Miksi pohjalaiset vastustivat hullun lailla EU:ta?

Anonyymi

Pohjanmaalla vallitsi EU:n vastainen viha. Varsinkin keskustalaiset kävivät armotonta EU:n vastaista taistelua. Nykyisin kepulaiset pitävät kynsin hampain kiinni EU:sta. Mistä moinen muutos ajattelussa johtuu?

14

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis miksikö? Keskusta on järki-ihmisten puolue, ennakkoluuloja on muinoin ollut mutta ne on voitettu. Päinvastainen esimerkki on britit, järki menetettiin ja sen mukana 40 % maan viennistä, josta britit elävät. Persut taas, no tuota, Pietarintehdas vastaa.

      • Anonyymi

        Kepulaiset väittivät aikoinaan, että EU tuhoaa Suomen maatalouden. Kun Suomi liittyi EU:hun, Pohjanmaan kepulaisetkin huomasivat, että maataloustuet tuplaantuivat. Ei sellaisesta yhteisöstä kannata erota, joka jakaa löysää rahaa miljoonamäärin.


      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa. Britannian vienti ei ole vähentynyt 40 %:lla muualle kuin EU-alueelle, ja sielläkin vähennyt johtuu kortonasta ja Britannian ja EU:n kauppasopimusten keskeneräisyydestä. Vienti EU:lle palautuu ennelleen tai ainakin lähes ennalleen kun uusi sopimustilanne vakiintuu.

        Britannian kauppa kolmansien maiden kanssa tulee kasvamaan runsaasti, koska Britannia on nyt vapaa EU:n asdettamista rajoituksista. Britannia voi sopia kahdenväliset kauppasopimukset vapaati USA:n, Venäjän, Kiinan, Japanin, Australian ja monen muun tärkeän kauppakumppaninsa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Britannian vienti ei ole vähentynyt 40 %:lla muualle kuin EU-alueelle, ja sielläkin vähennyt johtuu kortonasta ja Britannian ja EU:n kauppasopimusten keskeneräisyydestä. Vienti EU:lle palautuu ennelleen tai ainakin lähes ennalleen kun uusi sopimustilanne vakiintuu.

        Britannian kauppa kolmansien maiden kanssa tulee kasvamaan runsaasti, koska Britannia on nyt vapaa EU:n asdettamista rajoituksista. Britannia voi sopia kahdenväliset kauppasopimukset vapaati USA:n, Venäjän, Kiinan, Japanin, Australian ja monen muun tärkeän kauppakumppaninsa kanssa.

        Kyllä Britannia on ihan hukassa ja tämä on vasta alkua. Ydinaseilla kukkoilu on merkki siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Britannian vienti ei ole vähentynyt 40 %:lla muualle kuin EU-alueelle, ja sielläkin vähennyt johtuu kortonasta ja Britannian ja EU:n kauppasopimusten keskeneräisyydestä. Vienti EU:lle palautuu ennelleen tai ainakin lähes ennalleen kun uusi sopimustilanne vakiintuu.

        Britannian kauppa kolmansien maiden kanssa tulee kasvamaan runsaasti, koska Britannia on nyt vapaa EU:n asdettamista rajoituksista. Britannia voi sopia kahdenväliset kauppasopimukset vapaati USA:n, Venäjän, Kiinan, Japanin, Australian ja monen muun tärkeän kauppakumppaninsa kanssa.

        EU-maat tulevat kadehtimaan Britannian hyviä ja tuottoisia kauppasopimuksia USA:n, Kiinan, Venäjän ym. maiden kanssa.


    • Anonyymi

      Kappas vaan myöhään vihervasemmistokepun propakanda osasto eilenkin iltaystä jakoi tekstejään, taitavat olla jo kolmessa vuorossa, kun yrittävät käännyttää tolkun ihmisiä vihervasemmistokepun kannattajiksi. Mutta se on vaan tosi vaikeaa, Järkevät ihmiset ajattelee omilla aivoillaan.

    • Anonyymi

      Niin voi alkaa luettelemaan mitä hyötyä suomalaisille on ollut EU:sta

      -
      -
      -
      Alkaa jo pitkästyttämään tämä odottelu.

      • Anonyymi

        Eurooppatiedotus on sinunlaisiasi varten. Sieltä on saatavissa myös selkokielistä eurooppatietoa, tilaa sitä. Kysy sarjakuvia jos selkokielikin on liian vaikeaa.


    • Anonyymi

      Voisiko vihervasemmistokepuli antaa minulle n.6600€ ja antaisin hänelle takaisin n.2700€ varmaan vihervasemmistokepuli ajaisi vauhdilla Gulfille ja sieltä vauhdilla ABC:lle kertomaan kuinka hyvä sopimus tehtiin mä tienasin tällä, aatelkaa mä sain n.2700€ tää on ihan mielettömän hyvä sopimus.

      • Anonyymi

        Moneenkos kertaan tämä yksi ja sama hevonpaskaviesti on jo ehditty monistaa? Keksikää hönöt jotain uutta, teidän kanssanne pitkästyy.


    • Anonyymi

      Ookko sää eres kepuli ku nuon viisahia kiriootit, tuos se tuli selekiästi mitä vihervasemmisto ja vihervasemmiston apupuolue kepu kansalle viestittää Hevonpaska viestiä elvytyspaketista, ookkohan sää kepuli ku nuon viisahia kiriootit.

      • Anonyymi

        Haluaahan se Halla-ahokin olla EUssa. Ilmaisia paikkoja kun siellä vaan ei oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaahan se Halla-ahokin olla EUssa. Ilmaisia paikkoja kun siellä vaan ei oo.

        Halla-ahon tahto on veli venäläisen taskussa niinkuin kaikkien muidenkin europopulistijohtajien. Ruokkivaa kättä on paha mennä puremaan.


    • Jos vastustajat näkivät jo silloin mihin se johtaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe