Lukiessani tämän palstan kirjoituksia, niin lähes jokaisessa kirjoituksessa saa lukea Sensei eri muodoissaan vaikka en ole keskusteluun millään tapaa osallinen, mutta kommentoija kuitenkin rakentelee kirjoituksiinsa näkemyksiään minun mielipiteistäni, jopa elämästäni, jonka johdosta seuraavaa:
Aivan ensimmäiseksi kiitän nimimerkin 2010 takana olevaa henkilöä Alppitarinastaan ja moottoripyöräilystään senssuttelematta, joten kohteliaisuudesta jätän eriävän mielipiteeni hänen kirjoitukseensa kommentoimatta.
Tällä palstalla 90% naisjutuista eri tarinoineen lähtökohtana on Pattaya ja tytön työn ollessa ravintolassa, sekä aina juttuun liittyy raha sekä seksi.
Minulle tuo osoittaa seikan, että varsin on suppea kokemus kirjoittajilla aiheesta.
Senseijankuttajalle minulla on viesti, että minun näkemykseni ja mielipiteeni aiheesta on, että niin tytön kuin miehenkin menneellä elämällä ei ole mitään merkitystä, vaan parisuhde on heidän kahden henkilökohtainen asia, pääasia että kunnioittavat toinen toistaan ja toimivat sen mukaisesti.
Pattayan rakkaille on kovin tärkeää tuoda julki, että onnistunut parisuhde voi perustua ainoastaan seikkaan, että aina ja joka tilanteessa täytyy ottaa esille taloudelliset seikat, jonka johdosta minun päätelmäni on että suomessa tuhannet onnistunutta parisuhdetta elävät ovat tutustuneet toisiinsa muissa olosuhteissa, kuin siinä ainoassa, joka on tuttu Pattayan rakkaalle.
Nyt on vuodenpäivät ollut aiheena viirus ja sen myötä suoesta kirjoittelut koska ja kuinka Pattayan rakkaat matkustavat tänne thaimaahan, mutta en ole lukenut ainuttakaan kirjoitusta keneltäkään, miten joku olisi tosiasiallisesti ja taloudellisesti auttanut sitä kaukorakastaan, joka ollut työtön ja ilman tuloja.
Olen kyllä lukenut näkemyksiä, että tyttöpoloinen on palannut landelle takaisin sinne mistä on lähtöisin jossa hänellä aiemmin ei ollut tulon lähdettä ja että se olisi mahdollistanut hänelle elannon.
Huuhaa tuollaiset kirjoittelut, niiden kirjoittaja ei tiedä mitään tosiasiallisesta tilanteesta.
Jos teillä todella on rakas täällä Thaimaassa, niin hyvänen aika ryhtykää tosiasiasiallisiin toimiin rakkaanne auttamiseksi, joka todellakin olisi jotain muuta kuin esimerkiksi nimimerkin 44 haavelomaheilailu.
Joka jepellä on varaa kuukausittain pistää esimerkiksi 500 egee rakkaan tilille, joten lopettakaa selittelyt ja toimikaa, sellaisia kuitteja voitte aijailla ja jättää omaan arvoonsa kuitit jakuvat viskipulloista, niin olette jotain muuta kuin internethäirikköjä.
AIHEENA THAIMAALAINEN NAINEN.
95
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kuksa jo Chiang Maissa päivän lehden päällä vai missäpäin maailmaa se seikkailee tällä hetkellä?
Hyvänen aika meikän rakkaus elämä ei perustu rahaan vaan rakkauteen. Pyyteettömään puhtaaseen rakkauteen. Kun oikein rakastaa niin ei tarvi käydä ees töissä eikä kaupassa. Muija käy. Ite vaan rakastan laadukkaasti ja tasokkaasti. Muija juo vettä ni siinä säästää rahaa. Käyn kela päivinä abskulla syömässä puffetin täällä thaimaassa. Muija jää kotiin ni siinä säästää. Olen hyvänen aika hommannut muijalle kela kortin silkasta rakkaudesta ni se saa kaikki edut ja tuo kaupasta nuudelia ilmaiseksi. On terveellistä aivoruokaa.
Yhteen vetona voin sanoa että on tosi tyhmää ostaa rakkautta. Laittakaa rahaa sen muijan tilille kunnolla sen sijaan että ostatte sen rakkautta. Laittakaa kuitit tänne sitten todisteeksi. Älkää tuoko thaimuijaa suomeen mutta tuokaa se suomeen että se saa suomessa kansalais rahaa. Olkaa tasa arvoisia ja helliä niin saatte ilmaiseksi.
Hyvä keino on tarkkailla naisia ja seurata niitä vaikka tavara talossa.
Itse isken aina naisia istumalla lempi smuuti paikassa lukemassa päivän lehteä.
Naiset tulee mun luo koska olen laadukkaan näköinen. Sitten alkaa ilmainen saaminen mutta laitan sitten aina rahaa sille ilmaiselle naiselle ja meillä on jää kaapissa omat hyllyt. Mulla makkaraa ja vaimolla kylmää vettä. Henkilö kohtaisista syistä.- Anonyymi
Arvoisa aloittaja voi todistaa ettei ole internethäirikkö.
Todisteeksi riittää kuksa päivän lehdellä Chiang Maissa. - Anonyymi
Vattu mikä senssukka numpalikka tämä aloittaja.
- Anonyymi
Sensukka pienoinen. Sinunlaisellesi miehelle (jos olet mies) ainoa mahdollisuus saada thaivaimo Suomeen on tilata se postimyynnistä ja luvata sille suomalainen sosiaaliturva, terveydenhoito ja kansalaisuus. Mitään muuta annettavaa sinulla ei hänelle ole, eikä kaikki naiset toki muuta kaipaakaan kuin perusturvaa.
Miltään aurionkomatkalta ei naista noudeta, eikä baareissa töissä olevat naiset ole tyhmiä, vaikka he eivät olekaan pankkineitejä. Ei ne lähde tuosta vaan jonkun tyhjätaskun tai tyhjänpuhujan matkaan. Se on pitkällinen prosessi ja siinä on ensimmäisenä talous ja tulevaisuus ja vasta sitten kaikki muu.
Sinun rouvasi lähti jo takaisin ja nyt elelelet mielikuvituselämää varsin sitkeästi.- Anonyymi
Olisi mukava tietää naisesta joka nauttii sinun perusturvastasi.
- Anonyymi
Joku täällä kirjoitti jotain, että kohta tämä sensukka soittelee langat kuumina ystävälleen T modelle ja viestejä alkaa poistumaan.
Oikeaan osui 😎 - Anonyymi
Jotkut naiset ovat kroonisia paskamagneetteja. Aina tulee turpiin. Johtuu siitä että alkavat alkuhuuman jälkeen halveksimaan ja vittuilemaan miehelleen. Sitten seuraava peliin ja taas on nassu kipeä hetken päästä.
https://www.seiska.fi/kotimaa/vakivaltainen-ero-ex-missi-jessica-ruokola-syyttaa-itseaan-miehet-eivat-parjaa-minulle?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget- Anonyymi
Amalialla on ollut vaikeaa jo kauan. Naapurin 43v eronnut isoryntäinen nainen kävi joskus kahvittelemassa. On tyrkyttänyt itseään mutta en ole huolinut koska hällä on ilmiömäinen kyky ärsyttää ja on liian isokokoinen makuuni. Ystäviä ollaan kuitenkin. Ollaan tunnettu viisi vuotta. Tänä aikana hällä on ollut noin kahdeksan eri miestä, joista yhtä lukuunottamatta joka ikinen on lopulta käynyt häneen käsiksi. Siinä vaiheessa voisi miettiä tuo nainen sitä omaa osuuttaan asioihin. Ei voi olla niin että ottaa aina vääränlaisia miehiä, vaan voisi miettiä sitä omaa käytöstäänkin. Nyt hän pakenee yhtä niistä miehistä ympäri Suomea karkuun. Ei mene montaa viikkoa kun taas löytää jonkun sankarin jostakin kauppamatkalta tai tinderistä. Kahta lukuunottamatta kaikki miehensä ovat ulkomaalaisia olleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amalialla on ollut vaikeaa jo kauan. Naapurin 43v eronnut isoryntäinen nainen kävi joskus kahvittelemassa. On tyrkyttänyt itseään mutta en ole huolinut koska hällä on ilmiömäinen kyky ärsyttää ja on liian isokokoinen makuuni. Ystäviä ollaan kuitenkin. Ollaan tunnettu viisi vuotta. Tänä aikana hällä on ollut noin kahdeksan eri miestä, joista yhtä lukuunottamatta joka ikinen on lopulta käynyt häneen käsiksi. Siinä vaiheessa voisi miettiä tuo nainen sitä omaa osuuttaan asioihin. Ei voi olla niin että ottaa aina vääränlaisia miehiä, vaan voisi miettiä sitä omaa käytöstäänkin. Nyt hän pakenee yhtä niistä miehistä ympäri Suomea karkuun. Ei mene montaa viikkoa kun taas löytää jonkun sankarin jostakin kauppamatkalta tai tinderistä. Kahta lukuunottamatta kaikki miehensä ovat ulkomaalaisia olleet.
On hyvä että sinulla on tekemistä kun seuraat muiden ihmisten elämää ja raportoit siitä Pattayan matkailupalstalle.
Olet varmaan omasta mielestäsi miesten mies, et siis kuten naiset jotka juoruilee piireissään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä että sinulla on tekemistä kun seuraat muiden ihmisten elämää ja raportoit siitä Pattayan matkailupalstalle.
Olet varmaan omasta mielestäsi miesten mies, et siis kuten naiset jotka juoruilee piireissään.Olet sinä vaan aika senssukka.
Siniselläsi näpertelit typerän aloituksesi.
Ja nyt sitten jatkat lässytystäsi mukamas et senssukkana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsitin postauksestasi, ettei sulla poika rukka todellisessa elämässä ole varaa valita petikumppaneitasi. Täällä palstalla toki saat esittää sitä mikä sinusta tuntuu hyvältä. Kukaan ei saa koskaan tietää kuka oikeasti olet. Ole hyvä ja anna palaa.
Tekohymyjen maa. Kaveri on asunut siellä jo vuosia. Ihan sairasta touhua jos verrataan koto Suomeen.
Ihmiset tyhmiä (oikeesti) ja korruptio kaikkialla, siis kaikkialla.
Meni sitten vielä siittämään thai muijan raskaaksi. Akka ihan sekopää mutta ei voi heittää vittuun lapsen takia.
Mutta summa summarum, tekohymyjen maa.- Anonyymi
Koronatilastot osoittaa kuka ja ketkä on tyhmiä, sekä tämä Timmyy joka keskustelee myös helluntailaisten palstalla voinee jättää tämän kommenttinsa viimeiseksi, kiitos.
- Anonyymi
Miksei voi heittää pois lapsen takia? Useat oikeasti rakastavat iloiset tyttäret lähtevät radalle kun ovat muutaman vuoden suomessa asuneet. Siinä ei se kiltti ja kaiken tekevä onnellinen aviomies paljon vaassa paina, jos muksu tai pari sattuu olemaan, niin isänsä kontolle jäävät, kun äitee lähtee toteuttaman itteensä. Rahaa toki laittelevat muksunsa elämiseen (osa säännöllisestikkin) osalle suomalaisista uljaista tämä onkin aivan oikein. Mitäs ovat perseaukisena hakeneet pikavippejä ja autolainoja thaivaimonsa nimiin ( eräs " entinen rahamies?" Jätti tarhamaksutkin piikkiin) no maksun aika tulee aina. Nimihän näiltä rakastetuilta vaimoilta palaa. Yritä siinä sitten aloitella sinkkuelämää, sillä 1800kk palkalöa, kun vuokra asunnon saantikin on kiven alla. Tämä asia toisinaan ajaa tyttöjä palaamaan oman menneisyydestään tuttuun työhön.
Enkä nyt senssukka tarkoita että sinulla ei olisi onnellinen elämä, saati sitä etteikö sinulla olisi tililläsi 6 numeroisia summia. Tarkoitan sitä, että näitäkin on nähty.
Mulle senssun varallisuus eikä hienot vehkeet tee minkäänlaista vaikutusta, hän on minulle tuntematon henkilö.
Käsittääkseni senssun jutut vaikuttavat häneen itseensä eniten? Kiva kertoilla matkailufoorumilla tuntemattomille haaveistaan totuutena, ja oravat tulevat mukaan, siinä vaiheessa kun hän kuvittelee, että joku uskoo hänen satujaan.... ja on hänelle kateellinen. Netissä on kaikennäköistä taapertajaa, senssu on vain yksi samanlainen yksinäinen kun moni muukin, sensulla on vaan vähän rikkaampi mielikuvitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voi heittää pois lapsen takia? Useat oikeasti rakastavat iloiset tyttäret lähtevät radalle kun ovat muutaman vuoden suomessa asuneet. Siinä ei se kiltti ja kaiken tekevä onnellinen aviomies paljon vaassa paina, jos muksu tai pari sattuu olemaan, niin isänsä kontolle jäävät, kun äitee lähtee toteuttaman itteensä. Rahaa toki laittelevat muksunsa elämiseen (osa säännöllisestikkin) osalle suomalaisista uljaista tämä onkin aivan oikein. Mitäs ovat perseaukisena hakeneet pikavippejä ja autolainoja thaivaimonsa nimiin ( eräs " entinen rahamies?" Jätti tarhamaksutkin piikkiin) no maksun aika tulee aina. Nimihän näiltä rakastetuilta vaimoilta palaa. Yritä siinä sitten aloitella sinkkuelämää, sillä 1800kk palkalöa, kun vuokra asunnon saantikin on kiven alla. Tämä asia toisinaan ajaa tyttöjä palaamaan oman menneisyydestään tuttuun työhön.
Enkä nyt senssukka tarkoita että sinulla ei olisi onnellinen elämä, saati sitä etteikö sinulla olisi tililläsi 6 numeroisia summia. Tarkoitan sitä, että näitäkin on nähty.
Mulle senssun varallisuus eikä hienot vehkeet tee minkäänlaista vaikutusta, hän on minulle tuntematon henkilö.
Käsittääkseni senssun jutut vaikuttavat häneen itseensä eniten? Kiva kertoilla matkailufoorumilla tuntemattomille haaveistaan totuutena, ja oravat tulevat mukaan, siinä vaiheessa kun hän kuvittelee, että joku uskoo hänen satujaan.... ja on hänelle kateellinen. Netissä on kaikennäköistä taapertajaa, senssu on vain yksi samanlainen yksinäinen kun moni muukin, sensulla on vaan vähän rikkaampi mielikuvitus.Ja suhteettoman paljon aikaa, kertomaan fantasioitaan tällä kyseisellä foorumilla.?
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni senssun jutut vaikuttavat häneen itseensä eniten? Kiva kertoilla matkailufoorumilla tuntemattomille haaveistaan totuutena, ja oravat tulevat mukaan, siinä vaiheessa kun hän kuvittelee, että joku uskoo hänen satujaan.... ja on hänelle kateellinen. Netissä on kaikennäköistä taapertajaa, senssu on vain yksi samanlainen yksinäinen kun moni muukin, sensulla on vaan vähän rikkaampi mielikuvitus.Haluaa olla kasvatuksessa mukana. Rakastaa lastaan. Jos lähtee muija lähtee lapsikin. Hän on ihan puun ja kuoren välissä. Akka ihan psyko, pelottaa jopa käydä nukkumaan.
Mä oon sanonu vuoden päivät että heitä vittuhun.
Mikään ei riitä. Ei 400 neliöinen talo, ei uusi hybridi Mersu, ei mikään.
Ja jatkuvasti vonkaa bahteja. Niinkuin maassa kaikki muutkin.- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Haluaa olla kasvatuksessa mukana. Rakastaa lastaan. Jos lähtee muija lähtee lapsikin. Hän on ihan puun ja kuoren välissä. Akka ihan psyko, pelottaa jopa käydä nukkumaan.
Mä oon sanonu vuoden päivät että heitä vittuhun.
Mikään ei riitä. Ei 400 neliöinen talo, ei uusi hybridi Mersu, ei mikään.
Ja jatkuvasti vonkaa bahteja. Niinkuin maassa kaikki muutkin.Lapsen elämä on kivaa ja turvallista tuollaisessa parisuhteessa? Ajatteleeko kaverisi lapsen etua vai omaa imagoaan perheen isänä, yhtä vahvasti kun 2010 hän etäkasvatti siittiöistään menestyjiä, lähettelemällä sydänhymiöitä juhlapäivisin ja otti videopuheluja jälkeläistensä kamssa heidän syntymäpäivinään. Nyt on puudeli aitaus ja anopilla 5000thb maksavia kanoja kämppä väärällään.
Anonyymi kirjoitti:
Lapsen elämä on kivaa ja turvallista tuollaisessa parisuhteessa? Ajatteleeko kaverisi lapsen etua vai omaa imagoaan perheen isänä, yhtä vahvasti kun 2010 hän etäkasvatti siittiöistään menestyjiä, lähettelemällä sydänhymiöitä juhlapäivisin ja otti videopuheluja jälkeläistensä kamssa heidän syntymäpäivinään. Nyt on puudeli aitaus ja anopilla 5000thb maksavia kanoja kämppä väärällään.
Lapsen etua. Varmaan hyvin pitkälti. Ois tärkeää että oppisi myös Suomen kielen, avaisi elämään paljon ovia. Mutta minkä tolle voi, akka on sekopää. Parempaa huomista toivoen.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Lapsen etua. Varmaan hyvin pitkälti. Ois tärkeää että oppisi myös Suomen kielen, avaisi elämään paljon ovia. Mutta minkä tolle voi, akka on sekopää. Parempaa huomista toivoen.
Tääl hei riittää jo nää latvastaan
Viimeisen 7 vuotta oon kuullut Thaimaasta viikottain. Jonkinlainen käsitys maasta syntynyt, tai itse asiassa ihan helvetin vahva.. Oksettaa jo pelkkä ajatus. Koronassa toimivat hyvin, siitä rasti seinään.
Mutta tiedät varsin hyvin esim korruption. :)- Anonyymi
Vastasin väitteeseesi kansalaisten tyhmyydestä.
Korruptio on, mutta myös hyväveljeily suomessa, en mielenkiintoasi tämän enempää ruoki. Anonyymi kirjoitti:
Vastasin väitteeseesi kansalaisten tyhmyydestä.
Korruptio on, mutta myös hyväveljeily suomessa, en mielenkiintoasi tämän enempää ruoki.Niin ja, uskovaisia olen rakentavasti kritisoinut.
Ei Suomesta ja Thaimaasta voi puhua edes samassa lauseessa..
Mä luotan täysin mitä mulle on Thaikkulasta kerrottu. Oikeus järjestelmä, poliisi, kaikki korruptoitunut. Mafia. Sairaalloinen kuninkaan ihailu. Meet kännissä haukkumaan niin häkki heilahtaa. Jne..
Kahden viikon LOMALLA kaikki menee jees mutta toimen juttu jos asut siellä.- Anonyymi
”Oksettaa jo pelkkä ajatus.”
Voisitko hieman tarkentaa tätä, eli mikä ajatus mistä ja miksi tämä ajatus oksettaa sinua? Anonyymi kirjoitti:
Voisitko hieman tarkentaa tätä, eli mikä ajatus mistä ja miksi tämä ajatus oksettaa sinua?Thaimaa oksettaa, mitä olen sieltä kuullut.
Pitäis toki joo käydä katsomassa, mutta niin paljon olen shaissea siitä kuullut..Anonyymi kirjoitti:
Voisitko hieman tarkentaa tätä, eli mikä ajatus mistä ja miksi tämä ajatus oksettaa sinua?Kamulla oli tullu talossa oikosulku ja tuhansien eurojen tappiot. Laadukas vakuutus mutta korvaus oli täysin mitätön. Mikään ei toimi ja kaikki on vaan falangien bahtien kusetusta. Tai kyllä ne kusettaa myös ns omiakin. Tää esimerkkinä.
Timmyy kirjoitti:
Kamulla oli tullu talossa oikosulku ja tuhansien eurojen tappiot. Laadukas vakuutus mutta korvaus oli täysin mitätön. Mikään ei toimi ja kaikki on vaan falangien bahtien kusetusta. Tai kyllä ne kusettaa myös ns omiakin. Tää esimerkkinä.
Remontissa kaikki meni päin persettä. Sähkö hommissa Suomessa pikkuisen eri touhu. Ulkosuihkussa katastrofaalisen tilanne. Sähköiskun riski ilmeinen. Aikataulut sinne päinkään. Laskutuksessa hieman Suomi lisää, eli noin 20 kertainen summa. Mistään ei tule mitään!
Ei paljo ilmaston muutos ahdista. Esim miespuoliset eivät voi laittaa roskeja roskiin koska se on miestä alentavaa.
Taloudenhoito. Rahat biletetään ja samalla asutaan kauheissa hökkeleissä. Muutenkin matematiikka ei vahvin laji.
Mut isossa kuvassa thaikuilla ei ole kuin bahtit mielessä. Siis että kuunka saisin kusetettua sitä itselleni.- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Kamulla oli tullu talossa oikosulku ja tuhansien eurojen tappiot. Laadukas vakuutus mutta korvaus oli täysin mitätön. Mikään ei toimi ja kaikki on vaan falangien bahtien kusetusta. Tai kyllä ne kusettaa myös ns omiakin. Tää esimerkkinä.
Esittääkö tämä kamusi asuvansa Hui Haissa tai Tsiang Naissa?
Anonyymi kirjoitti:
Noin tarkkaan en tiedä. Mut kait itse pitää käydä paikka tarkastamassa.
Anonyymi kirjoitti:
Tai korjaan, Pattiksen läheisyydessä, mutta sen tarkemmin en tiedä.
Timmyy kirjoitti:
Tai korjaan, Pattiksen läheisyydessä, mutta sen tarkemmin en tiedä.
Kokeilisit sellaista hommaa Timmyy kuin työ. Sen jälkeen voit kokeilla sellaista asiaa kuin matkailu.
Matkailu avartaa, eikä sinun tarvi istua narkkarikavereiden kanssa kaikkia iltoja sossuluukussa kadehtimassa ihmisiä joilla on työpaikka, rahaa ja elämä.
Tuollaisia tässä sitten joutuu vielä elättämään. Jos Thaimaa sinua oikeasti oksettaisi, et olisi täällä palstalla siitä jauhamasta ja matkustelevaista poppoota kadehtimassa.
Et tiedä mitään koko maasta, joten suosittelen sinua keskittymään keskusteluihin syrjäytymisestä ja lääkkeiden väärinkäytöstä. Päihdelinkki on juuri sopiva sinulle.2010vuodesta kirjoitti:
Kokeilisit sellaista hommaa Timmyy kuin työ. Sen jälkeen voit kokeilla sellaista asiaa kuin matkailu.
Matkailu avartaa, eikä sinun tarvi istua narkkarikavereiden kanssa kaikkia iltoja sossuluukussa kadehtimassa ihmisiä joilla on työpaikka, rahaa ja elämä.
Tuollaisia tässä sitten joutuu vielä elättämään. Jos Thaimaa sinua oikeasti oksettaisi, et olisi täällä palstalla siitä jauhamasta ja matkustelevaista poppoota kadehtimassa.
Et tiedä mitään koko maasta, joten suosittelen sinua keskittymään keskusteluihin syrjäytymisestä ja lääkkeiden väärinkäytöstä. Päihdelinkki on juuri sopiva sinulle.Täysin metsään meni.. Väitän esim matkustaneeni enemmän kuin Sinä. Thaimaaseen en ole mennyt juurikaan tuon oksettavuuden takia. Mutta nyt on uteliaisuus hieman herännyt..
- Anonyymi
2010vuodesta kirjoitti:
Et tiedä mitään koko maasta, joten suosittelen sinua keskittymään keskusteluihin syrjäytymisestä ja lääkkeiden väärinkäytöstä. Päihdelinkki on juuri sopiva sinulle.Tämä on selvää mt kuntoutujan tekstiä, samaa ala-arvoista kuin kopio chiangmailla, totuustarkkailijalla. yms. hulluilla.
- Anonyymi
Mitä mieltä olet Thaimaasta Suomeen muuttaneista naisista?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä olet Thaimaasta Suomeen muuttaneista naisista?
Eipä mulle hirveesti mitään pahaa sanottavaa. Tavallaan win-win tilanne. Aikamiespoika saa kaipaamansa naisen ja nainen Suomen hyvät olot plus aviomiehen.
Tottakai tossa raha näyttelee suurta osaa. Mut niin se on Suomi muijakin kanssa. Vongataan isompaa asuntoa, hienompaa autoa, ja Chanelin laukku ois kiva.
Että Suomi muijakin osaavat..
- Anonyymi
Aloittaja on siis naista vajaa.
- Anonyymi
Niinhän se on että siitä puhe mistä puute. Ei mitään muuta sensukan mielessä kuin ihokosketuksen puute, rahan puute, terveyden puute ja matkailun puute. Monta kertaa päivässä nyt jo kuusi vuotta. Ei yhtäkään vapaapäivää tältä palstalta.
- Anonyymi
Voin vakuuttaa, niin... meitäkin, tala thaimaassa, yök!
- Anonyymi
Viher Pekkaa siis kiinnostaa se naisen muutaman sentin putki.
- Anonyymi
Sensei ei ole vieläkään kertonut miten Thaimaassa tulisi lomailla ettei hän pahoita siitä mieltään. Teki sitten suomituristi Thaimaassa mitä vaan, niin senseille se ei kelpaa. Ilmeisesti Thaimaassa ei pidä tehdä mitään niin sensei ei pahoita mieltään.
Kuksaa on ihmeen vähän nähty "täällä Thaimaassa" viime aikoina. Itse asiassa sitä ei ole nähty koskaan "täällä Thaimaassa" ja sitten sama rääpäle kehtaa puhua muiden "illuusiomatkoista".- Anonyymi
Rääpäleesi kuitenkaan ei ole anonyymi kuten sinä ja havaittavissa on hänen kykynsä ainakin saada aikaiseksi päivän kommentoiduinaloitus, jossa yksikään kommentti ei asianmukaisesti liity millään tavalla aloituksen asiasisältöön, ja vähimmässä määrin sinun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rääpäleesi kuitenkaan ei ole anonyymi kuten sinä ja havaittavissa on hänen kykynsä ainakin saada aikaiseksi päivän kommentoiduinaloitus, jossa yksikään kommentti ei asianmukaisesti liity millään tavalla aloituksen asiasisältöön, ja vähimmässä määrin sinun.
Miksi kysymykset kuksan sijainnista jäävät vaille vastausta? Osaatko selittää tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no kukas se sinä sitten olet?
Kiinalainen geenitutkija: Nykyaikaiset tutkimukset paljastaa että kuukerin nellit ovat lähempänä simpansseja.Niitähän sinä himoitset, kaipaat ja kehuskelet. - Anonyymi
Et sä pese sitä kuksaasi koskaan 🤮
- Anonyymi
Woehan vuokra Vitara... terveisiä kuopioon 🚜.
- Anonyymi
Voisitko vinkata missä näin on kirjoitettu?
- Anonyymi
Taitolaji 🚜.
- Anonyymi
Metsä vastaa.
- Anonyymi
Kohtalaisen asiallinen aloitus senssulta, mutta pieniä ristiriitoja sisältäen. Toitotat ilmaisen rakkauden perään mutta kehotat laittamaan 500 euroa kuussa thainaiselle rahaa. Miten se sitten voi olla enää ilmaista se rakkaus?
- Anonyymi
”pieniä ristiriitoja”.... 😁😆🤣😂🤩
- Anonyymi
Voisitko vinkata missä ilmaisesta rakkaudesta kirjoitettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vinkata missä ilmaisesta rakkaudesta kirjoitettu?
En voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi.
Miksi et voi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voi?
Koska ”ystäväsi” T mode on nämä kirjoitukset poistanut sensein sääntöjen vastaisena.
- Anonyymi
Sinä poika olet pihalla kuin lumiukko kesäkuussa, Senssu varmasti tarkoitti sitä että Thaimaalaiset tarvitsevat nyt avustusta enemmän kuin koskaan, koska täällä ei ole mitään sosiaaliturvaa... kuten sinulle siellä suomen savossa, tilanne on suomessa huono koronan takia, thaimaassa vielä huonompi, mitäs luulet että vuoden kiinni olleelle turistiaktiviteetille on käynyt, tai tulee vielä käymään, absoluutinen köyhyys lisääntyy, samoin ihmisten epätoivo...
Sinulle raha ja rakkaus liittyy olennaisesti yhteen, koska et muuta ole nähnyt, sinun on aina pitänyt maksaa ihmissuhteista, ja suosittelen sinun katsomaan peiliin ja huomioivan mitä sieltä vastaa milloinkin tulee, reppana.
Miten ne sinun varakkaat mielikuvitus sijoittajat... liittyvät kuvioosi, sinulla on tuskin varaa edes pieksämäen junalippuun, ilman että kela kantaa tästäkin vastuunsa, thaimaassa ei ole kelaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä poika olet pihalla kuin lumiukko kesäkuussa, Senssu varmasti tarkoitti sitä että Thaimaalaiset tarvitsevat nyt avustusta enemmän kuin koskaan, koska täällä ei ole mitään sosiaaliturvaa... kuten sinulle siellä suomen savossa, tilanne on suomessa huono koronan takia, thaimaassa vielä huonompi, mitäs luulet että vuoden kiinni olleelle turistiaktiviteetille on käynyt, tai tulee vielä käymään, absoluutinen köyhyys lisääntyy, samoin ihmisten epätoivo...
Sinulle raha ja rakkaus liittyy olennaisesti yhteen, koska et muuta ole nähnyt, sinun on aina pitänyt maksaa ihmissuhteista, ja suosittelen sinun katsomaan peiliin ja huomioivan mitä sieltä vastaa milloinkin tulee, reppana.
Miten ne sinun varakkaat mielikuvitus sijoittajat... liittyvät kuvioosi, sinulla on tuskin varaa edes pieksämäen junalippuun, ilman että kela kantaa tästäkin vastuunsa, thaimaassa ei ole kelaa.Toivotaan että vaimollesi tulee avustuspäivä taas niin pääsette hakemaan riisipussin sinne mökkiin jonka vaihdoitte mummon kanssa päikseen kuten Thaimaassa on tapana.
Hyvä että selvennät sensein sanomisia kun ne on hankalia ymmärtää ja on mukavaa että hänellä on suomentaja sihteerin lisäksi täällä Thaimaassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että vaimollesi tulee avustuspäivä taas niin pääsette hakemaan riisipussin sinne mökkiin jonka vaihdoitte mummon kanssa päikseen kuten Thaimaassa on tapana.
Hyvä että selvennät sensein sanomisia kun ne on hankalia ymmärtää ja on mukavaa että hänellä on suomentaja sihteerin lisäksi täällä Thaimaassa.Parempi riisipussi thaimaassa kun ruoka kuopiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi riisipussi thaimaassa kun ruoka kuopiossa.
Olet väärässä. Kuopiossa on muutakin ruokaa kuin pelkkää riisiä ja Kuopiossa syödään muulloinkin kuin avustuspäivinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Kuopiossa on muutakin ruokaa kuin pelkkää riisiä ja Kuopiossa syödään muulloinkin kuin avustuspäivinä.
Niinkö syödään muutakun kuin pelkkää riisiä, oho ompa savo kehittynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ”ystäväsi” T mode on nämä kirjoitukset poistanut sensein sääntöjen vastaisena.
Senssu taputeltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten ne sinun varakkaat mielikuvitus sijoittajat... liittyvät kuvioosi, sinulla on tuskin varaa edes pieksämäen junalippuun, ilman että kela kantaa tästäkin vastuunsa, thaimaassa ei ole kelaa.Numpalli tässä yrittää ettei olisi senssu.... aika säälittävä senssukka.
- Anonyymi
Uusi Thaimaan vihaaja-hahmo palstalla. Timmyy. Ei ole koskaan käynyt mutta kauheasti häntä oksettaa ja puistattaa Thaimaa ja siitä hän täällä sitten kertoilee.
- Anonyymi
En oikein vielä ymmärrä miten maata tai kaupunkia voi vihata, vihaatko sinä vaikka Puolankaa, aika naivia, jopa sairasta... joku voi olla pitämättä pattayasta, mutta vihata... pattayaa ei ole terveen juttuja,
- Anonyymi
Ne on nämä timmyt ja senssut sellasia uroksia että loukkaantuvat verisesti ja kokevat tulleensa raskaasti huijatuksi jos postimyyntimorsian laittaa aamupalalla kaksi siivua eurooppakeräyksestä saatua juustoa leipäjonon näkkärin päälle.
Olen kerran ollut todistamassa tuollaista tilannetta vieraana. Asui naapurustossa sairaalloisen pihi ukko ja sovinisti joka oli hommannut postimyyntivaimon. Vaimo jaksoi katsella sitä touhua vuoden päivät. Äijä kohteli huonommin kuin koiraa ja piti nälässä tuota naista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on nämä timmyt ja senssut sellasia uroksia että loukkaantuvat verisesti ja kokevat tulleensa raskaasti huijatuksi jos postimyyntimorsian laittaa aamupalalla kaksi siivua eurooppakeräyksestä saatua juustoa leipäjonon näkkärin päälle.
Olen kerran ollut todistamassa tuollaista tilannetta vieraana. Asui naapurustossa sairaalloisen pihi ukko ja sovinisti joka oli hommannut postimyyntivaimon. Vaimo jaksoi katsella sitä touhua vuoden päivät. Äijä kohteli huonommin kuin koiraa ja piti nälässä tuota naista.Olet ollut oikein todistamassa, jepjep, mitä jos lukisit ymmärryksellä Senssun aloituksen ja todistelisit jotain oikeellista tuon ainaisen katkeruutesi Senssua kohtaan sijasta.
Oletko ollut todistaassa että joku tosiasiallisesti pitää huolta rakkaastaan suomesta käsin, joka hädässä tällä hetkellä thaimaassa?
Sinä et ole muuta kuin kateellinen ja katkera paskanjauhaja. Anonyymi kirjoitti:
Olen kerran ollut todistamassa tuollaista tilannetta vieraana. Asui naapurustossa sairaalloisen pihi ukko ja sovinisti joka oli hommannut postimyyntivaimon. Vaimo jaksoi katsella sitä touhua vuoden päivät. Äijä kohteli huonommin kuin koiraa ja piti nälässä tuota naista.Ainoa mikä Thaimaassa toimii on mulkku, ei mikään muu. Näillä mun arvostelijoilla ei sekään. 🤣
- Anonyymi
Unohdin vielä nettipornon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kerran ollut todistamassa tuollaista tilannetta vieraana. Asui naapurustossa sairaalloisen pihi ukko ja sovinisti joka oli hommannut postimyyntivaimon. Vaimo jaksoi katsella sitä touhua vuoden päivät. Äijä kohteli huonommin kuin koiraa ja piti nälässä tuota naista.Mitens tuo luokkaantuminen jos paratiisiasi arvostellaan sinä et suinkaan siitä luokkaannu, vaan menet suorastaan paniikkiin, sinänsä outoa eihän sinulla ole mitään reaalista kontaktia pattayaan, totuustarkkaija, menetkö paniikkiin samalla tavalla kun joku arvostelee vaikkapa seppälää tai keljoa, hyvin outoa käytöstä...
Se vaan on factaa että pattayaan negatiivisesti suhtautuvia on suomalaisissa miehissä enemmän kuin positiivisesti suhtautuvia, mutta nämäkään ei muutamaa poikkausta lukuunottamatta ole ottanut tehtäväkseen puolustaa pattayan kunniaa mitä se nyt sitten edes on... mutta minä osittain ymmärrän sinua jopa sinua, sinulla on hyvin harhainen kuva thaimaasta ja pattayasta minkä sairautesi on luonnut, etkä sinä sille voi yhtään mitään, pattaya on paratiisi vain sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut oikein todistamassa, jepjep, mitä jos lukisit ymmärryksellä Senssun aloituksen ja todistelisit jotain oikeellista tuon ainaisen katkeruutesi Senssua kohtaan sijasta.
Oletko ollut todistaassa että joku tosiasiallisesti pitää huolta rakkaastaan suomesta käsin, joka hädässä tällä hetkellä thaimaassa?
Sinä et ole muuta kuin kateellinen ja katkera paskanjauhaja.Edelleen ihmettelen mille pitäisi olla katkera ja kateellinen? Tuolle nettipäivystyksellesi vaiko kelakortille? Kaikki muu sinussa on pelkkää puhetta. Ei ole titaani-amexeja, ei ole Rolls Royceja, ei ole omistustaloja, ei ole enää vaimoakaan, ei ole mitään autoa, ei ole kookospuistoa, ei ole upseerin uraa, ei ole kunnon eläkettä, ei ole firmoja, ei ole keksintöjä, ei ole patentteja, ei ole kavereita, ei elämää eikä terveyttä eikä rahaa edes matkusteluun. Nollajooseppi olet sossukämpässä tai kylmässä rintamamiestalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ihmettelen mille pitäisi olla katkera ja kateellinen? Tuolle nettipäivystyksellesi vaiko kelakortille? Kaikki muu sinussa on pelkkää puhetta. Ei ole titaani-amexeja, ei ole Rolls Royceja, ei ole omistustaloja, ei ole enää vaimoakaan, ei ole mitään autoa, ei ole kookospuistoa, ei ole upseerin uraa, ei ole kunnon eläkettä, ei ole firmoja, ei ole keksintöjä, ei ole patentteja, ei ole kavereita, ei elämää eikä terveyttä eikä rahaa edes matkusteluun. Nollajooseppi olet sossukämpässä tai kylmässä rintamamiestalossa.
PS: Aina voit kuvata kuksan päivän lehden päällä Chiang Maissa ja korjata siten käsitykseni sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Aina voit kuvata kuksan päivän lehden päällä Chiang Maissa ja korjata siten käsitykseni sinusta.
Hauska kommentti, täällä jonkun Urpån anonyymin käsityksiä täytyisi valokuvin korjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska kommentti, täällä jonkun Urpån anonyymin käsityksiä täytyisi valokuvin korjata.
Muistele vaan hauska mies niitä omia kuvapyyntöjäsi ja vaatimuksia erilaisista poseerauksista, kuvakulmista ja esineistä. Kun se kuksasi saapuu Thaimaahan niin palataan asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku urpåhan niitä kuvia päivittäin pyytelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kerran ollut todistamassa tuollaista tilannetta vieraana. Asui naapurustossa sairaalloisen pihi ukko ja sovinisti joka oli hommannut postimyyntivaimon. Vaimo jaksoi katsella sitä touhua vuoden päivät. Äijä kohteli huonommin kuin koiraa ja piti nälässä tuota naista.Kertoiki mies sinulle parisuhdehuolistaan, vai päättelitkö ihan itse tilanteen " vieraana?" Tuntemattomilla ei yleensä käydä kyläilemässä? Kerrohan isällesi terkkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut oikein todistamassa, jepjep, mitä jos lukisit ymmärryksellä Senssun aloituksen ja todistelisit jotain oikeellista tuon ainaisen katkeruutesi Senssua kohtaan sijasta.
Sinä et ole muuta kuin kateellinen ja katkera paskanjauhaja.Senssunkin pitäisi ymmärtää, ettei normaalit ihmiset kertoile tyttöystäviensä /vaimojensa auttamisista jollekkin suomi24 foorumin matkailupalstalle? Eivät normi ihmiset kyllä täällä luettele omistuksiaan eikä kertoile varakkuuksiaan? Sä taidat senssu elää ihan omassa pikku sadussasi? Yksin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssunkin pitäisi ymmärtää, ettei normaalit ihmiset kertoile tyttöystäviensä /vaimojensa auttamisista jollekkin suomi24 foorumin matkailupalstalle? Eivät normi ihmiset kyllä täällä luettele omistuksiaan eikä kertoile varakkuuksiaan? Sä taidat senssu elää ihan omassa pikku sadussasi? Yksin?
Noi jeesit kun typpaa olemaan aikalailla perheen sisäisiä asioita, normaali väestölle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssunkin pitäisi ymmärtää, ettei normaalit ihmiset kertoile tyttöystäviensä /vaimojensa auttamisista jollekkin suomi24 foorumin matkailupalstalle? Eivät normi ihmiset kyllä täällä luettele omistuksiaan eikä kertoile varakkuuksiaan? Sä taidat senssu elää ihan omassa pikku sadussasi? Yksin?
Sensei toimii palstan virallisena päivystäjänä ja isäntänä, jolla on oikeus vaatia tilanneraportit kaikilta kymmeneltätuhannelta suomalaismieheltä päivittäin, jotka ovat thain kanssa aviossa. Myös tyttöystävien miehiltä tarvitaan dokumentit siirroista ja lahjoituksista. Muuten sensei ei usko ja lällättää savosta puhuen niin että Hiekkaharju raikaa.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Ainoa mikä Thaimaassa toimii on mulkku, ei mikään muu. Näillä mun arvostelijoilla ei sekään. 🤣
Voisitko vinkata missä olen arvostellut sinua?
By Numball Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vinkata missä olen arvostellut sinua?
By NumballNo sori vaan jos väärin meni. Jotkut mua arvosteli.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
No sori vaan jos väärin meni. Jotkut mua arvosteli.
Sun kannattaa mennä takaisin sinne esson baariin kuuntelemaan viimeisimmät thaimaan uutiset. Eihän sitä koskaan tiedä vaik eiliset sämpylät olis puoleen hintaan ja jassossa suma?
Sitten voitte keskittyä thaimaahan jossa sora-arskan veli kävi 1992 vuonna. Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattaa mennä takaisin sinne esson baariin kuuntelemaan viimeisimmät thaimaan uutiset. Eihän sitä koskaan tiedä vaik eiliset sämpylät olis puoleen hintaan ja jassossa suma?
Sitten voitte keskittyä thaimaahan jossa sora-arskan veli kävi 1992 vuonna.Siitä puhe mistä puute. Eiku tarjous makkaraa etsimään. Toiv löydät..
- Anonyymi
Pari päivää enää, sitten yksi yö Bangkokissa ja tsuih Suomeen keväisiä koronatunnelmia haistelemaan. https://aijaa.com/rZMFpn
Tällaisessa "kerrostalo" hotellissa viimeistä viikkoa vietetty. Toistan hieman itseäni kun totean että voi thaimaalaista tyttöpoloa, kun joutunnu kuukausitolkulla spurgun pallomahan kanssa kiertelemään Thaimaata, joutunut syömään ja juomaan hyvissä ravintoloissa, joutunut asumaan myös alle viiden tähden hotelleissa ja ilkeä pallomaha on ostellut hälle mekkoja, hierontoja, kauneushoitoja, koruja ja kaikenlaista.. vielä rahaakin antanut. Hälle jää varmaan ikuiset traumat tästä ajasta. Olen todella pahoillani.- Anonyymi
No onkos mekkokuitteja joiden päällä tiikeripalsaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onkos mekkokuitteja joiden päällä tiikeripalsaa?
Sinunhan ei pitänyt olla kiinnostunut toisten kuvista, etkä ole vieläkään laittanut yhtään kuvaa Chiang Maista niin miksi esität muille kuvatoivomuksia jatkuvasti siitä huolimatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunhan ei pitänyt olla kiinnostunut toisten kuvista, etkä ole vieläkään laittanut yhtään kuvaa Chiang Maista niin miksi esität muille kuvatoivomuksia jatkuvasti siitä huolimatta?
Voi että sentään jotta hällä 44 heevehenkilöllä on oma sihteeripuolustaja, onko sama kuin Neidolla?
- Anonyymi
Tässä näkee miten sairas maailmankuva pattayanpojalla on, koet olevasti baarivosun auttaja, viemällä hänet syömään paikkoihin, ostamalla tuotteita, palveluita hänellä ei ole mitään mahdollisuutta ilman sinua, ja sinä näytät olevasi "ylpeä" vielä saavutuksestasi.
Mutta jätit paljon kertomatta, tämä vosu on erittäin todennäköisesti vailla mitään ammattikoulutusta, kunnollinen luku ja kirjoitustaitokaan ei ole, vaikea päästä mihinkään oikeaan työhön kun ei osaa oikein mitään, kuten lähes kaikki pattayan vosuilla, joskin lukua ja kirjoitustaito on hieman parantunut vuosien varrella, ei koulun takia vaan kännyköiden, hänellä ei ole vaihtoehtoja kuten sinulla on... muista aina että sinä teit valinnat ei hän.
Surullista tässä on se että hän palautuu lähtösi jälkeen uudelleen vuokrattavaksi, niin kauan kun naama on siinä kunnossa että joku hänestä jotain maksaa, ja sinä todellakin kuvittelet olevasi hänelle hyväntekijä, reppana.
Säälittävää... oikeasti... juttusi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä näkee miten sairas maailmankuva pattayanpojalla on, koet olevasti baarivosun auttaja, viemällä hänet syömään paikkoihin, ostamalla tuotteita, palveluita hänellä ei ole mitään mahdollisuutta ilman sinua, ja sinä näytät olevasi "ylpeä" vielä saavutuksestasi.
Mutta jätit paljon kertomatta, tämä vosu on erittäin todennäköisesti vailla mitään ammattikoulutusta, kunnollinen luku ja kirjoitustaitokaan ei ole, vaikea päästä mihinkään oikeaan työhön kun ei osaa oikein mitään, kuten lähes kaikki pattayan vosuilla, joskin lukua ja kirjoitustaito on hieman parantunut vuosien varrella, ei koulun takia vaan kännyköiden, hänellä ei ole vaihtoehtoja kuten sinulla on... muista aina että sinä teit valinnat ei hän.
Surullista tässä on se että hän palautuu lähtösi jälkeen uudelleen vuokrattavaksi, niin kauan kun naama on siinä kunnossa että joku hänestä jotain maksaa, ja sinä todellakin kuvittelet olevasi hänelle hyväntekijä, reppana.
Säälittävää... oikeasti... juttusi...Minua viluttaa hirveesti kun toisilla on vara tehdä baarityttö onnelliseksi. Minä raukkaparka saan ihokosketusta ainoastaan silloin kun hoitaja vaihtaa paskavaippani aamuisin. Tosin hoitajalla on hanskat käsissä ja maski naamalla. .
Ei ole helppoa olla täällä hoitolaitoksessa ja haaveilla Pattayan iloista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää... oikeasti... juttusi...Olet viimeisin henkilö kenellä on varaa kirjoitella kenenkään kirjoitustaidosta. Olet käynyt koulusi 70-luvulla etkä ole työksesi joutunut ikinä kirjoittamaan mitään, lerppis. Lisäksi sinulla on lukihäiriö ja vakavia ongelmia luetun ymmärtämisessä.
Tämän päälle tulee poikkeuksellisen alhainen älykkyysosamäärä, taipumus patologiseen valehteluun ja lukuisat muut persoonallisuushäiriöt, joista vakavimpana epävakaa persoonallisuushäiriö, joka on häiriöiden vakavin muoto ja potilaan toimintakykyä merkittävästi alentava sairaus. Tuo selittää sen ettei sinulla ole selkeää identiteettiä eikä sukupuoleta ja se selittää myös sen kuinka tarinasi ja historiasi vaihtelevat lääkityksen, mielialan ja päihtymystilan mukaan.
Tuo on sellainen setti ettei siihen ole olemassa parannuskeinoa. Olet lääkäreiden papereissa tovottomien tapausten listoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet viimeisin henkilö kenellä on varaa kirjoitella kenenkään kirjoitustaidosta. Olet käynyt koulusi 70-luvulla etkä ole työksesi joutunut ikinä kirjoittamaan mitään, lerppis. Lisäksi sinulla on lukihäiriö ja vakavia ongelmia luetun ymmärtämisessä.
Tämän päälle tulee poikkeuksellisen alhainen älykkyysosamäärä, taipumus patologiseen valehteluun ja lukuisat muut persoonallisuushäiriöt, joista vakavimpana epävakaa persoonallisuushäiriö, joka on häiriöiden vakavin muoto ja potilaan toimintakykyä merkittävästi alentava sairaus. Tuo selittää sen ettei sinulla ole selkeää identiteettiä eikä sukupuoleta ja se selittää myös sen kuinka tarinasi ja historiasi vaihtelevat lääkityksen, mielialan ja päihtymystilan mukaan.
Tuo on sellainen setti ettei siihen ole olemassa parannuskeinoa. Olet lääkäreiden papereissa tovottomien tapausten listoilla.Kiitos kun kerroit taas, jälleen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun kerroit taas, jälleen kerran.
Ole hyvä. Totuus ei muutu ajan mittaa miksikään, koska olet parantumaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi päivystät täällä palstalla vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä urpå..... nytkö jo laittanet aijaten kuvan jossa kuksa päivän lehdellä ollen?
- Anonyymi
Thaikkutytöt - Suomitutytöt
Ihania - Lihavia
runous yhdistää molempia - Anonyymi
Vetäiseekö HoronaHallitus tänään horonakortilla maahan liikkumiskiellon ?
Eli aamulla julistetaan ennätykselliset tartuntaluvut (vääristellyt) ja sen päälle ulkonaliikkumiskielto.
Vain Eduskunnan kuntosali on auki, menkää sinne reenaamaan ! - Anonyymi
Näyttää olevan numerosenseillä taas yksi uusi persoona lisää, saa jutella itsensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864