Hajamieliset orjat

Oveen pimpoitettiin ja menin avaamaan oven: "Hei, olen Samantha" ja annan miesorjalle ohjeet: "Tähän eteiseen voit jättää ulkokengät ja takin, muut vaatteet voit ottaa mukaasi ja seurata minua seuraavaan huoneeseen".

Miesorja kulki perässä ja kun saapui paikalle Dominatar Ira käskytti: "Miesorja laittaa laukun tuohon matolle keskelle".
Ira jatkaa: "Samanthalla on liikaa vaatteita päällä, miesorja ottaa nyt Samanthan topin pois".
Orja totteli ja riisui mustan toppini pois, alta paljastuu alusvaatemekon yläosa.
Dominatar Ira kysyy "Mitäs sieltä paljastuikaan?".
Miesorja vastaa "jaa'a, hyvältä näyttää kyllä".
Dominatar Ira toteaa "Rintavako näkyy nätisti".

Ira käskyttää: "Nyt Samantha sinä riisut miesorjan hupparin pois".
Miesorja nostaa kädet ja riisun hitaasti hupparin hänen päältään.
Ira: "Vielä on liikaa vaatetta molemmilla, Samantha pyllistää nyt miesorjalle ja miesorja riisuu hänen urheiluhousunsa pois".
Nojasin sohvaan ja pyllistin kun hän riisui housujani.
"Samanthalla on näköjään jäänyt pikkarit pois ja jätät hänen seksikkäät sukkansa vielä päälle." Dominatar Ira sanoo.

"Eikös olekin hyvä pylly? otat orja etusormen ja laitat sen Samanthan pakaroille, kokeilet niitä." Ira käski.
Miesorja laittaa viileän etusormensa pakaralleni.
"Eikös olekin kylmät kädet? orja nyt lämmittelet kämmenesi hänen pakarallaan." Ira sanoi.
Tunnen kylmät kämmenet hivelevän pakaraani ja pikkuhiljaa lämpenevän siinä.

"ja sitten Samantha avaa miesorjan housut ja avaa vetoketjun, riisut housut kinttuihin." Dominatar Ira käskyttää.
Riisun miesorjan boxereilleen jättäen vielä sukat jalkaan.
"Samantha menee kontilleen miesorjan laukun luokse ja katsoo mitä sieltä löytyy." Ira käskyttää.
Avaan mustan urheilulaukun ja näen siellä valkoisen laatikon ja turkoosin vaatteen.
Nostan valkoisen laatikon pois ja avaan sen, sieltä löytyy valkoiset korkokengät ja valkoiset stay-up sukat.
Otan vielä laukusta ulos turkoosin mekon.
"Miesorja ottaa nyt rumat sukkansa pois ja pukee stay-upit, sitten Samantha auttaa laittamaan korkokengät jalkaan." Ira sanoo.
Miesorja tottelee ja kun hän sai stay-upit laitettua, otin valkoiset kengät ja laitoin kun Tuhkimolle ne jalkaan.
"Sitten Samantha riisut hänen boxerinsa ja autat häntä pukemaan mekon ylleen ja peruukin päähän." Ira käskyttää.
Otin mekon ja sujautin sen orjan päälle, sidoin silkkisen mekon nauhat ja kampasin miesorjan peruukin, asettelin sen hänen päähänsä.


"Kummallakaan ei näytä olevan pikkuhousuja eikä rintsikoita, olettepa tänään hajamielisiä." Ira toteaa.
Hän jatkaa: "Miesorja hakee tuon matkalaukun ja avaa sen tähän matolle, ja Samantha menet kontillesi tuohon kasvot minua kohti".
Miesorja avasi matkalaukun ja katseltiin siinä sisältöä.
"Mitäs sieltä löytyykään?" Ira kysyy.
"Kaikenlaisia hepeneitä" Miesorja vastaa.
Ira käskee "Nyt miesorja menet Samanthan taakse ja haistelet häntä äänekkäästi".
Tunsin miesorjan peruukin pakarallani ja kuulin kuinka hän siellä haisteli alapäätäni.
"Tällainen pervo haistelija se orja on, todella pervoa. Otat nyt sieltä kunnon vainun." Ira sanoo.
Miesorja jatkaa haistelua ja mietin mitä sitten mahtaa tapahtua.

"Sitten orja tunget pääsi matkalaukkuun ja haistelet." Ira käskee.
Katson kuinka tuo orja laittaa päänsä minun vaatteiden sekaan ja haistelee niitä kovasti.
"Miltä haisee?" Ira kysyy.
"Jaa'a, ihan tavallisille vaatteille." Miesorja vastaa.
"Sinulla on huono vainu, haistele uudestaan".
Ja miesorja tunkee päänsä takaisin matkalaukkuuni ja haistelee kunnolla.
"No löytyykö?" Ira kysyy.
"Ihan tavallisilta vaatteilta haisee" Miesorja vastaa.
"Miesorja nyt menee kontilleen Samanthan viereen ja Samantha nousee ylös ja hakee tuon vihreän naruruoskan, sekä nostaa orjan mekon ylös." Ira käskee.
Hain ruoskan ja nostin miesorjan mekon, ojensin Dominatar Iralle ruoskaa luullen, että hän ruoskisi orjaa.
"Ei Samantha, sinä ruoskit orjaa." Ira käski ja aloin ruoskimaan hänen pakaroitaan Iran käskystä.
"Eihän tuosta tule mitään, Samantha hae tuo musta raippa ja menet miesorjan eteen kontillesi ja katsot häntä silmiin.
Hain raipan ja menin kontilleni, aavistelin et nyt minulle tulee rangaistus.

Ei tullut minulle rangaistusta huonosta ruoskimisesta vaan Dominatar Ira alkoikin raippaamaan miesorjan pakaroita lujaa.
"Sinä huono orja et edes haista sieltä käytettyjä alushousuja." Sanoo samalla raipaten orjan pakaroita.
"Nyt miesorja katsot Samanthaa silmiin ja Samantha kerrot koska hänen katseensa karkaa".
Dominatar Ira alkoi kunnolla lyömään raipalla pyllylle, se näkyi ja kuului.
Miesorja huusi kivusta ja katse pysyi silmissäni, yhden kerran hän sulki silmänsä.
"Katse ei pitänyt hetkeen." Sanoin.
Ira lopetti hetkeksi raippaamisen "Sinä kelvoton orja et edes saa katsetta pidettyä silmissä, pyydät anteeksi Samanthalta sanoen 'Anteeksi Samantha, kun en haistanut pikkuhousujasi." Ira käski ja alkoi raippaamaan pakaroita lujaa.
Miesorja pyytää huutaen anteeksi "Anteeksi Samantha etten haistanut pikkuhousujasi".
"Annatko Samantha anteeksi." Ira kysyy ja lopetti raippaamisen.

4

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lopuksi heräsit äipän viekusta jelly jortikka anaalissa ihguu

    • Anonyymi

      Voi kun onkin mielenkiintoista. Ja oma mies tietysti tämä "miesorja" mikä lisää mielenkiintoa entisestään.

    • Anonyymi

      Spedeltä suoltaa taas paskaa yhteen pötköön buaahaa

      • Anonyymi

        Ja vielä keskellä yöllä työnnät paskoo. Kehtoot yö hoitajiasi kiusata paskomalla housuihis.


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe