vuotta vanhemmalle ku turposin niinkauheesti että nahka venahti...


        poiuuu

        Google ja Youtube tietää vissiin kaiken mutta se ei mua haittaa kun ne on niin hyviä kavereita, yhtäkkiä alettiin mainostaa minulle aihetta sinä tarvitset parantumista.


        ppioiiuiuiuiu


    • Anonyymi

      Muista tappaa itsesi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe