Kaiken mitä saa Kärkkäiseltä saa muualta

Anonyymi

Tarjolla on myös laadukkaampia ja halvempia tuotteita, ja mikä tärkeintä: ei tue rahallisesti rasistia.

69

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä hankin Kärkkäiseltä kaikenlaista tarpeellista tavaraa. Siitä hyötyy koko perhe.
      Kärkkäiseltä saa laadukkaita merkkituotteita edulliseen hintaan.

• Anonyymi

Makia teettää vaatteensa Turkissa, maassa joka loukkaa ihmisoikeuksia monella tasolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makia teettää vaatteensa Turkissa, maassa joka loukkaa ihmisoikeuksia monella tasolla

Juu...sehän ei ookkaan mikään merkkituote vaan halppislumppu

• Anonyymi

Niin, ja eikä tarvitse antaa rahojaan suvakkien kommunistikaupoille

• Anonyymi

Allah sanoo et pitää ostaa vaan Kärkkäiseltä.

• Anonyymi

Minä Ostan Aina Kärkkäiseltä, mutta en Myrkynvihreitä suosivilta kauppiailta !

• Anonyymi

Ei tule ostaa mitään Kärkkäiseltä.

Kärkkäisen Juutalaisvastaisuus on tosi törkeä juttu.

• Anonyymi

Kärkkäinen on paras. Siellä ei ole suvakit tiellä!

• Anonyymi

Et voi ostaa käytännössä mistään muualtakaan, sillä lähes kaikissa tuotteissa on jotain arvojesi vastaisesti toimineiden kädenjälki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jees. Ei ole kävelevää kompostia muistuttavat suvakit häiritsemässä ostonautintoa.

• Anonyymi

Makia teettää vaatteensa Turkissa, maassa joka loukkaa ihmisoikeuksia monella tasolla.

• Anonyymi

Suomen vihervasemmistoa pahempaa juutalaisvastaista porukkaa saa hakea!

• Anonyymi

Mikä juutalaisvastaisuus?
        Multa on nyt mennyt uutinen ohi.
        Suomalaisia valhemedioita kun on juurikaan turha lukea.

• Anonyymi

Mutta eikös suomalaiset vasliittolaiset kommunistit ole aina vihanneet juutalaisia????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasarapersujen, koronanlevittäjien kauppa. Itsesuojeluvaisto sanoo, että kannattaa pysyä kaukana, henki säilyy.

• Anonyymi

Tiedätkö että vihervassut tekee juutalaisille todella pahaa nykyään? He tuovat juutalaisten vihollisia lähi-idästä Eurooppaan ja näin aiheuttavat välillisesti antisemitismin nousun. Mitä enemmän maanosassa on juutalaisten vihollisia, sitä kovempi on juutalaisviha. Eikö tämä selvä?

• Anonyymi

Kuinka kauan te jaksatte jauhaa tätä samaa aihetta? Ja yrittää vaikuttaa ihmisten kaupan valintaan?

Jokainen ostaa sieltä, mistä haluaa.

Sillä, että isot ja pienemmätkin liikkeet isojen perässä ovat lähteneet paheksumaan ja ohjailemaan ihmisiä omilla boikoteillaan, ei saavuteta mitään muuta kuin suunnaton vastenmielisyys niitä liikkeitä kohtaan. Kaatukoot sitten stockmannit, makiat, joutsenet, finlaysonit, fazerit sun muut, jotka ovat tuoneet politiikan kaupankäyntiin mukaan ja unohtaneet siinä samalla, että luokittelevat asiakkaansa hyviksiin ja pahiksiin. Tervemenoa.

• Anonyymi

No ainakin Makia löi itseään kirveellä jalkaan. Makia valmistuttaa vaatteita Turkissa, jossa ei ole ihmisoikeuksia. Viimeksi vietiin naisilta oikeus fyysiseen koskemattomuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakin Makia löi itseään kirveellä jalkaan. Makia valmistuttaa vaatteita Turkissa, jossa ei ole ihmisoikeuksia. Viimeksi vietiin naisilta oikeus fyysiseen koskemattomuuteen.

Näinpä. Mites se taas menikään: on helppoa nähdä malka toisen silmässä, mutta omassa ei edes heinäseivästä...? - tai sinne päin.

• Anonyymi

ylen kommunistitoimittajat aloittivat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi suvakit vastustaa Turkkia? Siellähän on heidän tykkäämä uskonto.

• Anonyymi

kaikenlaiset kohuthan on vaa piilomainontaa

jos jokin toimii, ostaa

• Anonyymi

Aloittajan mielestä täytyy ostaa mamuita muttei kärkkäiseltä. Ei käy suomalaisena järkeen.

• Anonyymi

On muuten yllättäviä tuotteita Kärkkäisellä. Joita muualla ei myydä.

• Anonyymi

Teit perinteisen persun kehäpäätelmän, aloittaja ei sanonut niin. Asiakas valitsee kauppansa vapaasti ja J Kärkkäinen on sen riskin ottanut. On ihan sama onko kauppias kotimainen vai ulkomainen, jos kauppias käyttäytyy kuin moukka, niin en minä ainakaaan sellaiselle rahojani vie.

• Anonyymi

Jos pitäisi arvata puoluekanta, niin taitaa äärivasemmistosta löytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On muuten yllättäviä tuotteita Kärkkäisellä. Joita muualla ei myydä.

Onko halpoja vasaroita myytävänä? Ihan persukaverin puolesta kyselen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit perinteisen persun kehäpäätelmän, aloittaja ei sanonut niin. Asiakas valitsee kauppansa vapaasti ja J Kärkkäinen on sen riskin ottanut. On ihan sama onko kauppias kotimainen vai ulkomainen, jos kauppias käyttäytyy kuin moukka, niin en minä ainakaaan sellaiselle rahojani vie.

Ei sulla ole kun ne uhteiskunnan maksamat tuet ei niillä paljon boikotteja järjestetä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko halpoja vasaroita myytävänä? Ihan persukaverin puolesta kyselen.

Entä piikkilankaa? Kaveri on vihervassu ja olisi kiinnostunut isommasta erästä piikkilankaa.

• Anonyymi

mitä hesalaista rankaisuleikkiä tämä aloitus on

• Anonyymi

Siellähän valtaosa vihreistä ja vasemmistopuolueiden kannattajista asuu, joten en ihmettele lainkaan.

• Anonyymi

Erikoisia nämä kateellisten aloitukset, aloittaa rasismin nimissä loka-aloituksen Kärkkäistä vastaan. Mitä se kertoo aloittajasta, itse pidän rasistia pahempana, koska Kärkkäinen kuitenkin työllistää satoja ihmisiä.

• Anonyymi

Punikkeja täytyy ymmärtää, he eivät voi itselleen ja ajatuksilleen mitään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mutta aloittaja on melko todennäköisesti kateellinen pääkaupunkiseutulainen vasemmistopuolueiden kannattaja.

• Anonyymi

Karmeen näkösiä ylihintaisia rättejä ne makian lumput.

• Anonyymi

makian lumput ovat sekundaa kalliilla

• Anonyymi

Kyllä! Ja siitä huolimatta tilaan tuotteet mielellään Kärkkäiseltä!

Hyvä valikoima ja sopivat hinnat!

• Anonyymi

Jos ihminen on antikommunsti, eikä halua tukea kommunismia, niin on paljon vaikeampaa. Miltei kaikki elektroniikka sisältää kommunistisia komponentteja, ellei peräti ole kommunistimaassa koottukin. Tässäköhän syy, ettei kommunistista tuotantoa boikotoida?

J. Kärkkäinen on kyllä vähän outo henkilö. Onko juutalaiset liikemiehet kiusanneet häntä, vai onko hän keksinyt juutalaisvastaisuuden ihan muuten?

Lahden Kärkkäisellä olen käynyt tankkaamassa, kun on siitä ohi ajanut. Ainakin maahanmuuttaja-taustaisia tankkaajia olen nähnyt, mutta juutalaistaustaisista ei ole havaintoa. Eipä sillä, että juutalaista erottaisikaan, ellei olisi ihan niitä ortodoksijuutalaisia.

• Ei taida kärkkäistä pelottaa varattomien demareiden boikotit.

• Anonyymi

Minä tuen mielellään täysijärkistä suomalaista kauppiasta. Mokuttajien kauppaan en mene..

• Anonyymi

Kärkkäiseltä ostetaan nyt ja vastaisuudessakin!
      Ostakaa seuraavan moottorikelkankin sieltä!

• Anonyymi

Minä aina katson hinnat sieltä, jos vaikka löytyisi jotain ostamista. Tämä on myös vastaveto punaisten epäisanmaallisuudelle.

• Anonyymi

Pääkaupunkiseudun elokapina-antifa-rasmus-varisverkosto-anarkistipellet ovat surkeaa luuserisakkia.
      Höpöheinä maistuu, ja sitten rähjäys.

Syövät kuitenkin matujen lailla työssäkäyvien suomalaisten verovaroilla kattamissa pöydissä , ja sitten ideologian kiimassa ja heinähuuruissa puremaan heitä ruokkivaa kättä.

• Anonyymi

En käännä selkääni sanan- ja mielipiteenvapaudelle enkä Suomalaiselle yritystoiminnalle.

• Anonyymi

Juutalaiset ovat aina pyrkineet maailmanvaltaan kaappaamalla tiedotusvälineet ja nyt myöhemmin mm. Facebookin ja koko sosiaalisen median mainoksineen.

• Anonyymi

Se, että juutalaiset eivät aina toimi oikein, se ei anna lupaa antisemitismille. Vihervassut sensijaan tuovat maanosaamme juutalaisten vihollisia joka nostaa antisemitismia sitä enemmän mitä enemmän maanosassa on juutalaisten vihollisia lähi-idästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että juutalaiset eivät aina toimi oikein, se ei anna lupaa antisemitismille. Vihervassut sensijaan tuovat maanosaamme juutalaisten vihollisia joka nostaa antisemitismia sitä enemmän mitä enemmän maanosassa on juutalaisten vihollisia lähi-idästä.

Kontulan kommari kävi oikein israelissa asti harrastamassa antisemitismiä...sellaisia kommareita meillä. Jos ei pian saada pois vallasta niin alkaa uunit lämmetä niinkuin 30 luvun vasemmistolla saksassa

• Anonyymi

Mitä vikaa Kärkkäisessä on? Olen vasta viimeisen vuoden aikana tutustunut heidän verkkokauppaansa ja hyvin on toimitukset pelanneet. Tosin vaatteiden kohdalla numerot osoittautuvat pienemmiksi kuin esim. muilta, eurooppalaisilta firmoilta ostaessa.

Kun aloin useasti saada rikkinäisiä tuotteita Tokmannilta ja sain aina valokuvata niitä ja lähettää liitteitä, vaihdoin Kärkkäiseen.

• Anonyymi

Sairasta rasismia kärkkäisen vihaaminen ja ihmisvihaa suomalaista yritystä vastaan.

• Anonyymi

Kärkkäinen on paras kauppa!

• Anonyymi

Kärkkäisen kohdalla on 80-nopeusrajoitus mutta ajan aina 110 lasissa kun ohitan Kärkkäisen.
        Entinen tyttöystäväni kävi kerran Kärkkäisellä ja minä jätin hänet sen takia. Tyttö alkoi sitten liikkua erään kuulapään mukana Kärkkäiseltä olutta kantaen, ja nyt tyttöraasu joutuu myymään itseään että saa rahoitettua oman ja persujätkänsä juomisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkkäisen kohdalla on 80-nopeusrajoitus mutta ajan aina 110 lasissa kun ohitan Kärkkäisen.
        Entinen tyttöystäväni kävi kerran Kärkkäisellä ja minä jätin hänet sen takia. Tyttö alkoi sitten liikkua erään kuulapään mukana Kärkkäiseltä olutta kantaen, ja nyt tyttöraasu joutuu myymään itseään että saa rahoitettua oman ja persujätkänsä juomisen.

