Minne kadonneet entiset keskustelut?

Anonyymi

Nyt pääsee vain sivulle 30 taaksepäin.

25

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai näitäkin välillä siivotaan

      • Anonyymi

        Kyllä entinen palsta ok!!!. Ihmettelen kirjoitusten poistoa poistetaan keskuskusteluja !!! Sit kuitenkin aivan sikamaisia komenteja ei🙄!


    • Anonyymi

      Ne työnnettiin turun kirkon portaiden rakoihin tukemaan niitä.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.
        Miksi tuollainen vastaus?
        Onko täällä yksi ainoa, joka jahkaa Turun kirkosta.
        Sille on oma palstansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.
        Miksi tuollainen vastaus?
        Onko täällä yksi ainoa, joka jahkaa Turun kirkosta.
        Sille on oma palstansa.

        Mikä helkkari on tämä toistuva Turku-pakkomielle??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helkkari on tämä toistuva Turku-pakkomielle??

        Samaa minäkin ihmettelen.
        Nyt on paastoaika ja pitäisi olla se paremminkin mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa minäkin ihmettelen.
        Nyt on paastoaika ja pitäisi olla se paremminkin mielessä.

        Ja Teilläkö on paasto mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä helkkari on tämä toistuva Turku-pakkomielle??

        Turku on suomen persreikä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.
        Miksi tuollainen vastaus?
        Onko täällä yksi ainoa, joka jahkaa Turun kirkosta.
        Sille on oma palstansa.

        Täälläkö on siis Turun kirkolle ihan oma palstansa?


    • Anonyymi

      Persut väärällä palstalla!

    • Anonyymi

      Missä on täytekynäni, puhdasta paperia ja silleen. Parasta viestitellä Arkkipiispalle vnhalla tavalla. Rakas arkkipiispa:"Yksi ihminen täällä Turussa on paha ja haluaa taistella kirkkorakennuksen puolesta. Muut ovat kilttejä ja eivät taistele koska te ette pidä siitä. On se surullista että näin pahoja ihmisiä on olemassa.

      • Anonyymi

        Taas Turku?????

        Googlaamalla löytää vanhempiakin ketjuja.


      • Anonyymi

        Syntipukkeja tarvitaan aina!


    • Anonyymi

      Kummisetiä ei pidä suututtaa, siitä voi tulla hankalat oltavat monelle! Uhkasi eräs kummisetä jokin aika sitten.

      • Anonyymi

        ??
        Outo kannanotto hiljaisella viikolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ??
        Outo kannanotto hiljaisella viikolla...

        Kyseessä oli eräs grynderimafioso, ei ortodoksinen henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ??
        Outo kannanotto hiljaisella viikolla...

        Ortodokseilla on Suuriviikko!


    • Ovat joutuneet kadotukseen kerettiläisyytensä vuoksi.

      • Anonyymi

        Miksi sinä riehut täällä Hiljaisella viikolla`?

        Oletko ortodoksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä riehut täällä Hiljaisella viikolla`?

        Oletko ortodoksi?

        Mitenniin riehun? Vastasin kysymykseen ja kerroin mitä entisille keskusteluille on tapahtunut. Ja en siis ole ortodoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä riehut täällä Hiljaisella viikolla`?

        Oletko ortodoksi?

        Hiljainen viikko ortodoksisessa maailmassa on vasta huhtikuun lopussa.


    • Anonyymi

      Kyllä ne on olemassa, jos esim google haulla sattuu löytämään mutta niiden selaaminen estetty näillä sivuilla. Varmaan ettei vanhoja nosteltaisi. "Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee."

      • Anonyymi

        Miksi muka estetty? Mitä pahaa vanhoissa ketjuissa?


    • Anonyymi

      Varmaankin ei kyllä monikaan jaksa joitain vanhoja maratonkeskusteluja käydä läpi vaan laittaa uudestaan aihe puheeksi. Siinä mielessä hyvä.

    • Anonyymi

      Siksi että totuus unohtuisi. Historian muuntaminen aikaan sopivaksi on yleistä. Ihmisen muisti on valikoiva ja lyhyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe