Mitähän ajattelisit jos

Anonyymi

Lähettäisin sinulle viestiä..?

124

1330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita... Kyllä sydän läpättäs ja olisin niin onnellinen rakas... ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Laita vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vaan

juu juu nopeaa vaan hehee

• Anonyymi

Sydän jyskyttäisi onnesta, hymy nousisi naamalle eikä varmaan sammuisi koskaan, olisin onnesta sekaisin enkä nukahtaisi ihan heti. Sellaista jotain jos hän laittaisi mulle.

• Anonyymi

Hymyilisitkö jos teen temput.

• Anonyymi

Äh siis itkisin onnesta. korjaus

• Anonyymi

Järkeä ja tunnetta?

• Anonyymi

Ajattelisin, että vihdoinkin.

• Anonyymi

Pyörtyisin ensin ja siitä toivuttuani pommittaisin takaisin jatkuvalla syötöllä.

• Anonyymi

Ajattelisin että kestipä kauan.

• Anonyymi

Tämän takia viestiä ei laiteta, jos on mennyt jo pitkä aika. Se vain lähinnä ärsyttää toista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän takia viestiä ei laiteta, jos on mennyt jo pitkä aika. Se vain lähinnä ärsyttää toista.

No ei se nyt ihan noinkaan mene. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se nyt ihan noinkaan mene. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sivusta.

Ei muuten ole. Siinä tapauksessa jos haluaa nolata ittensä niin laittakaa vaan.

• Anonyymi

Tiedäthän että ajattelisin lisää..

• Anonyymi

se olisi elämäni tähän asti onnellisen hetki 💗

• Anonyymi

Että mitähän v****a se on vailla?

• Anonyymi

Tämä on varmaan se realistisin vaihtoehto.

• Anonyymi

Sama 😐

• Anonyymi

Booty call. Sitä ajattelisin.

• Anonyymi

Mä en voi laittaa viestiä, koska olen hylkiö. Nainen pitäisi mielenvikaisena jos laittaisin. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Sulla ei ole puhelinta se on hamees alla.

• Anonyymi

No onhan sulla aika rankat systeemit ja elämäntavat ollutkin, mutta et kuitenkaan hylkiö ole. Sinua enemmänkin pelätään jostain syystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei ole puhelinta se on hamees alla.

Ootko sinnekin kurkkinu, voi voi pientä, oot jääny lapsena vaille jotain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sinnekin kurkkinu, voi voi pientä, oot jääny lapsena vaille jotain!

Varmaankin. Mitä vaille sä oot jäänyt. Käytöstapoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin. Mitä vaille sä oot jäänyt. Käytöstapoja?

Että jaa häh? Nyt en ymmärrä, kuin? Selitä , ole hyvä!

• Anonyymi

Olisi kiva saada viestiä häneltä milloin vain! Mutta toki ehkä riippuu viestin sisällöstä aika pitkälti kuinka reagoisin tähän aikaan. Hyvin mahdollista että lukisin ja jatkaisin unia hymyillen ja vastaisin takaisin 🥰
      Miehelle !!

• Anonyymi

Selviää kun lähetät.

• Anonyymi

Sun avo pillus ei taitaisi tykätä.

• Anonyymi

On kyllä outoa puhua tunteista ja samaan hengen vetoon "kun kun olen tavallaan nyt varattu" sick. Pitäisit edes omana tietonasi sikailusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä outoa puhua tunteista ja samaan hengen vetoon "kun kun olen tavallaan nyt varattu" sick. Pitäisit edes omana tietonasi sikailusi

Nöf Nöf 🐷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elähän sinä ite sikaile, possupoika, katos kun ihminen jokahinen on iha yksilö eikä kenenkään toisen omaisuutta, eli ei ole mikään VARATTU yhtää kelleen. Omaehtoisesti voi olla suhteessa mut varattuja ovat vaan esineet ja asiat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elähän sinä ite sikaile, possupoika, katos kun ihminen jokahinen on iha yksilö eikä kenenkään toisen omaisuutta, eli ei ole mikään VARATTU yhtää kelleen. Omaehtoisesti voi olla suhteessa mut varattuja ovat vaan esineet ja asiat!

On olemassa moraalisääntöjä. Kukaan ei tosiaankaan omista ketään.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei tule tapahtumaan.

• Anonyymi

Ajattelisin, että olet varmaankin tulossa luokseni yökylään.

• Anonyymi

Saanko tulla..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko tulla..?

Hän saa tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän saa tulla.

Vaan ku ei tule, eiole mitenkään soveliasta, mietippä omia juurias jne....... Et ole todellinen. Jätä nuo höpö puheet, alkavat tuntua pahalta... Ps. Tiedän Who are you.

• Anonyymi

Että voisko joku tuoda mulle tilauksesta karkkipussin. Tekis niin mieli.

• Anonyymi

Se tuntuisi mukavalta.

• Anonyymi

Ilahtuisin vaikka en sitä sinulle kertoisikaan... ainakaan heti..

• Anonyymi

Kyllä minulle voi viestiä laittaa. T Otmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minulle voi viestiä laittaa. T Otmi

Mihin Vappuviestit laitetaan 😄?

• Anonyymi

Laita vaan viestiä hänelle, sitten näet, millä mielellä hän on.

• Anonyymi

Laitahan tulemaan. Täällä odottelen..

• Anonyymi

Vastahan sä /hän laittoi😂 pari hassua viikkoa, mutta onko mitään järkeä? On vaan parempi unohtaa kaikki tapahtunut, kesä tulee.

• Ilahtuisin, jos saisin viestiä eräältä naiselta. Vaikka samalla ahdistun, koska se ruokkisi lisää toivotonta ihastumistani toivottomassa tilanteessa.

Toinen puoli minusta haluaa oppia tuntemaan hänet päästä varpaisiin ja toinen puoli, se perheeseeni sitoutunut puoli ahdistuu näistä tunteista. Koska järkeni sanoo ei, tunteeni sanoo, joo.

• Anonyymi

Pitäähän tunteita purkaa, mutta oot jo aika kauan moukunut tämän mustuutta sielussaan kantavan selkeästi heteronaisen perään. Olet vasta herännyt näihin bi-tunteisiisi eikä sulla ole edes kokemusta naisen kanssa olosta. Yritäpä etsiä himosi kohde avoimesti lesboista tai bi-naisista, niin mahdollisuutesi päästä kokeilemaan ihan oikeasti kasvaa huomattavasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän tunteita purkaa, mutta oot jo aika kauan moukunut tämän mustuutta sielussaan kantavan selkeästi heteronaisen perään. Olet vasta herännyt näihin bi-tunteisiisi eikä sulla ole edes kokemusta naisen kanssa olosta. Yritäpä etsiä himosi kohde avoimesti lesboista tai bi-naisista, niin mahdollisuutesi päästä kokeilemaan ihan oikeasti kasvaa huomattavasti.

En nyt vasta kun jo 30 ikäisenä. 15 vuotta sitten. Mut joo. Sano joku taikasana miten tämä hetero unohdetaan?

Mä kun en ihastu seksuaalisen suuntautumisen mukaan, vaan ihmiseen joka herättää ne tuteet.

Ja kyllä himo on olemassa jo nyt ihan oikeasti. Ei se tästä voi enää isommaksi kasvaa tai minusta jää jäljelle pelkkää tuhkaa. 😂

• SheHe kirjoitti:

En nyt vasta kun jo 30 ikäisenä. 15 vuotta sitten. Mut joo. Sano joku taikasana miten tämä hetero unohdetaan?

Mä kun en ihastu seksuaalisen suuntautumisen mukaan, vaan ihmiseen joka herättää ne tuteet.

Ja kyllä himo on olemassa jo nyt ihan oikeasti. Ei se tästä voi enää isommaksi kasvaa tai minusta jää jäljelle pelkkää tuhkaa. 😂

Oli tilaisuus jo n. 15 vuotta sitten, mutta olin silloinkin varattu. Pettäminen taas tuntuu kusipäitten hommalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja en henkilökohtaisesti pidä ongelmana kokemuksen puutetta tässä asiassa. Luonto ajaa tikanpojan puuhun, enkä epäile hetkeäkään ettenkö tietäis mitä tehdä ja miten toimia.

Nainen on karttana selkeempi, kun mies. Luonteena voikin olla haastavampi.

• Heh, joko vuosi on mennyt? Menee helposti muutama lisääkin, ei tää tunnu helpottuvan. 🙉🙈

• Hokema, en jaksa oikoa enkä selventää. On kumpulaisia, lillejä mitä nyt kulloinkin. :)

• Anonyymi

Ala mun salarakkaaksi ❤

• Vastaisin, ja se mitä siinä vastauksessa sanoisin, riippuu siitä kuka sen viestin lähetti.

• Anonyymi

Seuraavaan aloitukseen voisi sitten kerätä tulokset. Kuinka moni lähetti/sai viestin ?

• Anonyymi

Ei kukaan ja ralli jatkuu 😂

• Anonyymi

Ihan vapaasti kannattaa laittaa. Kysellä tai ilmoittaa jostain mutta kuitenkin tunnistettavasti.
      Linkit eivät saa vastakaikua, siihen halpaan en lähde.

• Anonyymi

Kaks vaihtoehtoa. Yhden osalta viestit menee estettyihin, joten en ajattelisi mitään. Muiden osalta miettisin että aikun ihana että lähettelee viestiä ja vastaisin jotain.

• Anonyymi

Mitäpä sitä ajattelemaan, kun et viestiä kuitenkaan laita.

• Anonyymi

Niin. Ei kuulu palstan tapoihin.

• Anonyymi

Enkö ole antanut ymmärtää että olis toivottua, että tykkään ja en unohda. Tikusta asiaa ja viesti tänne😍

• Anonyymi

Tein jo niin! Aika kylmä olit...

• Anonyymi

Kohteesi ei ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohteesi ei ymmärrä.

Se EI halua. Mikä siinä on niin vaikeaa?

• Anonyymi

Olisihan se jo aika, emmeköhän me ole tässä jo samalla kartalla.

• Anonyymi

Kertoisin sen vastausviestissä.

• Anonyymi

Pitäisin siitä, eli laita tulemaan vaan

• Anonyymi

Ilahtuisin tietenkin. Mieluiten tietysti vielä saisin henkilökohtaisen viestin, sen sijaan, että juttelisin. niitä näitä. Ei toki yleisissäkåän aiheissa ole mitään pahaa. S

• Anonyymi

Annas vähän tunnisteita tuon kirjaimen lisäksi?

• Anonyymi

Ei ole S, teenpä taasen yhden rikosilmoituksen, jos tämä naapurien kiusaaminen ei lopu. Kai sut pitää hommata sinne kotipuoleen, ei vieraassa maassa voi kohdella suomalaisia noin. Olet pahin ihminen mikä tiedetään. Ap. = O.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole S, teenpä taasen yhden rikosilmoituksen, jos tämä naapurien kiusaaminen ei lopu. Kai sut pitää hommata sinne kotipuoleen, ei vieraassa maassa voi kohdella suomalaisia noin. Olet pahin ihminen mikä tiedetään. Ap. = O.

Et ole ap. Esitätkö useinkin eri ketjuissa aloittajaa?

• Anonyymi

Oi että , laittakaa kaikki ihmiset mulle tänne heti viestiä! Ilahdun kovasti!

Numero on salainen, mutta sehän on ihan pikkueste vaan

• Anonyymi

Kyllähän nyt johtajalla numero on, vai mite se oli kaa?

• Anonyymi

Älä lähetä.

• Anonyymi

Miksi noin?

• Anonyymi

Lähetän tiedät sen

• Anonyymi

Sehän olisi jo lähestulkoon jumalallinen väliintulo, tai ainakin henkimaailman hommia.

• Anonyymi

Ilahtuisin.. vaikka nytkin voisi lähettää kun olen vielä hereillä ;)

• Anonyymi

Ihana laulun täti voisi laittaa minulle viestiä ;)

• Anonyymi

Yhtä tätiä olenkin tässä kuunnellut,)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä tätiä olenkin tässä kuunnellut,)

Hyiss....

• Anonyymi

Älyttömän mukavalta.

• Anonyymi

Ajattelisin, että mitähän palveluksia nyt ollaan vailla.

• Anonyymi

☝️

• Anonyymi

Tuntuis tässä kohtaa ainoastaan pilkanteolta.

• Anonyymi

Kuulostaa ikävältä.

• Anonyymi

Iloinen yllätys olisi :)

• Anonyymi

Ei kiitos.

• Anonyymi

Miksi noin?

• Anonyymi

Roikkuja menneestä joten ei kiitos edelleen

• Anonyymi

Vastaisin siihen jos tietäisin keneltä on.

• Anonyymi

Lähetä ja katsotaan mitä tapahtuu

• Anonyymi

Olen sitä odottanut, sieluni silmin kuvitellut, jo päiviä. Yllättyisin satumaisesti. Vastaisin heti.

• Anonyymi

Ei varmaan uskaltais, toisaalta jos varattu on. Miten sitten on

• Anonyymi

En mä varatulle viestiä lähettäis. Ellei ole jotenkin valmiiksi tuttu pidemmältä ajalta.

• Anonyymi

Maailman seitsemäs ihme tapahtuisi :D

• Anonyymi

Pitää siis laittaa puhelin päälle...

• Anonyymi

Joo täällä odotellaan! ja valmiina ollaan :D

• Anonyymi

En usko että on numeroa, miten vois

• Anonyymi

Tietäisin että välittäisit... ❤️

• Anonyymi

Ihana E naikkonen voisi lähettää viestiä vaikka facessa

• Anonyymi

Ei taida tietää kelle lähettää ...

• Anonyymi

Jysähtäisi

• Anonyymi

No niinpä.

• Anonyymi

💨💩

• Anonyymi

Ajattelisin, että sehän kesti pitkään. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

• Anonyymi

Lähetä❤❤❤ ihan yhdenyekevää mitä, mutta edes jotain!

• Anonyymi

Täällä olette niin mukavia ja toivotte viestiä mutta samakin ihminen muuttuu jääpuikkohirviökksi jos oikeasti laittaa.. En suosittele pelkän palstan perusteella kokeilemaan.

• Anonyymi

Itse en laita enkä myöskään halua viestiä. Kaikki tarpeellinen on jo tullut selväksi.

• Anonyymi

Tylyä

• Anonyymi

Ajattelisin että aloitus ei ollut sulta eikä mulle. Ei ole viestiä tullut.

• Anonyymi

Sano sinä

Oikea osoite

Neurologi ?
        Urologi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sinä

Oikea osoite

Neurologi ?
        Urologi?

Ihan rehellinen duunari on hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sinä

Oikea osoite

Neurologi ?
        Urologi?

Olen haudankaivaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan rehellinen duunari on hän.

Minkä alan?

• Anonyymi

En usko että uskaltais tai että numeroa löytyis.. tietty yllätys olis mieletön

• Anonyymi

Mitään muuta kuin seksiviestejä tullu😭

• Anonyymi

Sika se jouluna paistetaan.

• Anonyymi

Sehän riippuu siitä, mitä viestissä lukisi. Me ollaan viestitelty, niin se ei vielä tarkoita mitään. Meidön tapauksessa sen viestin pitäisi olla aika suora, jotta toinen ymmärtäisi sen aloitteeksi. Pelkkä moi ei tarkoittais mitään. Ja muissakin viesteissä olisi iso riski, että toinen luulisi, että ne on läppää. Siksi paras olisi kommunikoida kasvokkain.

• Anonyymi

Vaikka tulisi täysin tyhjä viesti sekoaisin. Saisit yllättyä todella paljon, että olen ihaillut sinua, ennenkö edes aavistusta...

• Anonyymi

Ihmeiden aika ei sittenkään ole ohi

• Anonyymi

Kyllähän se lämmittäisi mieltä että sydäntä.. näin illan hämärtyessä ✨🔥

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      89
      3544
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3093
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      56
      3044
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2865
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2690
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2687
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      61
      2424
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2271
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2128
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    Aihe