Autovuokraus

Anonyymi

Hei, vuokrasin joulukuun alussa auton pariksi päivää, palautin sen ongelmitta. Mutta viimekuun 19 päivä, sama yhtiö lähetti ilmoituksen että olisin vaurioittanut heidän autoa (en ole).

Huom, tämä yhtiö EI tee alku eikä lopputarkastuksia autoilleen.

Pyysin heitä lähettämään kuvia siitä vauriosta 20.3.2021, he lähettivät kaksi kuvaa vauriosta joissa ei näy autoa kokonaan, ei näy auton merkkiä eikä rekisterikilpeä.
Sekä autolla nähtävästi ajettu, sillä välillä kun palautin ja he ottivat yhteyttä vauriosta.

Pyysin sitten heitä todistamaan että tein sen vaurion, he eivät ole vastanneet vieläkään tähän (pyyntö lähetetty 22.02.2021).

Eilen 19.03.2021 sain ilmoituksen sähköpostiin yhtiöltä, jossa sama jumba (olet aiheuttanut vaurion, jne jne) ei todistetta, vain ne kaksi samaa kuvaa ja linkki laskuun.

Olen ottanut yhteyttä kuluttajaneuvontaan heti kun sain ilmoituksen vauriosta, ja nyt uudelleen kun sain perättömän laskun. Sekä ilmoitin kyseiselle yhtiölle, asiakaspalvelu sähköpostiin ja tukilomakkeella että riitautan laskun.

Kannattaa viedä oikeuteen asti jos ei pysty sopia kuluttajalautakunnassa ? (Olen oikeutettu täyteen oikeusapuun mun opiskelija tuloilla).

4

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhtiö on 24rent

• Anonyymi

Ei sinun tarvitse viedä mitään oikeuteen. Kyse on tunnetusta huijarista. Sama kaava toistuu. Huijari ei varmasti koskaan mene oikeuteen. Pelkkää uhkailua ja valehtelua. Sinä voit tehdä rikosilmoituksen. Kyllä huono yrityskin huijata on rikos.

Kerro heille selvin sanoin tietäväsi tasan tarkkaan mistä on kysymys. Levitä tietoa muillekin eri keskustelupalstoilla ja pyydä jokaista aina kertomaan julkisesti oma tapaus mahdollisimman monessa eri paikassa. Firman nimi ja kotipaikka aina otsikkoon ja tekstiin. Yksittäinen henkilö on kaiken takana. Kyllä hänenkin nimen voi aina vapaasti mainita.

• Anonyymi

PÄIVITYS, säin selvitettyä.
      Lähetin vain reklamaatiokirjeen ja perustelut sekä sanoin että jos eivät lähetä todisteita eikä mitätöi laskua niin vien tuomioistuimeen.

• Anonyymi

Käy vielä joskus paikan päällä katsomassa huijaria. Turha puhua vain yhtiöstä. Yksi henkilöhän on aina tälläisten rahastushuijausten takana. Eivät saa julkisuutta, koska luovuttavat heti, jos uhri osoittautuu vähänkään täysijärkiseksi.

Ja aina kannattaa kertoa, että asiasta on jo tehty rikosilmoitus. Vähentää haluja seuraavaan huijaukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5981
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      87
      4266
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3422
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      2837
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2765
    6. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      47
      2754
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2101
    8. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1755
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1586
    10. Apua!!!!!!

Nyt sä varmaan hylkäät kaikki ajatuksetkin minusta... mutta ainakin tiedät.....
      Ikävä
      22
      1520
    Aihe