Säilyykö Kesälahden terveysasema!?

Anonyymi

Mitä palveluja sieltä saa!?

12

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomioitavaksi:
      Toisin kuin terveysasemilta yleensä, Kesälahden toimipaikasta saa mm. auton katsastus ja korjauspalveluita, talonrakennus sekä lvis-töitä, maansiirto ja louhintaurakointia, hiihtovarusteiden sekä luistimien teroistuspalvelua, nuohous sekä erilaisten tulisijojen markkinointia, samoin kun myös ulkomaan matkojen myynti passi sekä viisumipalveluineen.
      Tässä vain osa siitä mitä Kesälahden tervesasema tarjoaa asiakkailleen, joten henkilökohtaisella käynnillä varmistat kaikki muut saatavilla olevat palvelut.

      • Anonyymi

        Korjaan:
        [....] hiihtovarusteiden huoltoa sekä luistimien teroistuspalvelua, nuohoussettejä sekä erilaisten tulisijojen markkinointia,


    • Anonyymi

      Ei saa edes koronarokotusta. Tuskin saa pian muutakaan.

      • Anonyymi

        Niinkö ja ihanko totta?
        Kun et asiasta näytä mitään tietävän, niin voisitko edes olla esittelemättä tyhmyyttäsi näinkin julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö ja ihanko totta?
        Kun et asiasta näytä mitään tietävän, niin voisitko edes olla esittelemättä tyhmyyttäsi näinkin julkisesti.

        Saitko siis itse rokotuksen siellä. Minun piti käydä Kiteellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko siis itse rokotuksen siellä. Minun piti käydä Kiteellä.

        Kenenkään ei "pidä käydä" missään muualla kuin siinä terveyskeskuksessa minkä itse on itselleen valinnut, vai kuvitteletko minun olevan jollain lailla erityisasemassa tämän(kin) asian suhteen? Voithan valita käyntipaikaksesi vaikka Nurmeksen ja sen jälkeen valittaa ettei Kesälahdelta saa edes rokotusta, vaan pitää matkustaa edestakaisin yli 400 kilometriä yhden piikin takia.


    • Anonyymi

      Liekkö "Arvausaula", työntekijöitä vai mahdolisesti hoitoon pääseviä varten!?

    • Anonyymi

      Peruskorjattu siisti terveysasema tilat tehokkaasti käytössä...? toivottavasti, näinkö säilyy tulevaisuudessa!?

    • Anonyymi

      Juu, tosi viihtyisät tilat siellä on ja "asiakkaita" riittää. Mutta voiko ennustaa pitkää ikää siltikään. Yläkoulu ja terveysasema kiinni?

      • Anonyymi

        Niinhän se loppui aikoinaan Ratsumestarintiellä entisen terveysaseman yhteydessä oleva hoivasairaalakin säästö, ym syistä. Tervemenoa yläkoulu nyt henkilöstöineen ja terveysasema tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Eikö voida vaan tilata Sannalta lisää velkarahaa, jolla pidetään Kesälahden terveysasema ja yläkoulu toiminnassa. Muutenkin ovat pumpanneet kuntiin miljardin ylimääräistä koronarahaa varmuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Vieläkö toiminnassa paskapumppaamo!?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe