Lähettäisin sinulle viestiä..?
Mitähän ajattelisit jos
124
1330
Vastaukset
- Anonyymi
Laita... Kyllä sydän läpättäs ja olisin niin onnellinen rakas... ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Laita vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaan
juu juu nopeaa vaan hehee
- Anonyymi
Sydän jyskyttäisi onnesta, hymy nousisi naamalle eikä varmaan sammuisi koskaan, olisin onnesta sekaisin enkä nukahtaisi ihan heti. Sellaista jotain jos hän laittaisi mulle.
- Anonyymi
Hymyilisitkö jos teen temput.
- Anonyymi
Äh siis itkisin onnesta. korjaus
- Anonyymi
Järkeä ja tunnetta?
- Anonyymi
Ajattelisin, että vihdoinkin.
- Anonyymi
Pyörtyisin ensin ja siitä toivuttuani pommittaisin takaisin jatkuvalla syötöllä.
- Anonyymi
Ajattelisin että kestipä kauan.
- Anonyymi
Tämän takia viestiä ei laiteta, jos on mennyt jo pitkä aika. Se vain lähinnä ärsyttää toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia viestiä ei laiteta, jos on mennyt jo pitkä aika. Se vain lähinnä ärsyttää toista.
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Sivusta.
Ei muuten ole. Siinä tapauksessa jos haluaa nolata ittensä niin laittakaa vaan.
- Anonyymi
Tiedäthän että ajattelisin lisää..
- Anonyymi
se olisi elämäni tähän asti onnellisen hetki 💗
- Anonyymi
Että mitähän v****a se on vailla?
- Anonyymi
Tämä on varmaan se realistisin vaihtoehto.
- Anonyymi
Sama 😐
- Anonyymi
Booty call. Sitä ajattelisin.
- Anonyymi
Mä en voi laittaa viestiä, koska olen hylkiö. Nainen pitäisi mielenvikaisena jos laittaisin. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Sulla ei ole puhelinta se on hamees alla.
- Anonyymi
No onhan sulla aika rankat systeemit ja elämäntavat ollutkin, mutta et kuitenkaan hylkiö ole. Sinua enemmänkin pelätään jostain syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei ole puhelinta se on hamees alla.
Ootko sinnekin kurkkinu, voi voi pientä, oot jääny lapsena vaille jotain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sinnekin kurkkinu, voi voi pientä, oot jääny lapsena vaille jotain!
Varmaankin. Mitä vaille sä oot jäänyt. Käytöstapoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin. Mitä vaille sä oot jäänyt. Käytöstapoja?
Että jaa häh? Nyt en ymmärrä, kuin? Selitä , ole hyvä!
- Anonyymi
Olisi kiva saada viestiä häneltä milloin vain! Mutta toki ehkä riippuu viestin sisällöstä aika pitkälti kuinka reagoisin tähän aikaan. Hyvin mahdollista että lukisin ja jatkaisin unia hymyillen ja vastaisin takaisin 🥰
Miehelle !! - Anonyymi
Selviää kun lähetät.
- Anonyymi
Sun avo pillus ei taitaisi tykätä.
- Anonyymi
On kyllä outoa puhua tunteista ja samaan hengen vetoon "kun kun olen tavallaan nyt varattu" sick. Pitäisit edes omana tietonasi sikailusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä outoa puhua tunteista ja samaan hengen vetoon "kun kun olen tavallaan nyt varattu" sick. Pitäisit edes omana tietonasi sikailusi
Nöf Nöf 🐷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elähän sinä ite sikaile, possupoika, katos kun ihminen jokahinen on iha yksilö eikä kenenkään toisen omaisuutta, eli ei ole mikään VARATTU yhtää kelleen. Omaehtoisesti voi olla suhteessa mut varattuja ovat vaan esineet ja asiat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elähän sinä ite sikaile, possupoika, katos kun ihminen jokahinen on iha yksilö eikä kenenkään toisen omaisuutta, eli ei ole mikään VARATTU yhtää kelleen. Omaehtoisesti voi olla suhteessa mut varattuja ovat vaan esineet ja asiat!
On olemassa moraalisääntöjä. Kukaan ei tosiaankaan omista ketään.
- Anonyymi
Zekkaisin mieleni https://www.miele.fi/c/miele-osto-opas-poelynimurit-2232.htm
- Anonyymi
Ei tule tapahtumaan.
- Anonyymi
Ajattelisin, että olet varmaankin tulossa luokseni yökylään.
- Anonyymi
Saanko tulla..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko tulla..?
Hän saa tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän saa tulla.
Vaan ku ei tule, eiole mitenkään soveliasta, mietippä omia juurias jne....... Et ole todellinen. Jätä nuo höpö puheet, alkavat tuntua pahalta... Ps. Tiedän Who are you.
- Anonyymi
Että voisko joku tuoda mulle tilauksesta karkkipussin. Tekis niin mieli.
- Anonyymi
Se tuntuisi mukavalta.
- Anonyymi
Ilahtuisin vaikka en sitä sinulle kertoisikaan... ainakaan heti..
- Anonyymi
Kyllä minulle voi viestiä laittaa. T Otmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulle voi viestiä laittaa. T Otmi
Mihin Vappuviestit laitetaan 😄?
- Anonyymi
Laita vaan viestiä hänelle, sitten näet, millä mielellä hän on.
- Anonyymi
Laitahan tulemaan. Täällä odottelen..
- Anonyymi
Vastahan sä /hän laittoi😂 pari hassua viikkoa, mutta onko mitään järkeä? On vaan parempi unohtaa kaikki tapahtunut, kesä tulee.
Ilahtuisin, jos saisin viestiä eräältä naiselta. Vaikka samalla ahdistun, koska se ruokkisi lisää toivotonta ihastumistani toivottomassa tilanteessa.
Toinen puoli minusta haluaa oppia tuntemaan hänet päästä varpaisiin ja toinen puoli, se perheeseeni sitoutunut puoli ahdistuu näistä tunteista. Koska järkeni sanoo ei, tunteeni sanoo, joo.- Anonyymi
Pitäähän tunteita purkaa, mutta oot jo aika kauan moukunut tämän mustuutta sielussaan kantavan selkeästi heteronaisen perään. Olet vasta herännyt näihin bi-tunteisiisi eikä sulla ole edes kokemusta naisen kanssa olosta. Yritäpä etsiä himosi kohde avoimesti lesboista tai bi-naisista, niin mahdollisuutesi päästä kokeilemaan ihan oikeasti kasvaa huomattavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän tunteita purkaa, mutta oot jo aika kauan moukunut tämän mustuutta sielussaan kantavan selkeästi heteronaisen perään. Olet vasta herännyt näihin bi-tunteisiisi eikä sulla ole edes kokemusta naisen kanssa olosta. Yritäpä etsiä himosi kohde avoimesti lesboista tai bi-naisista, niin mahdollisuutesi päästä kokeilemaan ihan oikeasti kasvaa huomattavasti.
En nyt vasta kun jo 30 ikäisenä. 15 vuotta sitten. Mut joo. Sano joku taikasana miten tämä hetero unohdetaan?
Mä kun en ihastu seksuaalisen suuntautumisen mukaan, vaan ihmiseen joka herättää ne tuteet.
Ja kyllä himo on olemassa jo nyt ihan oikeasti. Ei se tästä voi enää isommaksi kasvaa tai minusta jää jäljelle pelkkää tuhkaa. 😂SheHe kirjoitti:
En nyt vasta kun jo 30 ikäisenä. 15 vuotta sitten. Mut joo. Sano joku taikasana miten tämä hetero unohdetaan?
Mä kun en ihastu seksuaalisen suuntautumisen mukaan, vaan ihmiseen joka herättää ne tuteet.
Ja kyllä himo on olemassa jo nyt ihan oikeasti. Ei se tästä voi enää isommaksi kasvaa tai minusta jää jäljelle pelkkää tuhkaa. 😂Oli tilaisuus jo n. 15 vuotta sitten, mutta olin silloinkin varattu. Pettäminen taas tuntuu kusipäitten hommalle.
Anonyymi kirjoitti:
Ja en henkilökohtaisesti pidä ongelmana kokemuksen puutetta tässä asiassa. Luonto ajaa tikanpojan puuhun, enkä epäile hetkeäkään ettenkö tietäis mitä tehdä ja miten toimia.
Nainen on karttana selkeempi, kun mies. Luonteena voikin olla haastavampi.- Anonyymi
Ala mun salarakkaaksi ❤
Vastaisin, ja se mitä siinä vastauksessa sanoisin, riippuu siitä kuka sen viestin lähetti.
- Anonyymi
Seuraavaan aloitukseen voisi sitten kerätä tulokset. Kuinka moni lähetti/sai viestin ?
- Anonyymi
Ei kukaan ja ralli jatkuu 😂
- Anonyymi
Ihan vapaasti kannattaa laittaa. Kysellä tai ilmoittaa jostain mutta kuitenkin tunnistettavasti.
Linkit eivät saa vastakaikua, siihen halpaan en lähde. - Anonyymi
Kaks vaihtoehtoa. Yhden osalta viestit menee estettyihin, joten en ajattelisi mitään. Muiden osalta miettisin että aikun ihana että lähettelee viestiä ja vastaisin jotain.
- Anonyymi
Mitäpä sitä ajattelemaan, kun et viestiä kuitenkaan laita.
- Anonyymi
Niin. Ei kuulu palstan tapoihin.
- Anonyymi
Enkö ole antanut ymmärtää että olis toivottua, että tykkään ja en unohda. Tikusta asiaa ja viesti tänne😍
- Anonyymi
Tein jo niin! Aika kylmä olit...
- Anonyymi
Kohteesi ei ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohteesi ei ymmärrä.
Se EI halua. Mikä siinä on niin vaikeaa?
- Anonyymi
Olisihan se jo aika, emmeköhän me ole tässä jo samalla kartalla.
- Anonyymi
Kertoisin sen vastausviestissä.
- Anonyymi
Pitäisin siitä, eli laita tulemaan vaan
- Anonyymi
Ilahtuisin tietenkin. Mieluiten tietysti vielä saisin henkilökohtaisen viestin, sen sijaan, että juttelisin. niitä näitä. Ei toki yleisissäkåän aiheissa ole mitään pahaa. S
- Anonyymi
Annas vähän tunnisteita tuon kirjaimen lisäksi?
- Anonyymi
Ei ole S, teenpä taasen yhden rikosilmoituksen, jos tämä naapurien kiusaaminen ei lopu. Kai sut pitää hommata sinne kotipuoleen, ei vieraassa maassa voi kohdella suomalaisia noin. Olet pahin ihminen mikä tiedetään. Ap. = O.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole S, teenpä taasen yhden rikosilmoituksen, jos tämä naapurien kiusaaminen ei lopu. Kai sut pitää hommata sinne kotipuoleen, ei vieraassa maassa voi kohdella suomalaisia noin. Olet pahin ihminen mikä tiedetään. Ap. = O.
Et ole ap. Esitätkö useinkin eri ketjuissa aloittajaa?
- Anonyymi
Oi että , laittakaa kaikki ihmiset mulle tänne heti viestiä! Ilahdun kovasti!
Numero on salainen, mutta sehän on ihan pikkueste vaan- Anonyymi
Kyllähän nyt johtajalla numero on, vai mite se oli kaa?
- Anonyymi
Älä lähetä.
- Anonyymi
Miksi noin?
- Anonyymi
Lähetän tiedät sen
- Anonyymi
Sehän olisi jo lähestulkoon jumalallinen väliintulo, tai ainakin henkimaailman hommia.
- Anonyymi
Ilahtuisin.. vaikka nytkin voisi lähettää kun olen vielä hereillä ;)
- Anonyymi
Ihana laulun täti voisi laittaa minulle viestiä ;)
- Anonyymi
Yhtä tätiä olenkin tässä kuunnellut,)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä tätiä olenkin tässä kuunnellut,)
Hyiss....
- Anonyymi
Älyttömän mukavalta.
- Anonyymi
Ajattelisin, että mitähän palveluksia nyt ollaan vailla.
- Anonyymi
☝️
- Anonyymi
Tuntuis tässä kohtaa ainoastaan pilkanteolta.
- Anonyymi
Kuulostaa ikävältä.
- Anonyymi
Iloinen yllätys olisi :)
- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Miksi noin?
- Anonyymi
Roikkuja menneestä joten ei kiitos edelleen
- Anonyymi
Vastaisin siihen jos tietäisin keneltä on.
- Anonyymi
Lähetä ja katsotaan mitä tapahtuu
- Anonyymi
Olen sitä odottanut, sieluni silmin kuvitellut, jo päiviä. Yllättyisin satumaisesti. Vastaisin heti.
- Anonyymi
Ei varmaan uskaltais, toisaalta jos varattu on. Miten sitten on
- Anonyymi
En mä varatulle viestiä lähettäis. Ellei ole jotenkin valmiiksi tuttu pidemmältä ajalta.
- Anonyymi
Maailman seitsemäs ihme tapahtuisi :D
- Anonyymi
Pitää siis laittaa puhelin päälle...
- Anonyymi
Joo täällä odotellaan! ja valmiina ollaan :D
- Anonyymi
En usko että on numeroa, miten vois
- Anonyymi
Tietäisin että välittäisit... ❤️
- Anonyymi
Ihana E naikkonen voisi lähettää viestiä vaikka facessa
- Anonyymi
Ei taida tietää kelle lähettää ...
- Anonyymi
Jysähtäisi
- Anonyymi
No niinpä.
- Anonyymi
💨💩
- Anonyymi
Ajattelisin, että sehän kesti pitkään. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
- Anonyymi
Lähetä❤❤❤ ihan yhdenyekevää mitä, mutta edes jotain!
- Anonyymi
Täällä olette niin mukavia ja toivotte viestiä mutta samakin ihminen muuttuu jääpuikkohirviökksi jos oikeasti laittaa.. En suosittele pelkän palstan perusteella kokeilemaan.
- Anonyymi
Itse en laita enkä myöskään halua viestiä. Kaikki tarpeellinen on jo tullut selväksi.
- Anonyymi
Tylyä
- Anonyymi
Ajattelisin että aloitus ei ollut sulta eikä mulle. Ei ole viestiä tullut.
- Anonyymi
Sano sinä
Oikea osoite
Neurologi ?
Urologi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sinä
Oikea osoite
Neurologi ?
Urologi?Ihan rehellinen duunari on hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sinä
Oikea osoite
Neurologi ?
Urologi?Olen haudankaivaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan rehellinen duunari on hän.
Minkä alan?
- Anonyymi
En usko että uskaltais tai että numeroa löytyis.. tietty yllätys olis mieletön
- Anonyymi
Mitään muuta kuin seksiviestejä tullu😭
- Anonyymi
Sika se jouluna paistetaan.
- Anonyymi
Sehän riippuu siitä, mitä viestissä lukisi. Me ollaan viestitelty, niin se ei vielä tarkoita mitään. Meidön tapauksessa sen viestin pitäisi olla aika suora, jotta toinen ymmärtäisi sen aloitteeksi. Pelkkä moi ei tarkoittais mitään. Ja muissakin viesteissä olisi iso riski, että toinen luulisi, että ne on läppää. Siksi paras olisi kommunikoida kasvokkain.
- Anonyymi
Vaikka tulisi täysin tyhjä viesti sekoaisin. Saisit yllättyä todella paljon, että olen ihaillut sinua, ennenkö edes aavistusta...
- Anonyymi
Ihmeiden aika ei sittenkään ole ohi
- Anonyymi
Kyllähän se lämmittäisi mieltä että sydäntä.. näin illan hämärtyessä ✨🔥
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122