Saa nähdä milloin nl:n kommarit seuraavat Erdoganin esimerkkiä ko asiassa ;
https://yle.fi/uutiset/3-11847817
Mitä luulette !!!
Turkin Erdoganilla ja nl:n kommareilla on keskinen rakkaussuhde !
13
70
Vastaukset
Aloitus on tuttu siksi, että hän laistanut historian tunneilta. Yritys on mollata kommunisteja mutta kohdistuukin porvareihin. Kommunisteja ei uutisessa mainita.
Jeesus tuskin on herättänyt NL:n kommunisteja henkiin ja tekemään sopimuksia natomaa Turkin porvarillisen presidentin kanssa naisten oikeuksien polkemiseksi. Uutisessa ei mainita edes Venäjän porvareiden olleen Erdoganin mukana.
Natomaa Turkki on omalla päätöksellään irtautunut kansainvälisestä naisten oikeuksien sopimuksesta.
Odotetaan mielenkiinnolla millaisia pakotteita natomaat ja EU Turkille asettavat. Erityisesti odotamme USA:n ja Englannin porvarihallitusten vihaisia lausuntoja.
Suomen oikeistoporvarit saattavat tukea Erdogania. Turkki on lakkauttamassa kurdien työväenpuoluetta. Puolue joutuu siirtymään maan alle.- Anonyymi
Kuten aloituksessa mainittiin turkin ja nl:n kommunisteilla on rakkaussuhde, toki ihan tavallinen kommunistinen rakkaussuhde, joka on erilainen kuin normaali rakkaussuhde. Yks palstan järkensä menettäneistä kommunisteista toki yrittää selittää, mutta ei auta, kansa on kantanut komupskan tunkiolle, jossa niiden elinmahdollisuudet ovat olemattomat, siis kuolevat pois.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006589101.html - Anonyymi
Porvaritrolli jätetään luokalle historian tuntemattomuuden takia.
Neuvostoliitto lakkasi olemasta valtiona ennenkuin porvari Erdoganista tuli natomaa Turkin presidentti. NL:n kommunistinen puolue lakkautui vuonna 1992.
Linkissä kerrotaan natopressa Erdoganin ja porvarillisen Venäjän porvaripressan Putinin touhuista.
Valehtelevasta porvaritrollista lähtee ilmianto hänen toimeksiantajalle lausunnolla: Se röyhkimys pilaa kaiken työväen vastaisen propagandan tyhmyydellään.- Anonyymi
Olet oikeassa, kommunisti valehtelee aina.
Onneksi ne kaikki mahtuvat yhteen kuorma-autoon, joten haittaa niistä ei enää ole.
- Anonyymi
Aloituksen persu levittää tarkoituksellisesti valheuutisia. Hänelle kelpaa minkälainen valhe tahansa. Tyypillistä persupropagandaa.
- Anonyymi
Olet oikeassa, maailman suurin valehtelija on komupska. Sen vuoksi kansa kantaa ne pkaivoon.
Oli mukava kun muistutit tuosta tärkeästä asiasta.
- Anonyymi
Natomaa Turkki pommitti Syyrian kurdialuetta.
Porvarit kuolettavat toisiaan. - Anonyymi
Meidän kaupungissa ei ole enää yhtään kommaria...
Mites teillä !!!- Anonyymi
Ei kommunisteja ole enää muualla kuin hoitolaitoksissa muutama, jotka surevat kuollutta kommunistista liikettä...
- Anonyymi
Yks mun lähituttu on, käydään välistä helvetinmoista sotaa, kumpikaan
ei anna periksi, et sillee. - Anonyymi
"Porvaritrolli jätetään luokalle historian tuntemattomuuden takia.
Neuvostoliitto lakkasi olemasta valtiona ennenkuin porvari Erdoganista tuli natomaa Turkin presidentti. NL:n kommunistinen puolue lakkautui vuonna 1992.
Linkissä kerrotaan natopressa Erdoganin ja porvarillisen Venäjän porvaripressan Putinin touhuista."
Olisikohan aika aloituksen peruuttaa poskettomat valheensa? - Anonyymi
Miksi komuloiset eivät osaa tehdä muuta kuin valehdella ja vihata !!!
Se lienee ainoa sisäänpääsykriteeri kommaripuolueeseen !!! - Anonyymi
Kommarihommaa ei tee kukaan täysjärkinen, pitää olla vähintään mieli-
sairas tai muuten vintti pimee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569