Ilkka-lehden analyysijuttu.. Kyllä saattaa todellakin Vimpelin kunnan huonoon ja negatiiviseen valoon, kun luottamusmiehet julkisesti hyväksyy kyseenalaistamatta kunnanjohtajan valheellisen sometoiminnan! Ei nähdä mitään ongelmaa onko sometili aito vai feikki. Tämä jos mikä aiheuttaa vahinkoa Vimpelin maineelle.
Vielä seuraajajutusta!
19
288
Vastaukset
- Anonyymi
Olet yksin tekstisi kanssa,avaa silmäsi. Leijonanmieli on päällikkö!
- Anonyymi
Tämä jupakka saattaa hyvinkin toimia lähtölaukauksena jopa kunnanjohtajan lähtemiseen.
- Anonyymi
Käviskö niin hyvä säkä että lähtee onneksi olkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käviskö niin hyvä säkä että lähtee onneksi olkoon
Sam on Kurko. Ensimmäinen KJ joka on ottanut asiat hoitaakseen. Positiivisia juttuja# sam rulez#
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sam on Kurko. Ensimmäinen KJ joka on ottanut asiat hoitaakseen. Positiivisia juttuja# sam rulez#
Ei ole väliä mitä puhutaan kunhan puhutaan. Vimpelin kunta on tämän keissin voittaja. Täysin ilmaista julkisuutta roppakaupalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käviskö niin hyvä säkä että lähtee onneksi olkoon
Samaa mieltä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käviskö niin hyvä säkä että lähtee onneksi olkoon
Ette tajua että vimpoelin kunnalla on nyt PARAS kunnajohtaja KOSKAAN!
Miten ihmeessä olett noin sokeita? Paras kunnajoihtaja vimpeliin ja KOKO järviseudun parhaaksi se on totuus. Ääliöt ei tajua ketuttaa tuommoistenn peräkammari poikien typeryys missä maailma nyt menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette tajua että vimpoelin kunnalla on nyt PARAS kunnajohtaja KOSKAAN!
Miten ihmeessä olett noin sokeita? Paras kunnajoihtaja vimpeliin ja KOKO järviseudun parhaaksi se on totuus. Ääliöt ei tajua ketuttaa tuommoistenn peräkammari poikien typeryys missä maailma nyt menee.Ette tajua että vimpoelin kunnalla on nyt PARAS kunnajohtaja KOSKAAN!
Miten ihmeessä olett noin sokeita? Paras kunnajoihtaja vimpeliin ja KOKO järviseudun parhaaksi se on totuus. Ääliöt ei tajua ketuttaa tuommoistenn peräkammari poikien typeryys missä maailma nyt menee. Tälläisiä keuhkotaan rättivääpelistä ei muuta kuin potkut perseelle ja kohti uusia sotkemisseikkailuja. Lisäsin vähän jäi pois osa, mitä mieltä
- Anonyymi
Tänne meille sopii epärehellisyys oikein hyvin.
- Anonyymi
Kyllä minua sitten hävettää olla Vimpeliläinen. Tällaisia lausuntoja esm, Vimpeli on jotain erityistä, Vimpeli on niin sivistyksenlinen Vimpeli on niin yhteisölinen .Missään
muualla päin ei tällaisia kirjoitella lehtiin kuin täällä. Miksi? Koska kaikki kyllä tietää. mikä Vimpeli on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minua sitten hävettää olla Vimpeliläinen. Tällaisia lausuntoja esm, Vimpeli on jotain erityistä, Vimpeli on niin sivistyksenlinen Vimpeli on niin yhteisölinen .Missään
muualla päin ei tällaisia kirjoitella lehtiin kuin täällä. Miksi? Koska kaikki kyllä tietää. mikä Vimpeli on.Muuta muualle.
- Anonyymi
Pro Alajärvi- liikkeen ajama kuntaliitoskin on taas ollut unohduksissa monta kuukautta. Ei vaan kuntaliitos näkyvyyttä ja huomiota mediassa.
- Anonyymi
"Pro Alajärvi- liikkeen ajama kuntaliitoskin on taas ollut unohduksissa monta kuukautta. Ei vaan kuntaliitos näkyvyyttä ja huomiota mediassa".
Mitään Pro Alajärvi-liikettä ei Vimpelisssä ole milloinkaan ollutkaan, on vain ollut hörhön hörhöilyä.
- Anonyymi
Miksi Vimpelin luottamusmiesjohdossa hyväksytään kunnanjohtajan epärehellinen toiminta sometilillä?? Vastaukseksi ei kelpaa se, ettei ole tehnyt vahinkoa kunnalle eikä rikkonut jotain sääntöjä. Siis miksi hyväksytään. Miksi ei anneta edes huomautusta vähintäänkin kyseenalaisesta toiminnasta kunnanjohtajana?! Tämä on se suuri kysymys.
- Anonyymi
"Miksi Vimpelin luottamusmiesjohdossa hyväksytään kunnanjohtajan epärehellinen toiminta sometilillä?? Vastaukseksi ei kelpaa se, ettei ole tehnyt vahinkoa kunnalle eikä rikkonut jotain sääntöjä. Siis miksi hyväksytään. Miksi ei anneta edes huomautusta vähintäänkin kyseenalaisesta toiminnasta kunnanjohtajana?! Tämä on se suuri kysymys".
Pieni kysymys on mutta kysymys kuitenkin: miksi eräs merkomi väittää olevansa maisteri? Ja vähän suurempi kysymys on mitå Vimpelin kunnajohtajan toiminta kuuluu ei-vimpeliläiselle? Pukkaa merkonomi asiaa liikkeelle ja tee julkinen aloite asiassa . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi Vimpelin luottamusmiesjohdossa hyväksytään kunnanjohtajan epärehellinen toiminta sometilillä?? Vastaukseksi ei kelpaa se, ettei ole tehnyt vahinkoa kunnalle eikä rikkonut jotain sääntöjä. Siis miksi hyväksytään. Miksi ei anneta edes huomautusta vähintäänkin kyseenalaisesta toiminnasta kunnanjohtajana?! Tämä on se suuri kysymys".
Pieni kysymys on mutta kysymys kuitenkin: miksi eräs merkomi väittää olevansa maisteri? Ja vähän suurempi kysymys on mitå Vimpelin kunnajohtajan toiminta kuuluu ei-vimpeliläiselle? Pukkaa merkonomi asiaa liikkeelle ja tee julkinen aloite asiassa .Mistä sinä päättelet että lainaamasi kirjoitus olisi ei-vimpeliläisen kirjoittama? Kun ei ole.
- Anonyymi
Meillä on toisen luokan sarjakuvasankari kunnanjohtajana. Aku Ankka tai Hessu Hopo olisi paljon osuvampi nimi.
Kun ei kerran rehellisyys ja aitous ei enää ole ehdoton vaatimus, niin Tuohiperän maisteri voisi hoitaa kunnanjohtajan toimen etätyönä netissä ilmaiseksi. Pienessä kunnassa ei ole mitään sellaista joka vaatisi ehdottoman henkilökohtaisen läsnäolon.
- Anonyymi
Höpöhöpö,nämä uikuttajat sitä mainetta pilaa...tekopyhää lässytystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483