Miksi lehdessä on tämän kanavan ohjelmatiedot esim. tänään alkaen 10.30 (Neljäm tähden talkoot) ja jatkuu koko illan tiedot, mutta itse TV:ssä sanotaan ko.kanavan kohdalla, että ohjelma alkaa klo 17.00 ja samoin näyttää TV:n ohjelmaopas ???
En myöskään löytänyt googlettamalla ko. kanavan nettisivuja, jossa olisin voinut asiaa kysyä heiltä ...
T. Heroton
Hero kanavan ohjelmatiedot
7
1342
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.iltapulu.fi/koko-paiva
Käytä tuota. Se näköjään pitää paikkansa- Anonyymi
Kiitos linkistä, tiedän kyllä tuon linkin ja jonkun muunkin, mutta et vissiin tajunnut kysymyksen pointtia: lehdessä ja tuossa linkissäsi kyllä näkyvät ohjelmatiedot, mutta itse televisiossa eivät näy em. ohjelmatiedot eivätkä ohjelmat ennen klo 17 :ta.
Että miksi on niin, että näytetään ohjelmatiedot mutta ei ohjelmia televisiossa ?
T. Heroton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos linkistä, tiedän kyllä tuon linkin ja jonkun muunkin, mutta et vissiin tajunnut kysymyksen pointtia: lehdessä ja tuossa linkissäsi kyllä näkyvät ohjelmatiedot, mutta itse televisiossa eivät näy em. ohjelmatiedot eivätkä ohjelmat ennen klo 17 :ta.
Että miksi on niin, että näytetään ohjelmatiedot mutta ei ohjelmia televisiossa ?
T. HerotonOletko ehkä antenniverkossa? Jos olet niin se voi olla syy, antenniverkossa moni kanava on osapäiväinen eikä näy kaiken aikaa, esim. Disney Channel, Alfatv jne ovat esimerkkejä osapäiväkanavista. Itse en voi Heron kohdalta asiaa tarkistaa koska olen kaapelissa mutta sen tiedän kun aikoinaan antenniverkon taloudessa asuin että nuo mainitsemani kanavat ovat osapäiväisiä antenniverkossa mutta eivät kaapelissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ehkä antenniverkossa? Jos olet niin se voi olla syy, antenniverkossa moni kanava on osapäiväinen eikä näy kaiken aikaa, esim. Disney Channel, Alfatv jne ovat esimerkkejä osapäiväkanavista. Itse en voi Heron kohdalta asiaa tarkistaa koska olen kaapelissa mutta sen tiedän kun aikoinaan antenniverkon taloudessa asuin että nuo mainitsemani kanavat ovat osapäiväisiä antenniverkossa mutta eivät kaapelissa.
Ok, kiitos tiedosta. Olen antenniverkossa, joten sitten se voikin selittää tilanteen. Mutta esim. Alfa kyllä näkyy koko päivän. Disneytä taas ei näy ollenkaan...
T. Heroton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, kiitos tiedosta. Olen antenniverkossa, joten sitten se voikin selittää tilanteen. Mutta esim. Alfa kyllä näkyy koko päivän. Disneytä taas ei näy ollenkaan...
T. HerotonSain selostuksestasi käsityksen, että tv:si ohjelmaopas näyttää Neljäm tähden talkoot alkavaksi klo 17, koska jatkoit yhtäsoittoa puhetta alkaen tästä Neljäm tähden talkoot:sta.
Jos olisit sanonut "että ohjelma alkaa klo 17.00" sijaan "että kanavan ohjelmien lähetys muutenkin alkaa vasta 17.00", asia olisi ollut selvä.
Ja, kuten edellä jo sanottu, olisin sanonut sinun olevan antennissa.
- Anonyymi
Minkä takia Hero kanavalla on eri lähetysajat kaapeli- ja antenniverkossa? Nyt jää esim. Blue Bloods sarjan osa jaksoista tallentamatta/katsomatta kun alkavat kello yhden jälkeen. Sarjaa ei löydy Ruutu palvelusta, kun ei ole esitysoikeuksia.
- Anonyymi
Oliskohan niin, että operaattorit joutuvat maksamaan Digitallevaimikätahoantenniverkotnytomistaa käyttömaksua enemmän mitä hyödyntäessä vanhaa puhelinkaapelia kaapelijakelussa ja ehkä sen takia operaattorit muodostaa jakelut eri tavalla.
En tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804073Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303139- 1502524
- 141825
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281472Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39953Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852