Tuo kelpaisi hyvin yläasteen oppikirjaan varoittavaksi esimerkiksi siitä mitä tapahtuu, jos erehtyy käymään Kärkkäisellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kelpaisi hyvin yläasteen oppikirjaan varoittavaksi esimerkiksi siitä mitä tapahtuu, jos erehtyy käymään Kärkkäisellä.

Tuo kelpaisi hyvin ala-asteikäisen keksimäksi satuiluksi.

• Anonyymi

Mitä enemmän ns. suvsitsevaiset öyhkää, sitä enemmän on tehtävä juuri päinvastoin.

• Anonyymi

Minä muistan hyvin vielä, kun 60- 70-lukujen vaihteen tienoilla entisellä kotikylälläni aloittajan hengenheimolaiset, eli kylän kiihkokommunistit ostivat vain E-liikkeestä ja vahtivat toisiaan, ettei vaan kukaan eksy kylän yksityiseen K-kauppaan.
      Kauhea poru oli, että ei saa ostaa sen perrrrrkeleen porrrrvarin ja rrrriistäjän kaupasta. Jos joku duunari osti K-kaupasta jotain, hän oli perrrrkeleen rreppuselkäporrrrvari kommunistien mielestä.
      Kommunisteilla on kova hinku menneisyyteen, halu vaiukeuttaa jonkun liiketoimintaa siksi, kun hänen aatemaailmansa ei miellytä.

• Anonyymi

Kyllä se on osittain vieläkin voimissaan että on osuuskaupan väki ja sitten muut.

• Anonyymi

Kärkkäiseltä ostetaan jatkossakin. Ostakoot muut mistä haluavat.

• Anonyymi

Kaiken mitä saa muualta, saa Kärkkäiseltä edullisemmin, nopeammin ja varmimmin.
      Sieltähän nykyään kaikki ostaa. Verkkokauppa toimii vaikka mihin pudasjärvelle saakka.

• Anonyymi

Itse olen huomannut että Kärkkäiseltä löytyy sellaista jota verkkokaupoista on paljon kalliimpi hankkia. Kun siis verkkokauppojen tilauksissa on tietenkin toimituskulut, jotka yksittäisille pienille tilauksille ovat hyvin iso osa kokonaissummasta.

Viimeksi ostin 125µg D-vitamiinikapseleita ja Koss Porta Pro kuulokkeiden tyynyjä.

• Anonyymi

Mitä sitten. Ostetaan kuitenkin kärkkäiseltä

• Anonyymi

Tarvittaisi lisää samanlaisia kauppoja

• Anonyymi

Kärkkäisellä reilu meininki. Tuo rehdisti julki isänmaallisuutensa, eikä kiemurtele, kuin mato koukussa siitä kysyttäessä. Hankin nykyisin kaiken mahdollisen Kärkkäiseltä, vaikka ei ehkä aina halvinta olekaan. Eikä tarvitse tukea suvakismia.

• Anonyymi

Mä käyn siellä, ja tykkään 😁

• Anonyymi

Lisää tällaisia kauppoja

• Anonyymi

Mitä hlvtn väliä sillä on kuka sen kaupan omistaa?? Itse ostan sieltä mistä saan parhaat, sopivat ja edulliset tuotteet. Aina ei voi valita halvinta, sen pitää olla myös tarkoitukseen sopiva tuote.

• Anonyymi

Aloituksen tekiä ei liene laatutietoinen hän olettaa poliittisesti sitä olevansa .

• Anonyymi

Kiinasta saa samat kolmasosalla suomen hinnoista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8777
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3459
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2650
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe