Äänitän puheluita ja trollaan

Anonyymi

Saanko harrastaa otsikossa mainittua toimintaa. No tottakai saan, mutta silti keljuttaa elämä. Olen narsisti, mutta kiistän sen. Kiistän aina kaikki. Haluaisin menestyä, mutta en pärjää politiikassa. En pärjää, mutta syytän siitä aina muita. Woimatonkeista saan tosin voimaa ja ketunpackasta. Niillä yritän pärjätä vaan en pärjää kun toinen persoonani on supertrolli vaikka ite oon kovempi jätkä trollaamaan kuin sivupersoonani.

Vittu kun vituttaa. Kärsin aina vääryyttä. Ison varallisuuden ja rahaakin vei toinen ja sehän vasta mua vituttaakin. En kestä enää. Se varallisuus ja rahat kuuluu mulle. Se mikä on mun ei ole muitten, mutta mikä on muitten, niin se kuuluu mulle. Vitun haminalaiset, saatte haistaa pitkän vee muotoisen vi-un.

18

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästäkin Arton tekstistä lähti juuri ilmoitus Kaakkois-Suomen poliisilaitokselle.

      • Anonyymi

        Hyvä! Mutta täytyy olla tarkkana jos poliisit juonessa mukana.
        Poliisit nimittäin on sikoja ja asia tiedetään yleisesti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan iso osa poliiseista on narsisteja, joten ei ole yhtään ihme että täälläkin kirjoitetaan narsusta:

        https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/nama-ammatit-vetavat-puoleensa-narsisteja-katso-lista/132890#gs.w70slo

        Onko tämä narsistin ihannetyöpaikka?

        https://www.studio55.fi/vapaalla/article/onko-tama-narsistin-ihannetyopaikka/135106


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan narsisteja on ne ketkä syyttää toisia narsisteiksi. Eivät näe metsää puilta.

        Minä en syyttele muita narsistiksi, mutta kiistän että olisin narsisti. Toki olen narsisti mutta aina kiistän. Ajatukseni harhaillevat, en kuitenkaan ole vainoharhaiinen, no jokatapauksessa kiistän senkin. Haluan muitten varallisuutta, ne kuuluu mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Mutta täytyy olla tarkkana jos poliisit juonessa mukana.
        Poliisit nimittäin on sikoja ja asia tiedetään yleisesti.

        Taas nimittelyä. Ei ole vaikea arvata kuka supertrolli poliiseja nimittelee. Nimittely osoittaa ilkimyksen heikkoutta eli kun argumentit loppuvat, niin alkaa tyhjien tynnyrien kumina.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihannetyöpaikka Karhuvuoren tukiaseman juurella, kuuleeko Uuno, kuuntelen.

        YLE: Sotilaat leikkivät poliisia

        Sotilastiedustelu on saamassa vaivihkaa poikkeuksellisen laajat tiedonhankintavaltuudet. Harmaat radiotiedustelumiehet ovat muuttumassa kertaheitolla salaisiksi agenteiksi

        Siviilitiedustelua ja uusia toimivaltuuksia koskevan keskustelun varjoon on jäänyt aukko nimeltään: sotilastiedustelun salainen tiedonhankinta. Sotilastiedustelu on saamassa ennennäkemättömän laajat oikeudet vaivihkaa.

        Sotilastiedustelu vastaa maalittamistuesta Fakebookissa.


    • Anonyymi

      Minulla on 20 vuoden kokemus. Ensin psrovoilen ja äänitän ja sitten trollaan. Aina kun jään kiinno juoruamisesta, niin vetoan äänitteisiin. Jos saan huonon äänitteen, niin ammattilaitteilla edutoin äänitteisiin valetta niin paljon että se on minulle eduksi. Kiistän tehneeni mitään viluksia. Syytän aina muita ja uhriudun. Tarvittaessa itkeä tirautan. varsinkin jos joudun putkaan. Kun kiillotan uistimet pakkiin, niin ajattelen olevani kuningas ja muut ovat alamaisia.

      • Anonyymi

        Miä nuohoan ja nussin ( alaikäisi tietty) ja kuvittelen olevani sammakko mutta loikin kuin jänis. Miksi? Siksi että valtavat pakaralihakseni mahdollistavat kunnon loikat. On pyydetty elokuviin salaperäiseksi loikkavaariksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miä nuohoan ja nussin ( alaikäisi tietty) ja kuvittelen olevani sammakko mutta loikin kuin jänis. Miksi? Siksi että valtavat pakaralihakseni mahdollistavat kunnon loikat. On pyydetty elokuviin salaperäiseksi loikkavaariksi.

        Kommentointi suljettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentointi suljettu.

        Vaari jäähyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaari jäähyllä.

        Tekee ihan hyvää vaan sille kun kävi niin kuumana.


    • Anonyymi

      Katkeruus kaunistaa...

      • Anonyymi

        Vaarin tukiaseman päälle on laskeutunut iso kerros tuhkaa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe