Vastasit minulle tuossa pari riviä alempana, en vain saanut lähetettyä sinulle vastausta, joten lähetän sen näin sinulle:
Kiitos siitä, että vaivauduit vastaamaan.
Yksi asia jäi kuitenkin askarruttamaan: löydänkö hänestä vihdoinkin miehen, joka osaa arvostaa minua naisena ja ihmisenä?(emme siis vielä ole missään tekemisissä toistemme kanssa, elämä on vain heittänyt häntä monesti tielleni)
Cherrykirsikka!
2
166
Vastaukset
Vielä hän ei osaa Sinua arvostaa, mutta ehkä noin puolen vuoden kuluttua hänen elämässään tapahtuu jotain mullistavaa, joka saa hänen silmänsä aukeamaan ja näkemään sinut aivan uudella tavalla. Toisessa viestissäsi huolehdit, joudutko sinä taas kerran tekemään kaiken työn - ei, niitä polkuja olet tallannut jo aivan tarpeeksi, tämän miehen kanssa asiat alkavat sujua aivan kuin itsestään, kun sen aika on. Odottelemaan joudut nyt kuitenkin vielä jonkin aikaa ja odottavan aika on tietenkin pitkä, mutta nähdäkseni tulet kyllä saamaan hänestä arvoisesi kumppanin, kun vain jaksat ylläpitää kärsivällisyyttä. Älä siis ala vääntää mitään väkisin tässä vaiheessa, vaan rauhassa odottele mitä tuleman pitää - hyvältä tulevaisuutesi minusta näyttää.. Iloa ja valoa lumisateisiin päiviisi!
- Minä vaan
Kiitos kovasti taas Sinulle!
Hän selvästikin avautuu kovin hitaasti, mutta tietämättään hän on saanut omalla energiallaan minut jo kokonaan itselleen. Tämä todella kysyy pitkäjännitteisyyttä, mutta olen sisimmässäni ymmärtänyt, että jokin syy tähän täytyy olla, että hän näin on pystynyt sitomaan minut itseensä.. Meitä tarjotaan toisillemme aina sopivan pieninä annoksina.
Olen häntä nyt vuoden päivät tässä katsellut, ja onhan minullakin oma projektini tässä kohta lopuillaan, joten aika samaan tahtiin tunnutaan menevän.
(mutta sen olen merkille pistänyt, että kyllä hänkin on minut jo huomioinut, vaikka ei sitä koskaan näytäkään)
Aurinkoisia päiviä Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988