Miksi pohjalaiset vastustivat hullun lailla EU:ta?

Anonyymi

Pohjanmaalla vallitsi EU:n vastainen viha. Varsinkin keskustalaiset kävivät armotonta EU:n vastaista taistelua. Nykyisin kepulaiset pitävät kynsin hampain kiinni EU:sta. Mistä moinen muutos ajattelussa johtuu?

14

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis miksikö? Keskusta on järki-ihmisten puolue, ennakkoluuloja on muinoin ollut mutta ne on voitettu. Päinvastainen esimerkki on britit, järki menetettiin ja sen mukana 40 % maan viennistä, josta britit elävät. Persut taas, no tuota, Pietarintehdas vastaa.

      • Anonyymi

        Kepulaiset väittivät aikoinaan, että EU tuhoaa Suomen maatalouden. Kun Suomi liittyi EU:hun, Pohjanmaan kepulaisetkin huomasivat, että maataloustuet tuplaantuivat. Ei sellaisesta yhteisöstä kannata erota, joka jakaa löysää rahaa miljoonamäärin.


      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa. Britannian vienti ei ole vähentynyt 40 %:lla muualle kuin EU-alueelle, ja sielläkin vähennyt johtuu kortonasta ja Britannian ja EU:n kauppasopimusten keskeneräisyydestä. Vienti EU:lle palautuu ennelleen tai ainakin lähes ennalleen kun uusi sopimustilanne vakiintuu.

        Britannian kauppa kolmansien maiden kanssa tulee kasvamaan runsaasti, koska Britannia on nyt vapaa EU:n asdettamista rajoituksista. Britannia voi sopia kahdenväliset kauppasopimukset vapaati USA:n, Venäjän, Kiinan, Japanin, Australian ja monen muun tärkeän kauppakumppaninsa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Britannian vienti ei ole vähentynyt 40 %:lla muualle kuin EU-alueelle, ja sielläkin vähennyt johtuu kortonasta ja Britannian ja EU:n kauppasopimusten keskeneräisyydestä. Vienti EU:lle palautuu ennelleen tai ainakin lähes ennalleen kun uusi sopimustilanne vakiintuu.

        Britannian kauppa kolmansien maiden kanssa tulee kasvamaan runsaasti, koska Britannia on nyt vapaa EU:n asdettamista rajoituksista. Britannia voi sopia kahdenväliset kauppasopimukset vapaati USA:n, Venäjän, Kiinan, Japanin, Australian ja monen muun tärkeän kauppakumppaninsa kanssa.

        Kyllä Britannia on ihan hukassa ja tämä on vasta alkua. Ydinaseilla kukkoilu on merkki siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Britannian vienti ei ole vähentynyt 40 %:lla muualle kuin EU-alueelle, ja sielläkin vähennyt johtuu kortonasta ja Britannian ja EU:n kauppasopimusten keskeneräisyydestä. Vienti EU:lle palautuu ennelleen tai ainakin lähes ennalleen kun uusi sopimustilanne vakiintuu.

        Britannian kauppa kolmansien maiden kanssa tulee kasvamaan runsaasti, koska Britannia on nyt vapaa EU:n asdettamista rajoituksista. Britannia voi sopia kahdenväliset kauppasopimukset vapaati USA:n, Venäjän, Kiinan, Japanin, Australian ja monen muun tärkeän kauppakumppaninsa kanssa.

        EU-maat tulevat kadehtimaan Britannian hyviä ja tuottoisia kauppasopimuksia USA:n, Kiinan, Venäjän ym. maiden kanssa.


    • Anonyymi

      Kappas vaan myöhään vihervasemmistokepun propakanda osasto eilenkin iltaystä jakoi tekstejään, taitavat olla jo kolmessa vuorossa, kun yrittävät käännyttää tolkun ihmisiä vihervasemmistokepun kannattajiksi. Mutta se on vaan tosi vaikeaa, Järkevät ihmiset ajattelee omilla aivoillaan.

    • Anonyymi

      Niin voi alkaa luettelemaan mitä hyötyä suomalaisille on ollut EU:sta

      -
      -
      -
      Alkaa jo pitkästyttämään tämä odottelu.

      • Anonyymi

        Eurooppatiedotus on sinunlaisiasi varten. Sieltä on saatavissa myös selkokielistä eurooppatietoa, tilaa sitä. Kysy sarjakuvia jos selkokielikin on liian vaikeaa.


    • Anonyymi

      Voisiko vihervasemmistokepuli antaa minulle n.6600€ ja antaisin hänelle takaisin n.2700€ varmaan vihervasemmistokepuli ajaisi vauhdilla Gulfille ja sieltä vauhdilla ABC:lle kertomaan kuinka hyvä sopimus tehtiin mä tienasin tällä, aatelkaa mä sain n.2700€ tää on ihan mielettömän hyvä sopimus.

      • Anonyymi

        Moneenkos kertaan tämä yksi ja sama hevonpaskaviesti on jo ehditty monistaa? Keksikää hönöt jotain uutta, teidän kanssanne pitkästyy.


    • Anonyymi

      Ookko sää eres kepuli ku nuon viisahia kiriootit, tuos se tuli selekiästi mitä vihervasemmisto ja vihervasemmiston apupuolue kepu kansalle viestittää Hevonpaska viestiä elvytyspaketista, ookkohan sää kepuli ku nuon viisahia kiriootit.

      • Anonyymi

        Haluaahan se Halla-ahokin olla EUssa. Ilmaisia paikkoja kun siellä vaan ei oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaahan se Halla-ahokin olla EUssa. Ilmaisia paikkoja kun siellä vaan ei oo.

        Halla-ahon tahto on veli venäläisen taskussa niinkuin kaikkien muidenkin europopulistijohtajien. Ruokkivaa kättä on paha mennä puremaan.


    • Jos vastustajat näkivät jo silloin mihin se johtaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe