Nyt pääsee vain sivulle 30 taaksepäin.
Minne kadonneet entiset keskustelut?
25
172
Vastaukset
- Anonyymi
Kai näitäkin välillä siivotaan
- Anonyymi
Kyllä entinen palsta ok!!!. Ihmettelen kirjoitusten poistoa poistetaan keskuskusteluja !!! Sit kuitenkin aivan sikamaisia komenteja ei🙄!
- Anonyymi
Ne työnnettiin turun kirkon portaiden rakoihin tukemaan niitä.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
Miksi tuollainen vastaus?
Onko täällä yksi ainoa, joka jahkaa Turun kirkosta.
Sille on oma palstansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Miksi tuollainen vastaus?
Onko täällä yksi ainoa, joka jahkaa Turun kirkosta.
Sille on oma palstansa.Mikä helkkari on tämä toistuva Turku-pakkomielle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helkkari on tämä toistuva Turku-pakkomielle??
Samaa minäkin ihmettelen.
Nyt on paastoaika ja pitäisi olla se paremminkin mielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa minäkin ihmettelen.
Nyt on paastoaika ja pitäisi olla se paremminkin mielessä.Ja Teilläkö on paasto mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helkkari on tämä toistuva Turku-pakkomielle??
Turku on suomen persreikä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Miksi tuollainen vastaus?
Onko täällä yksi ainoa, joka jahkaa Turun kirkosta.
Sille on oma palstansa.Täälläkö on siis Turun kirkolle ihan oma palstansa?
- Anonyymi
Persut väärällä palstalla!
- Anonyymi
Missä on täytekynäni, puhdasta paperia ja silleen. Parasta viestitellä Arkkipiispalle vnhalla tavalla. Rakas arkkipiispa:"Yksi ihminen täällä Turussa on paha ja haluaa taistella kirkkorakennuksen puolesta. Muut ovat kilttejä ja eivät taistele koska te ette pidä siitä. On se surullista että näin pahoja ihmisiä on olemassa.
- Anonyymi
Taas Turku?????
Googlaamalla löytää vanhempiakin ketjuja. - Anonyymi
Syntipukkeja tarvitaan aina!
- Anonyymi
Kummisetiä ei pidä suututtaa, siitä voi tulla hankalat oltavat monelle! Uhkasi eräs kummisetä jokin aika sitten.
- Anonyymi
??
Outo kannanotto hiljaisella viikolla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??
Outo kannanotto hiljaisella viikolla...Kyseessä oli eräs grynderimafioso, ei ortodoksinen henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??
Outo kannanotto hiljaisella viikolla...Ortodokseilla on Suuriviikko!
Ovat joutuneet kadotukseen kerettiläisyytensä vuoksi.
- Anonyymi
Miksi sinä riehut täällä Hiljaisella viikolla`?
Oletko ortodoksi? Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä riehut täällä Hiljaisella viikolla`?
Oletko ortodoksi?Mitenniin riehun? Vastasin kysymykseen ja kerroin mitä entisille keskusteluille on tapahtunut. Ja en siis ole ortodoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä riehut täällä Hiljaisella viikolla`?
Oletko ortodoksi?Hiljainen viikko ortodoksisessa maailmassa on vasta huhtikuun lopussa.
- Anonyymi
Kyllä ne on olemassa, jos esim google haulla sattuu löytämään mutta niiden selaaminen estetty näillä sivuilla. Varmaan ettei vanhoja nosteltaisi. "Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee."
- Anonyymi
Miksi muka estetty? Mitä pahaa vanhoissa ketjuissa?
- Anonyymi
Varmaankin ei kyllä monikaan jaksa joitain vanhoja maratonkeskusteluja käydä läpi vaan laittaa uudestaan aihe puheeksi. Siinä mielessä hyvä.
- Anonyymi
Siksi että totuus unohtuisi. Historian muuntaminen aikaan sopivaksi on yleistä. Ihmisen muisti on valikoiva ja lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419