Nykyään politiikka on mennyt sellaiseksi että melkee mitä tahansa sanoo, niin pölhöpopulisti hyökkää pusikosta ja huutaa: Venäjän trolli tai naisvihaaja. Eikö niillä oikeasti ole mitään muuta?
Pölhöpopulistit eivät osaa muuta kuin hokea tuota pietarin trolli olkiukkoa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Populismi on sitä että älykäs ihminen ilmaisee asiat rahvaanomaisesti. Pölhöpopulismi on sitä kun ei oikeasti tiedä mistään mitään.
- Anonyymi
Persuja harmittaa kun totuus paljastuu. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Tuosta lähinnä sekoilua muistuttavasta aloituksestako sait irti jotain totuutta ja paljastumisia ?
- Anonyymi
No miten sä uskallat tehdä mitään, jos meillä on kerran Putinin erikoisjoukot tukena? Etkö huomaa mitään ristiriitaa sun väitteessä?
- Anonyymi
Niin, mutta eikö sulla ole mitään muuta agendaa? Politiikka on tuhat muutakin asiaa
- Anonyymi
Minä olen Lutherilainen ja armeijan käynyt jääkäri. En puhu venäjää enkä ole koskaan edes käynyt venäjällä
- Anonyymi
Pölhöpopulismia on myös niputtaa kaikki Keskustan ja Kokoomuksen päätökset Persujen päätöksiks
- Anonyymi
ne tykkää maatuskoista 😂😂😂
Maa-tuska. Hallitus aiheuttaa maalle tuskaa, minkä takia he ja kannattajat pitävät maatuskoista ja hokevat "Venäjän trolli." : )
Olen ihmetellyt samaa.
Onhan niillä tietty haalistunut natsikorttinsa ja muutama nolo iskulause, mutta perustelut puuttuvat aina.- Anonyymi
Minäkin olen aivan asiallisesti kritisoinut kassatyttö Marinin ja viherhörhö Ohisalon tekemisiä...
Ja heti on tullut vastaukseksi syytös naisvihasta. Todella outoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155